Деловодна информация
00098
ЗОП-33-018 07/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
07/01/2020 (дд/мм/гггг)
00098-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ 000024745
УЛ.ЦАРИЦА ЙОАННА №2
ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ BG413 2900 България
МАРИНА ГЕРОВА- НАЧ.ОТДЕЛ ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ +359 888006080
oba@gocenet.net +359 888006080

Интернет адрес/и

www.gotsedelchev.bg

https://gotsedelchev.imeon.bg:3443/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект “Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев” ГД/2019/ОП/Д/21
39150000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка включва доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по проект “Обновяване на образователната инфраструктура в град Гоце Делчев”. Доставката и монтажа на оборудването и обзавеждането ще се извърши в обектите и помещенията към тях, както следва:1. Второ основно училище "Гоце Делчев", гр.Гоце Делчев, бул. "Г. Делчев" №13; 2. Обединено детско заведение №1 "Калинка", гр.Гоце Делчев, ул.Драгоман №15; 3. Целодневна детска градина №4 "Радост“, гр.Гоце Делчев, ул.”Завоя на Черна” №15
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
381554.86      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39112000      
39121000      
39122000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане:
бюра- 50 бр.; бели дъски- 29 бр.; шкафове и секции- 186 бр.; гардероби- 184 бр.; столове-1255 бр.; детски столчета- 180 бр.; диван и мека мебел-15 бр.; закачалки- 60 бр.; детски креватчета- 75 бр.; медицинска кушетка- 3 бр.; магнитна дъска- 4 бр.; матрак- 180 бр.; пейки и скамейки- 57 бр.; стелажи- 57 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев", Договор №BG 16RFOP001-1.28-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП "Региони в растеж" 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на кухненско оборудване и посуда 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44411300      
39221100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Доставка и монтаж на кухненско оборудване и посуда: готварска електрическа печка 4 бр.; стерилизатор за посуда - 8 бр.; сокоизстисквачка - 2бр.; хладилник - 3бр.; картофобелачка - 2бр.; аспиратор-2 бр.; кухненски робот-2бр.; микровълнова печка-1бр.; тестомесачка - 1 бр.; кантар - 4бр.; маса алпака - 6бр.; мивки алпака-18бр.; тенджери, тави и тигани- 128 бр.; бака за храна- 4 бр;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №BG16RFOP001-1.028-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на перално оборудване и бяла техника 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39711100      
39711360      
39713200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Доставка и монтаж на перално оборудване и бяла техника
пералня - 3 бр.; сушилня-2 бр.; съдомиялна-1бр.; гладачна машина/каландър-2бр.; климатик- 2 бр.; прахосмукачка- 4 бр.;; шевна машина- 1 бр.; апарат за вода – 1 бр., кантар-теглилка – 2бр., апарат за кръвно налягане – 2 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №BG16RFOP001-1.028-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. (ОПРР)

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на компютърно и мултимедийно оборудване 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

мултимедиен проектор - 7 бр; екран за мултимедия- 5 бр.; масичка/стойка за мултимедиен проектор - 5 бр.; преносима интерактивна дъска- 4 бр.; компютърна конфигурация- 13 бр.; лаптоп- 11 бр.; мултифункционално устройство- 5 бр; принтер- 2 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №BG16RFOP001-1.028-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. (ОПРР)

II.2) Описание 1

Доставка на аудио-визуална техника 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32324000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Доставка на аудио-визуална техника
Телевизори – 14 бр.
Музикални озвучителни уредби – 12 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №BG16RFOP001-1.028-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. (ОПРР)

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на щори и пердета 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39515000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

гр.Гоце Делчев

Доставка и монтаж на щори и пердета
щори текстилни – 637кв.м ; щори алуминиеви – 145 кв.м, завеси текстилни – 47 км.м; пердета – 1556 кв.м; корнизи за пердета – 640мл
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект “Обновяване на образователната инфраструктура в гр.Гоце Делчев”, договор №BG16RFOP001-1.028-0002-C01, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОП „Региони в растеж” 2014-2020 г. (ОПРР)

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 140-344134 (напр. 2015/S 123-123456)   и  923001 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
131    1   Доставка и монтаж на мебели и обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ №139
СОФИЯ BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766896
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
316512      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

199674.30      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
132    4   Доставка и монтаж на компютърно и мултимедийно оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766896
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
53545      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

42847.69      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
133    2   Доставка и монтаж на кухненско оборудване и посуда
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

БИС ООД 102904211
ж.к.Меден рудник, промишлена зона Върли бряг, база БИС ООД
Бургас BG34 8000 Буркина Фасо
sales@bisbg.com +359 56840456
www.bisbg.com +359 56840456
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
88253      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

67850      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
134    3   Доставка и монтаж на перално оборудване и бяла техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД 175448634
кв. Гео Милев, ул. 105 №3
София BG411 1111 България
shkolsnab_2001@mail.bg +359 28723316
www.shkolsnab.bg +359 28723316
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
27725      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

26900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
135    6   Доставка и монтаж на щори и пердета
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ШКОЛСНАБ 2001 ЕООД 175448634
кв.Гео Милев, ул. 105 №3
София BG411 1111 България
shkolsnab_2001@mail.bg +359 28723316
www.shkolsnab.bg +359 28723316
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
43493.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
136    5   Доставка на аудио-визуална техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
бул. Столетов 127
Габрово BG411 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
www.smartbusiness.bg +359 889067777
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17630      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10282.87      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/01/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва