Деловодна информация
02017
200 08/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
02017-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Трето основно училище Ангел Кънчев 175531126
ул. Роза № 23
Варна BG331 9010 България
Марионела Николова +359 52303639
ou_akanchev_vn@abv.bg +359 52303638

Интернет адрес/и

http://3ou-akanchev-vn.com

http://3ou-akanchev-vn.com


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на хранене за децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас на III ОУ "Ангел Кънчев" за 2020г. по обособени позиции
15000000      
Доставки

Изпълнението на поръчката включва осигуряване на хранене за децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас на III ОУ "Ангел Кънчев" за 2020 година по обособени позиции:
I обособена позиция:Доставка на закуски за децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас
Прогнозен брой деца и ученици:-762 ,прогнозен брой учебни дни-172
II обособена позиция:Доставка на топъл обяд за децата от подготвителните групи на целодневен режим на обучение със спане”
Прогнозен брой деца - 44 ,прогнозен брой дни - 250
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
94085.20      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Ученическо и столово хранене ЕАД 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр.Варна , ул. " Роза " № 23

Доставката на закуски за децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас в III ОУ "Ангел Кънчев " следва да се извършва всеки учебен ден,в периода от сключване на договора до 31.12.2020г.Прогнозният брой деца и ученици в III ОУ "Ангел Кънчев " за срока на изпълнение на поръчката е 762,а прогнозният брой дни е 172.Доставките следва да се извършват по заявка на възложителя,която включва информация за броя на закуските за съответния ден.Участникът,определен за изпълнител трябва да извършва доставката съобразно смените на децата и учениците,както следва:от 6.45ч. до 7.15ч.
Закуските трябва да осигуряват 15 на сто от енергийното съдържание на храната за деня за съответната възрастова група,да отговарят на специфичните изискванияза закуските,както и останалите изисквания/вкл. за произход, годност, опаковане,етикиране и др./ подробно описани в Техническата спецификация,която е част от документацията за поръчката,публикувана в профила на купувача на интернет страницата
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА качество на предложението за изпълнение    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Ученическо и столово хранене ЕАД 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна , ул. " Роза " № 23

Доставката на топъл обяд за децата от подготвителните групи следва да се извършва всеки учебен ден, в периода от сключване на договора до 31.12.2020 г. Прогнозният брой деца от подготвителните групи с целодневен режим на обучение със спане за срока на изпълнение на поръчката е 44 деца, като прогнозния брой учебни дни е 250 дни. Доставките следва да се извършват по заявка на възложителя, която включва информация за броя на обедите за съответния ден. Топлият обяд следва да се приготвя в съответствие с Наредба № 8 от 04.12.2018 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения, училищни столове и обектите за търговия на дребно на територията на училищата и детските заведения, както и към храни, предлагани при организирани мероприятия за деца и ученици. Предложените обеди следва да отговарят на изискванията, описани в Техническата спецификация, част от документацията за поръчката, публикувана в профил на купувача, на интернет страница
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА качество на предложението за изпълнение    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  946297 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    1   Доставка на закуски за децата от подготвителните групи и учениците от първи до четвърти клас в III ОУ "Ангел Кънчев"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ученическо и столово хранене ЕАД 103552229
гр.Варна , ул. Крали Марко № 3
Варна BG331 9000 България
ush_ead@abv.bg +359 0879996815
+359 0879996815
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
85190.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

72085.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   Доставка на топъл обяд за децата от подготвителните групи на целодневен режим на обучение със спане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/01/2020 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ученическо и столово хранене ЕАД 103552229
гр. Варна ул. Крали Марко № 3
гр. Варна BG331 9000 България
ush_ead@abv.bg +359 0879996815
+359 0879996815
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

22000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 5 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/01/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва