Деловодна информация
00737
01-1200/1397 05/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
05/12/2019 (дд/мм/гггг)
00737-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавен фонд Земеделие 121100421
бул. Цар Борис III № 136
София BG411 1618 България
Антония Антонова-Димитрова +359 28187264
op_dfz@dfz.bg +359 29523567

Интернет адрес/и

www.dfz.bg

http://dfz.bg/bg/client-profile/procedure-zop?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPre9tvHLQYxOA%3d%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Държавна институция, създадена със закон

I.5) Основна дейност 

Земеделие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на консумативи за офис техника - извън РС на ЦОП“ 00737-2019-0017
30125100      
Доставки

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства със следните марки: Konica Minolta, Lexmark, Xerox, Тoshiba Е-studio, Kyocera и Ricoh. Обществената поръчка е разделена на 7 обособени позиции:
1. ОП № 1: „Доставка на консумативи за офис техника Konica Minolta“;
2. ОП № 2: „Доставка на консумативи за принтери Lexmark”;
3. ОП № 3: „Доставка на консумативи за копирни машини Xerox WC 238 и Xerox WorkCentre 7970“;
4. ОП № 4: „Доставка на консумативи за копирни машини с марка Тoshiba Е-studio 6520 и 353”;
5. ОП № 5: „Доставка на консумативи за принтери Kyocera“;
6. ОП № 6: „Доставка на консумативи за копирни машини Ricoh“;
7. ОП № 7: „Доставка на консумативи за копирни машини Konica Minolta bizhub 361“. На основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП, доставките по ОП № 7 ще бъдат възложени по реда на съответната им индивидуална стойност.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
141400.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за офис техника Konica Minolta“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на ДФ „Земеделие“, в зависимост от адреса посочен в заявката.

Обособената позиция включва доставка на консумативи за 40 броя принтери Konica Minolta Page Pro 4650 END по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за принтери Lexmark” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на ДФ„Земеделие“, в зависимост от адреса посочен в заявката.

Обособената позиция включва доставка на консумативи за 15 броя принтери Lexmark C935 по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за копирни машини Xerox WC 238 и Xerox WorkCentre 7970“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на ДФ„Земеделие“, в зависимост от адреса посочен в заявката.

Обособената позиция включва доставка на консумативи за 70 броя копирни машини Xerox WC 238 и 5 броя копирни машини Xerox WC 7970 по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за копирни машини с марка Тoshiba Е-studio 6520 и 353” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на ДФ„Земеделие“, в зависимост от адреса посочен в заявката.

Обособената позиция включва доставка на консумативи 10 броя копирни машини Toshiba e-studio 6520 и 18 броя копирни машини Toshiba e-studio 353 по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за принтери Kyocera“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на ДФ„Земеделие“, в зависимост от адреса посочен в заявката.

Обособената позиция включва доставка на консумативи за 100 броя принтери Kyocera FS 2020 по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на консумативи за копирни машини Ricoh“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Сградата на Държавен фонд „Земеделие”, Централно управление, находяща се в гр. София, бул. „Цар Борис III“ № 136 и областните дирекции на ДФ„Земеделие“, в зависимост от адреса посочен в заявката.

Обособената позиция включва доставка на консумативи за 4 броя копирни машини Ricoh Aficio MP 3500С по заявка от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 174-423735 (напр. 2015/S 123-123456)   и  932045 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/81    3   „Доставка на консумативи за копирни машини Xerox WC 238 и Xerox WorkCentre 7970“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„БУЛРАНГ – ВЪТЕВ И СИЕ“ ООД 201731533
район Лозенец, ул. „Кишинев“ № 16
София BG411 1407 България
office@bulrang.com +359 028624595
+359 028683517
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
67800.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

67800.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/85    1   „Доставка на консумативи за офис техника Konica Minolta“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ - 98“ ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/86    2   „Доставка на консумативи за принтери Lexmark”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ - 98” ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2100      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2100      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/83    4   „Доставка на консумативи за копирни машини с марка Тoshiba Е-studio 6520 и Тoshiba Е-studio 353”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ - 98“ ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
23900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23900      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/82    5   „Доставка на консумативи за принтери Kyocera”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ - 98” ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24800      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09-2600/84    6   „Доставка на консумативи за копирни машини Ricoh“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„РОЕЛ - 98“ ООД 121798467
бул. Христо Смирненски № 53
София BG411 1164 България
roel-98@roel-98.com +359 29461920
+359 28433216
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва