Деловодна информация
00496
РД 07-0082 27/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/12/2019 (дд/мм/гггг)
00496-2019-0078 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица 2
София BG411 1051 България
Светла Тюркеджиева +359 28119608
sveskova@asp.government.bg +359 29861198

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg

http://www.asp.government.bg/web/guest/budzetni-sredstva/-/procs/proc_view?_pprocou_WAR_asp_cur=1&_pprocou_WAR_asp_procuromentId=2505&_pprocou_WAR_asp_delta=10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Осигуряване на комплексно обслужване на служителите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й поделения от служба по трудова медицина“
85147000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка обхваща осигуряване на комплексно обслужване на служителите на Агенция за социално подпомагане и териториалните й поделения от служба по трудова медицина, съгласно изискванията на чл. 25 от Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗЗБУТ), Наредба № 5/1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска, Наредба № 3/2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, Наредба № 4 от 22 декември 2010 г. за мълниезащитата на сгради, външни съоръжения и открити пространства, Наредба № 3/28.02.1987 г. за задължителните предварителни и периодични медицински прегледи на работниците, Наредба № 7/15.08.2005 г. за минималните изисквания за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд при работа с видеодисплеи и Наредба № 7 от 23.09.1999 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното обор. и др. норм. актове.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
500000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Агенцията за социално подпомагане и териториалните й поделения“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85147000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Услугите по обособ. позиция №1 ще се осъществяват в ЦУ на АСП в гр.София, в 28 РДСП във всички областни градове на страната и в 147 ДСП в общините,съгласно списък с адресите на тер.структури.

1. Наблюдение, анализ и оценка на здравното състояние на работещите във връзка с условията на труд:а) консултиране и подпомагане на работодателя при организиране на периодични медицински прегледи и изследвания, в това число:- изготвяне на програма за провеждане на медицински прегледи и изследвания, вида на медицинските специалисти и необходимите изследвания, честотата на провеждане на прегледите и изследванията;- изготвяне на анализ на резултатите от проведените медицински прегледи и изследвания;- уведомяване на общопрактикуващите лекари за заболявания или отклонения във физиологичните показатели на работещия, установени при периодичните медицински прегледи и изследвания, които се нуждаят от диагностично уточняване или лечение.б) изготвяне на заключение за пригодността на работещия да изпълнява даден вид работа.в) изготвяне на ежегодни обобщени анализи на здравното състояние на работещите във връзка с условията на труд. Подробно описание в обявлението за поръчка.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Предоставяне на услуги от лаборатория за измерване на факторите на работната среда и електрически измервания за осигуряване на минималните изисквания за здравословни", продължава в ІІ.2.14 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85147000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Услугите по обособ.позиция №2 ще се осъществяват в ЦУ на АСП в гр.София, в 28 РДСП във всички областни градове на страната и в 147 ДСП в общините,съгласно списък с адресите на терит. структо

1. Измерване на осветеност на работните места;
2. Измерване на микроклимат на работните места, както следва: температура и относителна влажност;
3. Измерване на импеданса на контура „фаза-защитен проводник“.
4. Измерване на съпротивление на заземителни инсталации до 1000 V.
5. Измерване на съпротивление на мълниезащитни заземителни инсталации.
6. Измерване на шум на работните места;
7. Измерване на прах на работните места;
8. Изготвяне на сертификати и протоколи за резултатите от извършените измервания.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от II.2.1 "и безопасни условия на труд на работните места и при използване на работното оборудване за нуждите на Агенцията за социално подпомагане и териториалните й поделения“;

II.2) Описание 1

„Предоставяне на услуги за извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Агенцията за социално подпомагане и териториалните й поделения“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
85147000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Услугите по обособена позиция № 3 – ще се осъществяват в областните градове на страната в специализирани медицински центрове/заведения на територията на Република България.

1.Организация и провеждане на един годишен профилактичен медицински преглед на служителите за всеки 12-месечен период на обществената поръчка, т.е. общо 2 /два/ медицински прегледа за целия период на обществената поръчка, както следва:1.1. Профилактичен медицински пакет за жени:а) Профилактични прегледи от специалисти с изследвания, включващи:- Специалист вътрешни болести – преглед, анамнеза и измерване на кръвно налягане;- Кардиолог, включващ и ЕКГ;- Ендокринолог – преглед;- Невролог – неврологичен статус;- Гинеколог – преглед;- Мамолог – преглед;- Специалист очни болести – определяне на зрителна острота, рефракция, като при необходимост се издава рецепта за очила на работещите с видеодисплеи (съгласно Наредба № 7/15.08.2005 г.).б) Клинико-лабораторни изследвания на:- кръв – пълна кръвна картина, глюкоза, общ холестерол;- урина – общо изследване.1.2 Профилактичен медицински пакет за мъже:а)Профилактични прегледи от специалисти с изследвания, включващи.Подробно описани в обявлението.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 147-362127 (напр. 2015/S 123-123456)   и  924932 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФС01-0790    1   „Предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Агенцията за социално подпомагане и териториалните й поделения“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
11
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Служба трудова медицина към МЦ Младост Варна ЕООД 200143281
район Приморски, Местност Банала чешма 27
Варна BG331 9010 България
stm_mladost@mail.bg +359 52555666
+359 52555666
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
110000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

110000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФС01-0787    2   „Предоставяне на услуги от лаборатория за измерване на факторите на работната среда и електрически измервания за осигуряване на минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд на ра
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МАРС-2001-1 ООД 201955307
ул. Свети Иван Рилски 213
Дупница BG415 2600 България
mars2001@abv.bg +359 70151233
+359 70151233
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ФС01-0791    3   „Предоставяне на услуги за извършване на периодични медицински прегледи на служителите на Агенцията за социално подпомагане и териториалните й поделения“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДРУЖЕСТВО ПО ЗЗД ОБЕДИНЕНИЕ МЕДИЧЕК 176314620
Бизнес парк, сграда № 8А, ев. 1
София BG411 1000 България
medichek@mail.bg +359 28508712
+359 28508712
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
340000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

340000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва