„Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, скенери, копирни машини, монитори, телефонни и факс апарати, UPS устройства, модеми, руте |
|
72590000 |
|
|
„Абонаментно и сервизно обслужване на офис техника (компютри, преносими компютри, хардуер и софтуер, принтери, копирни машини, монитори, UPS устройства, мрежово оборудване, модеми, рутери и др. техника в извънгаранционен срок) и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника за срок от 24 месеца". Обект на настоящата обществена поръчка е услуга, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 и чл.3 от ЗОП и доставка, по смисъла на и чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща както наличната към откриване на процедурата офис техника, упомената в документацията за възлагане на обществената поръчка, така и придобитата такава след този момент, и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника, необходими за дейността на ТП ДГС Сливен за срок от 24 месеца. Предметът на поръчката е единен и неделим и не включва обособени позиции. Вид и брой на консумативите, метериалите и резервните части: прогнозни количества, псочени в техническите спец. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
27621 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 72590000 30232000 30124000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG342
Извършва в сервизната база на Изпълнителя или франко административната сграда на ТП „ДГС Сливен”, находяща се на адрес: гр. Сливен, ул. ”Орешак” №15А. Офис техниката и резервните части, материали, кон | Обект на настоящата обществена поръчка е услуга, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 и чл.3 от ЗОП и доставка, по смисъла на и чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща както наличната към откриване на процедурата офис техника, упомената в документацията за възлагане на обществената поръчка, така и придобитата такава след този момент, и доставка на резервни части, материали, консумативи за офис техника, необходими за дейността на ТП ДГС Сливен за срок от 24 месеца. Предметът на поръчката е единен и неделим и не включва обособени позиции. Наличната към откриване на процедурата офис техника е подробно описана в настоящата документация и обобщена в таблицата по долу. В процедурата е предвидена опция за услугата и за допълнителни количества резервни части, материали, консумативи за офис техника в размер на 30% /тридесет на сто/ от общата стойност на поръчката. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Прогнозната стойност за изпълнение на предмета на поръчката е в размер на 42 900 (четиридесет и две хиляди и деветстотин лева) без вкл. ДДС за срока на изпълнение, франко място на поръчката, от които 33 000 (тридесет и три хиляди) лв. без ДДС е общата стойност на услугата и доставката, като участниците не могат да предлагат цена за услугата за абонаментно и сервизно обслужване за срока на изпълнен
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|