Доставка на канцеларски материали по обособени позиции |
|
30192000 |
|
|
Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали, осъществявани чрез покупка.При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали, като папки и класьори за документи; кутии и кашони за архивиране, различни видове бланки и формуляр; лепящи средства; телбоди; перфоратори; ножици; кламери, пишещи, рисуващи и чертожни средства; различни видове хартия, тетрадки, пощенски пликове и др. Пълно описание на канцеларските материали и техните количества, необходими на Възложителя и изискванията към тях са описани в Технически спецификации по позиции, неразделна част от условията за участие. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
43232.19 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали от списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22800000 22820000 22830000 22850000 22851000 22852100 30197100 30197220
|
II.2.3) Място на изпълнение BG325
Територията на Община Силистра | Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали, осъществявани чрез покупка.При изпълнение на поръчката (Обособената позиция) следва да се извърши доставка на канцеларски материали, като папки и класьори за документи; кутии и кашони за архивиране, различни видове бланки и формуляр и др. Пълно описание на канцеларските материали и техните количества, необходими на Възложителя и изискванията към тях са описани в Техническа спецификация -неразделна част от условията за участие. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Позицията е „запазена” по смисъла на чл. 12 от ЗОП. По нея могат да участват и други заинтересовани лица, като офертите им ще бъдат разгледани само, при условие че няма допуснати оферти на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали за нуждите на общинска администрация Силистра и второстепенни разпоредители с бюджет |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197600 30192121 30192123 30192125 30192130 30192133 30192160 30192800 37524000 24910000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG325
Територията на Община Силистра | Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на стоки – канцеларски материали, осъществявани чрез покупка. При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на канцеларски материали, като лепящи средства; телбоди; перфоратори; ножици; пишещи, рисуващи и чертожни средства; различни видове хартия, тетрадки, пощенски пликове и др. Пълно описание на канцеларските материали и техните количества, необходими на Възложителя и изискванията към тях са описани в Технически спецификации по позиции, неразделна част от условията за участие. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали по проект BG05M9OP001-2.040-0062 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра,Процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05M9OP001-2.040 по ОПРЧ |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197600 30192121 30192160 39241200 24910000 30197330 30141200 30192125
|
II.2.3) Място на изпълнение BG325
гр. Силистра | Предметът на поръчката обхваща дейности по доставка на: папки, класьори, кашони, формуляри,тетрадки,химикали, лепило, коректори, ножици, копирна хартия и др. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект BG05M9OP001-2.040-0062 Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания-Силистра,Процедура чрез директно предоставяне на БФП BG05M9OP001-2.040 по ОПРЧР 2014–2020
|
На основание чл.21, ал.6 ЗОП, Обособена позиция № 3 е възложена, съобразно индивидуалната й стойност, или по реда на чл.20, ал.4, т. 3 ЗОП. Стойността на обособената позиция не надхвърля 156 464 лв. и общата й стойност, възложена по този начин, не надхвърля 20 на сто от общата стойност на поръчката.
|
|