Деловодна информация
00061
09-100-2 07/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
07/01/2020 (дд/мм/гггг)
00061-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за финансов надзор 131060676
ул. Будапеща № 16
София BG411 1000 България
Росица Симова - началник на отдел ПАО, дирекция Правна +359 29404775
simova_r@fsc.bg +359 29404606

Интернет адрес/и

www.fsc.bg

https://www.fsc.bg/bg/profil-na-kupuvacha/profil-na-kupuvacha-2019/razdel-54-dostavka-chrez-zakupuvane-na-kompyutri-i-drug-harduer-za-nuzhdite-na-komisiyata-za-finansov-nadzor/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

съгласно Закона за Комисията за финансов надзор

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка чрез закупуване на компютри и друг хардуер за нуждите на Комисията за финансов надзор”
30000000      
Доставки

С настоящата открита процедура се възлага част от обществена поръчка с предмет: „Доставка чрез закупуване на компютри и друг хардуер за нуждите на Комисията за финансов надзор”, а именно изпълнението по следните обособени позиции: обособена позиция № 1 – Сървър и масив за данни; обособена позиция № 2 – Комуникационно оборудване; обособена позиция № 3 – Персонални компютри и монитори. Персонални цветни мултифункционални печатни устройства и тонери към тях; обособена позиция № 4 – Хардуерно устройство, предназначено за защита на уеб приложения, достъпвани по HTTP / HTTPS протокол.
Гаранционна поддръжка: По позиции № 1 и 2 – минимум 36 мес., в режим на поддръжка 24х7 (двадесет и четири часа/седем дни в седмицата). По позиция № 3 - мин. 36 мес., в режим на поддръжка 8х5. За подпозиция „Персонални цветни мултифункционални печатни устройства и тонери към тях“ - мин. 12 мес., в режим на поддръжка 8х5. За позиция № 4 - мин. 12 мес.,режим на поддръжка 24х7.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
182079      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Сървър и масив за данни 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30210000      
30233141      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул. „Будапеща“ № 16

1. Доставка, монтаж на доставеното оборудване в наличен комуникационен/сървърен шкаф при Възложителя и пускане в експлоатация на следното оборудване:
а) сървър – 1 брой;
б) масив за данни – 1 брой.
2. Свързване и настройка за съвместна работа в информационната среда на възложителя на доставения сървър и дисков масив. Първоначална настройка за нормална работа, дефиниране на отделни RAID групи и логически дялове, презентиране към ИТ инфраструктурата на Възложителя.
3. Актуализиране на системен софтуер до последна стабилна версия на производителя на всички основни хардуерни компоненти, вложени в устройствата.
4. Гаранционна поддръжка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Комуникационно оборудване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32423000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул. „Будапеща“ № 16.

1. Доставка, монтаж на доставеното оборудване в наличен комуникационен/сървърен шкаф при Възложителя и пускане в експлоатация на следното оборудване:
а) комутатор тип 1 – 5 броя;
б) комутатор тип 2 – 2 броя.
2. Свързване и първоначална настройка за нормална работа в информационната среда на възложителя на доставените устройства. Презентиране към ИТ инфраструктурата на възложителя.
3. Актуализиране до последната стабилна версия на собствената операционна система на производителя на доставените устройства.
4. Гаранционна поддръжка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Хардуерно устройство, предназначено за защита на уеб приложения, достъпвани по HTTP / HTTPS протокол 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32420000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

административната сграда на Комисията за финансов надзор, находяща се на адрес: гр. София, ул. „Будапеща“ № 16.

1. Доставка, монтаж на доставеното оборудване в наличен комуникационен/сървърен шкаф при Възложителя и пускане в експлоатация на следното оборудване: хардуерно устройство, предназначено за защита на уеб приложения, достъпни по HTTP/HTTPS протокол.
2. Свързване, настройка и презентиране на доставеното устройство в информационната среда на Възложителя. Актуализиране на собствен системен и операционен софтуер до последна стабилна версия на производителя. Пилотно изграждане на профил за приложение, достъпвано през HTTP/HTTPS протокол, инсталирано в информационната среда на Възложителя в DMZ зона.
3. Гаранционна поддръжка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 165-404347 (напр. 2015/S 123-123456)   и  929668 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-59    1   Сървър и масив за данни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

69411      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-58    2   Комуникационно оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Парафлоу Комуникейшънс ООД 831913775
бул. Никола Габровски 79
София BG411 1700 България
office@paraflow.bg +359 29604200
www.paraflow.bg +359 29604218
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
77000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

75924      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОГ-60    4   Хардуерно устройство, предназначено за защита
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
ул. Тинтява № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 29609777
www.kontrax.bg +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36744      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Обществената поръчка с предмет: „Доставка чрез закупуване на компютри и друг хардуер за нуждите на Комисията за финансов надзор” включва 6 (шест) обособени позиции: № 1 – Сървър и масив за данни; № 2 – Комуникационно оборудване; № 3 –Персонални компютри и монитори. Персонални цветни мултифункционални печатни устройства и тонери към тях; № 4 – Хардуерно устройство, предназначено за защита на уеб приложения, достъпвани по HTTP / HTTPS протокол; № 5 – Преносими компютри; № 6 – Работна конфигурация, състояща се от настолен компютър, монитор и принтер, отговарящи на стандарти TEMPEST и SDIP-27 Level B. Чрез откритата процедура са възложени дейностите по обособена позиция № 1, 2 и 4. Обособена позиция 3 е прекратена с решение № 1252-ОП/02.12.19 г. на възложителя. Обособена позиция № 5 е възложена по индивидуалната й стойност - чрез директно възлагане - с обща стойност 19981,70 лв. без ДДС.Обособена позиция № 6 е възложена по индив. й стойност - чрез директно възлагане за 7655 лв. без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/01/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва