Деловодна информация
00334Агенция Митници - Централно митническо управление
32-343675 28/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/11/2019 (дд/мм/гггг)
00334-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Мая Ангелова +359 98594051
Maya.Angelova@customs.bg +359 98594060

Интернет адрес/и

http://www.customs.bg

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност.

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНИ КОНФИГУРАЦИИ, КОМУНИКАЦИОННО ОБОРУДВАНЕ, ТЕРМОПРИНТЕРИ, БАТЕРИИ ЗА UPS И UPS“
30200000      
Доставки

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е доставка и монтаж на хардуер за системата на Агенция „Митници“, с десет обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
876533.75      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

"Доставка на персонални компютри" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

В Териториалните дирекции в гр. София, гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище в гр. Лом и гр. Свищов, МБ Благоевград

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 465 бр. персонални компютърни конфигурации от типа „всичко в едно“ – интегрирани компютър и монитор.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 60 (шестдесет) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на преносими компютри" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

в гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, Централно митническо управление, Агенция „Митници”.

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 30 бр. преносими компютърни конфигурации.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, Централно митническо управление, Агенция „Митници” и гаранционна поддръжка за срок от минимум 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Доставка на TEMPEST компютърни конфигурации" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30213000      
30231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, Централно митническо управление, Агенция „Митници”.

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 10 бр. TEMPEST компютърни конфигурации в гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, Централно митническо управление, Агенция „Митници”.
Изпълнителят следва да осигури гаранционна поддръжка за срок от минимум 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на монитори” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
30231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София - ЦМУ и ТД Югозападна, Териториалните дирекции в гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище в гр. Лом и гр. Свищов.

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 200 бр. 27-инчови монитори.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на термопринтери” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30232100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Териториалните дирекции в гр. София, гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище гр. Лом и гр. Свищов.

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 155 бр. термопринтери.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS)“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31154000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Териториалните дирекции в гр. София, гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище гр. Лом и гр. Свищов, МБ Благоевград

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 140 бр. непрекъсваеми токозахранващи устройства - UPS.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 36 (тридесет и шест) месеца за оборудването и минимум 24 (двадесет и четири) месеца за батериите, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка и монтаж на батерии и настройка на непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS)“ 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31431000      
31154000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София - ЦМУ и Териториална дирекция Югозападна, Териториални дирекции в гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище гр. Лом и гр. Свищов, МБ Благоевград

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 1667 различни видове и количества батерии за непрекъсваеми токозахранващи устройства - UPS. За отделни UPS устройства е необходимо батериите да бъдат монтирани от изпълнителя и устройствата да бъдат калибрирани и извършени софтуерни настройки за правилната им работа.
Изпълнителят следва да осигури гаранционна поддръжка за срок, не по – малък от 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката, а където батериите се подменят от изпълнителя – считано от датата на подписване на протокол за пускане в експлоатация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на стационарни баркод четци” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30216130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Гр. София - ЦМУ и Териториална дирекция Югозападна, Териториалните дирекции в гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище гр. Лом и гр. Свищов, МБ Благоевград

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 126 бр. стационарни баркод четци за изчитане баркодове от разрешителни, Митнически референтен номер (МРН) на Eдинен административен документ (ЕАД) и ТИР – карнети.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на мобилни баркод четци” 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30216130      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София - ЦМУ и Териториална дирекция Югозападна, Териториална дирекция гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище гр. Лом и гр. Свищов, МБ Благоевград

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 54 бр. мобилни баркод четци за изчитане баркодове от разрешителни, Митнически референтен номер (МРН) на Eдинен административен документ (ЕАД) и ТИР – карнети.
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на устройства за автоматично разпознаване на машинно-читаем код в документите за самоличност и в регистрационните талони на ППС” 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30216120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр. София - ЦМУ и Териториална дирекция Югозападна, Териториална дирекция в гр. Пловдив, гр. Бургас, гр. Варна, гр. Русе, МП Пристанище гр. Лом и гр. Свищов, МБ Благоевград

За нуждите на Агенция „Митници” е необходимо да бъдат доставени 50 бр. устройства за автоматично разпознаване на машинно-читаем код в документите за самоличност и в регистрационните талони на ППС (четци на документи).
Изпълнителят следва да осигури доставката на техниката в митническите учреждения по приложен списък и гаранционна поддръжка за срок от минимум 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокол за приемане на доставката.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 044-100037 (напр. 2015/S 123-123456)   и  897874 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-320178    1   „Доставка на персонални компютри”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИДЖИТЕК ООД 030007837
район Младост, ж.к. МЛАДОСТ-1, бл. 39, вх. Г, ап.3
София BG411 1784 България
office@digiteq.com +359 02974-0900
+359 0297-40900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
800000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

487785      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-320177    2   „Доставка на преносими компютри”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИДЖИТЕК ООД 030007837
район Младост, ж.к. МЛАДОСТ-1, бл. 39, вх.Г, ап.3
София BG411 1784 България
office@digiteq.com +359 02974-0900
+359 02974-0900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31665      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-321809    3   „Доставка на TEMPEST компютърни конфигурации”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИСКОМ ИНЖЕНЕРИНГ АД 204352894
район Искър, бул. Проф. Цветан Лазаров №105А
София BG411 1582 България
tenders@syscom.bg +359 02902-2880
+359 02902-2880
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

74990      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-321789    4   „Доставка на монитори”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИСКОМ ИНЖЕНЕРИНГ АД 204352894
район Искър, бул. Проф. Цветан Лазаров № 105А
София BG411 1582 България
tenders@syscom.bg +359 02902-2880
+359 02902-2880
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

162560      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-322302    5   „Доставка на термопринтери”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация ПАНДА 000885099
район Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 02976-6896
+359 02976-6879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
78000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31387.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-321790    6   „Доставка на непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS)“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
район Изгрев, ул. ТИНТЯВА № 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 02960-9777
+359 02960-9797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
70000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

28700      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-313921    7   „Доставка и монтаж на батерии и настройка на непрекъсваеми токозахранващи устройства (UPS)“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕнЕрДжи Сорс ЕООД 203248686
район Подуяне, ж.к. Хаджи Димитър, ул.Васил Кънчев № 26
София BG411 1510 България
office@ngsource.eu +359 02444-4652
www.nrgsource.eu +359 02444-4652
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
55000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

37890.25      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-321764    10   „Доставка на устройства за автоматично разпознаване на машинно-читаем код в документите за самоличност и в регистрационните талони на ППС”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КОНТРАКС АД 175415627
район Изгрев, ул. ТИНТЯВА No 13
София BG411 1113 България
sales@kontrax.bg +359 02960-9777
+359 02960-9797
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
33000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21556      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление не е сред актовете, подлежащи на обжалване, съгласно разпоредбата на чл. 196 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва