Деловодна информация
05401
5290оп-1 06/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
06/01/2020 (дд/мм/гггг)
05401-2019-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Шести септември № 29
София BG411 1000 България
Емил Тодоров +359 29822776
etodorov.cis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Обособена структура на МВР, ЮЛ разпоредител с бюджет

I.5) Основна дейност 

Осигуряване функционирането и развитието на комуникационните и информационните системи на МВР и други държавни органи

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на IT офис оборудване за нуждите на дирекция „Комуникационни и информационни системи“ - МВР
32552330      
Доставки

Доставка на IT офис оборудване за нуждите на дирекция „Комуникационни и информационни системи“ - МВР по следните обособени позиции:
1. Обособена позиция 1 - Доставка на телефонни апарати - цифрови и аналогови;
2. Обособена позиция 2 - Доставка на оборудване за непрекъсваемо захранване - UPS, електрически разклонител с 8 гнезда и електрически разклонител с 5 гнезда;
3. Обособена позиция 3 - Доставка на мобилни телефонни апарати;
4. Обособена позиция 4 - Доставка на IT офис оборудване - интерактивни системи, мултимедийни проектори, външни SSD, външни HDD, USB памети, фотоапарат, разклонители за USB 3.0 1:4, презентери, шредери, ламинатори и настолни лампи за бюро.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
164375      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на телефонни апарати 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32552330      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. "Александър Малинов" № 1

Доставка на 100 бр. цифрови телефонни апарати и 550 бр. аналогови телефонни апарати
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Непреки разходи по механизъм за спешна помощ по Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност"

II.2) Описание 1

Доставка на оборудване за непрекъсваемо захранване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31154000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Александър Малинов” № 1

Доставка на 50 бр. непрекъсваемо захранване (UPS), 35 бр. електрически разклонител с 8 гнезда и 35 бр. електрически разклонител с 5 гнезда
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Непреки разходи по механизъм за спешна помощ по Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност"

II.2) Описание 1

Доставка на мобилни телефонни апарати 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Александър Малинов” № 1

Доставка на 27 бр. мобилни телефонни апарати
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Непреки разходи по механизъм за спешна помощ по Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност"

II.2) Описание 1

Доставка на IT офис оборудване 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30191000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул. "6-ти септември" № 29

Доставка на 2 бр. интерактивна система, 6 бр. мултимедиен проектор, 4 бр. USB външен SSD, 40 бр. USB външен HDD, 50 бр. USB памет, 1 бр. фотоапарат, 50 бр. разклонител за USB 3.0 1:4, 4 бр. презентер, 30 бр. шредер, 6 бр. ламинатор и 35 бр. настолна лампа за бюро
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Непреки разходи по механизъм за спешна помощ по Фонд "Убежище, миграция и интеграция" и Фонд "Вътрешна сигурност"

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 130-318292 (напр. 2015/S 123-123456)   и  920305 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-821    1   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АСАП ООД 175370880
бул. Цар Борис III № 93-95, ет. 2, офис 1'
София BG411 1612 България
bids@asap.bg +359 24475110
www.asap.bg +359 24233587
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
77358.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

63850      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-831    2   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРАТЕКС ООД 121377240
ул. Апостол Карамитев № 7, офис 1
София BG411 1172 България
offise@stratexpower.com +359 28066440
www.stratexpower.com +359 29621299
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
42833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28355      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-819    3   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛКОМ 2008 АД 200418496
ул. Вихрен № 10
София BG411 1618 България
info@elcom.bg +359 28503070
www.elcom.bg +359 28503071
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16875      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
5290оп-843    4   
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ СОФТ ЕООД 832069304
ул. Козлодуй № 98
София BG411 1233 България
sales@smartsoft.bg +359 24912028
+359 24912029
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
55800.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

55295      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава, съгласно чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 06/01/2020 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва