Деловодна информация
3615
747 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2019 (дд/мм/гггг)
03615-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителният директор на „София Тех Парк“ АД 202099976
бул. „Цариградско шосе“ № 111Ж, ет. 2
София BG411 1784 България
Илиана Грозданова +359 889900634
office@sofiatech.bg +359 24472898

Интернет адрес/и

www.sofiatech.bg

https://sofiatech.bg/stp/buyer-profile-stp/?lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Друга дейност: изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга проиновативна инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на оборудване, компютърна и офис техника по 2 обособени позиции по проект „Научно-технологичен парк — фаза 2“, който се изпълнява по ОП „Иновациии и конкурентоспособност“ 2014—2020 г.
30000000      
Доставки

Предметът на обществената поръчка е доставка на оборудване, компютърна и офис техника по 2 обособени позиции по проект „Научно-технологичен парк — фаза 2“, който се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014—2020 г. съгласно договор № BG16RFOP002-1.003-0001-C01 и включва доставка, монтаж, инсталация, пускане в експлоатация, обучение за работа на определени от възложителя лица; гаранционно обслужване, поддръжка и сервиз на оборудване по две обособени позиции. Обособена позиция № 1 включва различна по вид и количество компютърна и офис техника, обособена в 14 номенклатурни единици, в т. ч. преносими компютри, UPS, телевизори, мултифункционално лазерно устройство, фотоапарат, таблет и др., а обособена позиция № 2 — конферентно оборудване, групирано в 52 номенклатурни единици, и включва мултимедийни проектори, стойки за проектори, екрани, тонколони, усилватели, микрофони, аудиосмесители, автоматични видео превключватели, безжични презентационни системи и др.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
170993      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Компютърна и офис техника 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София; бул. „Цариградско шосе“ № 111, Научно-технологичен парк, сграда лаборатории
гр. София; бул. „Цариградско шосе“ № 111, Научно-технологичен парк, сграда лаборатории
гр. София; бул. „Цар

Обос. позиция № 1 "Компютърна и офис техника" включва различна по вид и количество компютърна и офис техника, в т. ч. преносими компютри, UPS, телевизори, мултифункционално лазерно устройство, фотоапарат, таблет и др., обособени в 14 номенклатурни единици.Доставеното оборудване трябва да е напълно окомплектовано с всички модули компоненти, аксесоари и др. за функционирането му и да отговаря на техническите характеристики и параметри от Раздел II от документацията за участие. Срок за доставка: не по-дълъг от 15 дни. Срок за изпълнение на предварителни дейности по употребата (монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация): до 5 раб. дни; Обучение: мин. 1 раб. ден; Гаранц. срок: мин. 24 мес. Гаранц. обслужване: 24/7 от специалисти с проф. компетентност/упълномощен/и представител/и при спазване на: срок за реакция за проверка на място при възложителя - не повече от 2 раб. дни; срок за отстраняване на дефекти/недостатъци/повреди на място - не пов. от 3дни и в сервиз - не пов. от 10
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Конферентно оборудване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32320000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. Цариградско шосе № 111, сграда Лаборатории

Обос. позиция № 2 "Конферентно оборудване" включва 12 вида оборудване, в 52 номенклатурни единици, в т. ч. мултимедийни проектори, стойки за проектори, екрани, тонколони, усилватели, микрофони, аудио смесители, автоматични видео превключватели, Безжични презентационни системи и контролни системи за пускане на екрани, шкафове за техническо оборудване, видео конферентни системи и др. Доставеното оборудване трябва да е окомплектовано с всички модули компоненти, аксесоари и др., за функционирането му и да отговаря на технич. характеристики от Раздел II от документацията. Срок за доставка: не по-дълъг от 15дни. Срок за изпълнение на предварителни дейности по употребата: до 5 раб.дни; Обучение: минимум 1 раб. ден; Гаранц. срок: мин. 24 мес. Гаранц. обслужване: 24/7 от специалисти с проф. компетентност/ упълномощен/и представител/и при спазване на: срок за реакция-не пов. от 2 раб.дни; срок за отстраняване на дефекти/недостатъци/повреди на място - не пов. от 3дни и в сервиз-не повече от 10дни
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 193-468302 (напр. 2015/S 123-123456)   и  936704 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-223-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-032    1   Компютърна и офис техника
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Контракс АД 175415627
гр. София, ул. Тинтява № 13
София BG411 1113 България
tenders@kontrax.bg +359 29609777
https://www.kontrax.bg/bg/ +359 29609797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

170993      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    2   Конферентно оборудване
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

С Решение № 143/03.12.2019г. на Изпълнителния директор на "София Тех Парк" АД процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на оборудване, компютърна и офис техника по две обособени позиции по проект „Научно-технологичен парк – фаза 2“, който се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 съгласно договор № BG16RFOP002-1.003-0001-C01“ е прекратенa по отношение на Обособена позиция № 2 „Конферентно оборудване“ на основание чл. 110, ал.1, т.2 от ЗОП, тъй като подадените две оферти за участие в процедурата по обособената позиция са неподходящи по смисъла на § 2, т. 25 от ДР на ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва