Деловодна информация
01011
87 23/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
24/01/2020 (дд/мм/гггг)
01011-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

МБАЛ Д-р Христо Стамболски ЕООД 123540775
ул.Старозагорска №16
Казанлък BG344 6100 България
Ганка Гаргова; Добрина Георгиева +359 43168336
mbalkazanlak@mail.bg +359 43165665

Интернет адрес/и

www.mbal-kazanlak.com

http://www.mbal-kazanlak.com/index.php/bg/pb/category/9--01011-2019-0004-------q--q.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на общоболнични консумативи за нуждите на МБАЛ"Д-р Христо Стамболски"ЕООД гр.Казанлък
33140000      
Доставки

ДОСТАВКА НА ОБЩОБОЛНИЧНИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ „Д-р ХРИСТО СТАМБОЛСКИ” ЕООД ГР. КАЗАНЛЪК”. На основание чл.52 ал.5 от ЗОП възложителят изисква мостри на определени номенклатурни единици, включени в предмета на доставката, които ще послужат за формиране на оценката по показател „качество”. Предоставените образци ще бъдат разпределени в отделенията на МБАЛ „Д-р Хр.Стамболски” ЕООД за изпитване ( с оглед спецификата на консумативите). За изпитването ще бъдат съставени констативни протоколи от работна група, излъчена измежду членовете на комисията. След изпитването мострите няма да бъдат връщани. В резултат на изпитване на качеството мострите ще бъдат с нарушена цялост и/или търговски вид, и негодни за повторна употреба ( предвид обстоятелството, че в значителната си част изискваните мостри са на артикули за еднократна употреба – спринцовки, игли, абокати, ланцети, марли и т.н.) На основание чл.76 ал.2 т.1 от ППЗОП невърнатите мостри подлежат на заплащане на представилите ги лица,
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
291509.56      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Склад за консумативи и болнична аптека на лечебното заведение: гр.Казанлък ул.Старозагорска №16

„ДОСТАВКА НА ОБЩОБОЛНИЧНИ КОНСУМАТИВИ ЗА НУЖДИТЕ НА МБАЛ „Д-р ХРИСТО СТАМБОЛСКИ” ЕООД ГР. КАЗАНЛЪК”. На основание чл.52 ал.5 от ЗОП възложителят изисква мостри на определени номенклатурни единици, включени в предмета на доставката, които ще послужат за формиране на оценката по показател „качество”. Предоставените образци ще бъдат разпределени в отделенията на МБАЛ „Д-р Хр.Стамболски” ЕООД за изпитване ( с оглед спецификата на консумативите). За изпитването ще бъдат съставени констативни протоколи от работна група, излъчена измежду членовете на комисията. След изпитването мострите няма да бъдат връщани. В резултат на изпитване на качеството мострите ще бъдат с нарушена цялост и/или търговски вид, и негодни за повторна употреба ( предвид обстоятелството, че в значителната си част изискваните мостри са на артикули за еднократна употреба – спринцовки, игли, абокати, ланцети, марли и т.н.) На основание чл.76 ал.2 т.1 от ППЗОП невърнатите мостри подлежат на заплащане на представилите ги лица
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Образци за доказване на качеството    40
Цена
60
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 123-299957 (напр. 2015/S 123-123456)   и  918234 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултимед-5 ООД 123631577
ул.Боруйград №32
Стара Загора BG344 6000 България
multimedbg@gmail.com +359 42639055
+359 42639055
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11195.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11195.80      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фрезениус Медикъл Кеър България ЕООД 107516166
ул.Любен Каравелов №26 еит.4
Габрово BG322 5308 България
head.office@fmc-bg.com +359 66804540
+359 66806169
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19640      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19640      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Дъчмед Интернешанъл ЕООД 130928543
жк Лозенец ул.Бигла №48
София BG411 1164 България
info@dutchmed.bg +359 29200123
+359 29200384
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
111324      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

111324      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
4       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хелмед България ЕООД 130477290
бул.Тодор Александров №179
София BG411 1309 България
helmedsf@yahoo.com +359 29200456
+359 24174298
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1700.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1700.94      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Чардаклиев ЕООД 123665818
ул.Димитър Подвързачов №7
Стара Загора BG344 6000 България
chardakliev@mail.bg +359 42633180
+359 42605134
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
74916      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

74916      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
6       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Софарма Трейдинг АД 103267194
ул.Лъчезар Станчев №5, Софарма Бизнес Тауърс, сграда А
София BG411 1756 България
office@sopharmatrading.bg +359 2
+359 2
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33870.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33870.87      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
7       договор за доставка, осъществявана, чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ди Ем Джи Клиник ЕООД 131246570
ул.Христаки Павлович №15 вхБ
София BG411 1505 България
dmgclinic1@abv.bg +359 29430034
+359 29520924
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16283.70      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16283.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
8       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Софинформпродукт - Грозданов ЕООД 121146714
бул.Черни връх №38
София BG411 1407 България
sofinformproduct@abv.bg +359 29625278
+359 29625948
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2680      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2680      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
9       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Агарта-ЦМ ЕООД 121096923
с.Долни Богров ул.40-та №1
София BG412 1855 България
agarta@agarta.bg +359 28765542
+359 29743973
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1026.09      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1026.09      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
10       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Аквахим АД 200984964
бул. Проф. Цветан Лазаров №83
София BG411 1582 България
agarta@agarta.bg +359 28075000
+359 28075050
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2467.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2467.64      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
11       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Елпак Лизинг ЕООД 200872196
ул.Иван Богоров №12
Варна BG331 9002 България
elpak@elpak.bg +359 52602360
+359 52699060
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
811.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

811.68      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
12       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медицинска Техника Инженеринг ООД 831641528
жк Младост-1 ул.Д.Моллов бл.28Б
София BG411 1750 България
info@mte-bg.com +359 24327123
+359 24627128
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9717.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9717.64      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
13       договор за доставка, осъществявана чрез покупка на общоболнични консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
18
18 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Билмед ЕООД 200362439
ул.Полк. Свещаров №10
Варна BG331 9002 България
office@bilmed-bg.com +359 52740394
+359 52740394
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5875.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5875.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
       
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Номенклатурни единици, за които не са получени оферти или всички са били отхвърлени с №№15;21;22;26;57;79;80;81;82;83;84;85;86;87;88;89;90;91;101;135;136;143;169;182;198;200;213;215;238;243;256;263;285;286;287;25;47;188;189;210;

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно част Шеста, глава Двадесет и седма, чл.197 от ЗОП. Настоящото решение подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10 дневен срок от изтичане на срока по чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/01/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва