Деловодна информация
2716ТП ДГС ИВАЙЛОВГРАД
ПО-05-32 23/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/12/2019 (дд/мм/гггг)
02716-2019-0129 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТЕРИТОРИАЛНО ПОДЕЛЕНИЕ ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО ИВАЙЛОВГРАД 2016176540046
ул. Св. Св. Кирил и Методий № 14
Ивайовград BG422 6570 България
инж. Любомир Янев +359 888281257
dlivailovgrad@abv.bg +359 36616020

Интернет адрес/и

https://www.uidp-sliven.com/

https://www.uidp-sliven.com/procedures/3460


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и управление на горските територии - държавна собственост

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер, и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефони и факс апарати, UPS устройства, модеми рутер
50320000      
Услуги

Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер, и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефони и факс апарaти, UPS устройства, модеми рутери и др./ вкл. и доставка на резервни части, материали и консумативи за офис техника за срок от 24 месеца за нуждите на ТП ДГС Ивайловград. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща както наличната към откриване на процедурата офис техника, упомената в документациятаза възлагане на обществена поръчка, така и придопбитата такава след този момент, и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техниката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
11760      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Административната сграда на ТП „ДГС Ивайловград”, а в случай, че техниката не може да бъде отремонтирана на място – мястото на изпълнение е сервизната база-офис на изпълнителя.

Офис техниката е описана в Техническата спецификация, както и видовете дейности по поддръжка и консумативите – неизчерпателно изброени.
Всички разходи по транспорт на експертите, разглобяване, диагностика, ремонт, асемблиране, пълен функционален тест, оформяне на документация и други подобни, както и вложения труд следва да са включени в предложената обща едногодишна цена.
ТП „ДГС Ивайловград” не се ангажира с усвояването на цялата прогнозна стойност предвидена за консумативи и резервни части. Начин на плащане: Обществената поръчка се финансира със собствени средства на ТП „ДГС Ивайловград”.
Обща двугодишна цена за подръжка на офис техниката ще се заплаща по банков път, в лева, разпределена на 24 (двадесет и четири) равни части, ежемесечно до 10 (десето) число на месеца следващ текущия месец на обслужване, съобразно условията, визирани в договора.
Сумата за вложените консумативи и резервни части се заплащат по банков път, в лева, в срок до 5 (пет) работни дни.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
Обща двугодишна цена за поддържане н офис техника    90 точки
Пеоцент от отстъпката от актуалните единични цени на всички рзервни части и консумативи    10 точки
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 192-466773 (напр. 2015/S 123-123456)   и  936273 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РГ-13-61/06.12.19       Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника /компютри, преносими компютри, хардуер, и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефони и факс апарaти, UPS устройства, модеми рутер
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Валперс консулт ЕООД 126608480
ул.Георги Кирков 93
Хасково BG422 6300 България
office@valpers.eu +395 896830406
+395 896830406
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
12000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

11760.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
БУЛ. ВИТОША № 18
СОФИЯ 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред комисия за защита на потребителите в 10 /десет/ дневен срок, считано от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва