Деловодна информация
00030
К - 3475 26/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00030-2019-0045 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Женя Димитрова - гл. експерт Обществени поръчки +359 86-816260
op_silistra@silitra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=521


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали по обособени позиции
30192000      
Доставки

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали, осъществявани чрез покупка.При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали, като папки и класьори за документи; кутии и кашони за архивиране, различни видове бланки и формуляр; лепящи средства; телбоди; перфоратори; ножици; кламери, пишещи, рисуващи и чертожни средства; различни видове хартия, тетрадки, пощенски пликове и др. Пълно описание на канцеларските материали и техните количества, необходими на Възложителя и изискванията към тях са описани в Технически спецификации по позиции, неразделна част от условията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
43232.19      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22800000      
22820000      
22830000      
22850000      
22851000      
22852100      
30197100      
30197220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Територията на Община Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали, осъществявани чрез покупка.При изпълнение на поръчката (Обособената позиция) следва да се извърши доставка на канцеларски материали, като папки и класьори за документи; кутии и кашони за архивиране, различни видове бланки и формуляр и др. Пълно описание на канцеларските материали и техните количества, необходими на Възложителя и изискванията към тях са описани в Техническа спецификация -неразделна част от условията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Позицията е „запазена” по смисъла на чл. 12 от ЗОП. По нея могат да участват и други заинтересовани лица, като офертите им ще бъдат разгледани само, при условие че няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197600      
30192121      
30192123      
30192125      
30192130      
30192133      
30192160      
30192800      
37524000      
24910000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

Територията на Община Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали, осъществявани чрез покупка. При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали, като лепящи средства; телбоди; перфоратори; ножици; пишещи, рисуващи и чертожни средства; различни видове хартия, тетрадки, пощенски пликове и др. Пълно описание на канцеларските материали и техните количества, необходими на Възложителя и изискванията към тях са описани в Технически спецификации по позиции, неразделна част от условията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001-2.040-0062 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра,Процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05M9OP001-2.040 по ОПРЧ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197600      
30192121      
30192160      
39241200      
24910000      
30197330      
30141200      
30192125      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на: папки, класьори, кашони, формуляри,тетрадки,химикали, лепило, коректори, ножици, копирна хартия и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-2.040-0062 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра,Процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05M9OP001-2.040 по ОПРЧР 2014–2020

На основание чл.21, ал.6 ЗОП, Обособена позиция № 3 е възложена, съобразно индивидуалната й стойност, или по реда на чл.20, ал.4, т. 3 ЗОП. Стойността на обособената позиция не надхвърля 156 464 лв. и общата й стойност, възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  930011 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2019-Д-057    1   Доставка на канцеларски материали от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 ЕООД 131230324
бул. Цариградско шосе №139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 029766896
www.office1.bg +359 029766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8949.69      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2019-Д-056    2   Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис В ООД 124510429
жк Дружба, бл.14, вх.В, ап.11
Добрич BG332 9300 България
velev@ofisv.com +359 58603399
www.ofisv.com +359 58601028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

32495.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2019-Д-043    3   Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001-2.040-0062Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Сс,Процедура чрез директно предоставяне на БФПBG05M9OP001-2.040поОПРЧР2014–2020
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Тибо ЕООД 118558191
ул. Стефан Караджа №28
Силистра BG325 7500 България
tibo_ss@abv.bg +389 86820727
+389 86820727
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1787.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg. +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва