Деловодна информация
257
00 15/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/11/2019 (дд/мм/гггг)
00257-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ботевград 000776089
пл. Освобождение № 13
Ботевград BG412 2140 България
Борис Борисов +359 072369152/072366611
obshtina@botevgrad.org +359 072366635

Интернет адрес/и

www.botevgrad.bg

https://bit.ly/2XSv4nc


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на звената, финансирани от общинския и държавен бюджет на Община Ботевград в пет обособени позиции"
15800000      
Доставки

Общата цел на настоящата обществена поръчка е определянето на Изпълнител, който да извърши доставка на хранителни продукти за нуждите на звената, финансирани от общинския и държавен бюджет на Община Ботевград, за съответната обособена позиция. Доставката на хранителните продукти следва да се осигурява до складовете на съответното детско и социално заведение на адресите, посочени в т. 4 „Място за изпълнение на поръчката” от Документацията. Предвидените видове и количества хранителни продукти, необходими за съответното детско и социално заведение, са посочени в Техническите спецификации – неразделна част от Документацията за участие. По всяка от обособените позиции се предвижда доставка на ралични групи хранителни продукти, както техният точен вид и прогнозно количество е посочен в техническите спецификации, които са част от документацията за участие, достъпна в профила на купувача.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
336183.10      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини и млечна кухня на територията на община Ботевград” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Детски градини в гр. Ботвеград, с. Трудовец, с. Скравена, с. Новачене, с. Литаково, с. Врачеш. Точните адреси са посочени в Документацията за участие.

Предвидените видове и количества хранителни продукти, необходими за съответното детско и социално заведение, са посочени в Техническите спецификации – неразделна част от Документацията за участие. Пмесо и месни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, тестени продукти, хляб и хлебни изделия, зърнени храни, пресни плодове и зеленчуци, варива, консерви и пакетирани стоки, подправки.
Доставката на хранителни продукти следва да се извършва по следния график:
– хляб и хлебни изделия всеки работен ден
– останалите видове хранителни продукти два пъти седмично – вторник и четвъртък
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подмяна на продукти, несъответстващи на изискванията    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
да


Актуализация на цените на хранителните продукти (промяна на цената на доставките) е задължителна през месеците: април, юли, октомври и януари на база средно-месечните цени на едро на хранителните продукти за област София посочени в бюлетина на „САПИ” ЕООД на месеца предхождащ, изброените по-горе месеци.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Единичните цени, по които Изпълнителят следва да изготви своята ценова оферта за доставка на хранителните продукти се формират на база приложен в документацията за участие Бюлетин от „Система за агропазарна информация” ЕООД (САПИ) за осреднените цени на едро за област София, към които цени ще се изчислява оферираният от участника процент надценка или отстъпка за съответния продукт.

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Детска ясла „Здравец” в гр. Ботевград” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Детска ясла „Здравец”, гр.Ботевград, ул. „Стара планина” № 5

Предвидените видове и количества хранителни продукти, необходими за съответното детско и социално заведение, са посочени в Техническите спецификации – неразделна част от Документацията за участие. По обособената позиция следва да се доставят следните групи продукти: месо и месни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, тестени продукти, хляб и хлебни изделия, зърнени храни, пресни плодове и зеленчуци, варива, консерви и пакетирани стоки, подправки.
Доставката на хранителни продукти следва да се извършва по следния график:
– хляб и хлебни изделия всеки работен ден
– останалите видове хранителни продукти два пъти седмично – вторник и четвъртък
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подмяна на продукти, несъответстващи на изискванията    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
да


Актуализация на цените на хранителните продукти (промяна на цената на доставките) е задължителна през месеците: април, юли, октомври и януари на база средно-месечните цени на едро на хранителните продукти за област София посочени в бюлетина на „САПИ” ЕООД на месеца предхождащ, изброените по-горе месеци.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Единичните цени, по които Изпълнителят следва да изготви своята ценова оферта за доставка на хранителните продукти се формират на база приложен в документацията за участие Бюлетин от „Система за агропазарна информация” ЕООД (САПИ) за осреднените цени на едро за област София, към които цени ще се изчислява оферираният от участника процент надценка или отстъпка за съответния продукт.

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания-2броя, в гр. Ботевград” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

ЦНСТДМУ „Д-р Петко Иванов”,гр.Ботевград, ул. „Преслав” № 18

Предвидените видове и количества хранителни продукти, необходими за съответното детско и социално заведение, са посочени в Техническите спецификации – неразделна част от Документацията за участие. По обособената позиция следва да се доставят следните групи продукти: месо и месни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, тестени продукти, хляб и хлебни изделия, зърнени храни, пресни плодове и зеленчуци, варива, консерви и пакетирани стоки, подправки.
Доставката на хранителни продукти следва да се извършва по следния график:
– хляб и хлебни изделия всеки работен ден
– останалите видове хранителни продукти два пъти седмично – понеделник и сряда
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подмяна на продукти, несъответстващи на изискванията    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
да


Актуализация на цените на хранителните продукти (промяна на цената на доставките) е задължителна през месеците: април, юли, октомври и януари на база средно-месечните цени на едро на хранителните продукти за област София посочени в бюлетина на „САПИ” ЕООД на месеца предхождащ, изброените по-горе месеци.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Единичните цени, по които Изпълнителят следва да изготви своята ценова оферта за доставка на хранителните продукти се формират на база приложен в документацията за участие Бюлетин от „Система за агропазарна информация” ЕООД (САПИ) за осреднените цени на едро за област София, към които цени ще се изчислява оферираният от участника процент надценка или отстъпка за съответния продукт.

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дом за стари хора „Д-р Адриян Атанасов” в гр. Ботевград” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Дом за стари хора „Д-р Адриян Атанасов” , гр. Ботевград, ул. „Адриян Атанасов” № 9

Предвидените видове и количества хранителни продукти, необходими за съответното детско и социално заведение, са посочени в Техническите спецификации – неразделна част от Документацията за участие. По обособената позиция следва да се доставят следните групи продукти: месо и месни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, тестени продукти, хляб и хлебни изделия, зърнени храни, пресни плодове и зеленчуци, варива, консерви и пакетирани стоки, подправки.
Доставката на хранителни продукти следва да се извършва по следния график:
– хляб и хлебни изделия всеки работен ден
– останалите видове хранителни продукти два пъти седмично – понеделник и сряда
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подмяна на продукти, несъответстващи на изискванията    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
да


Актуализация на цените на хранителните продукти (промяна на цената на доставките) е задължителна през месеците: април, юли, октомври и януари на база средно-месечните цени на едро на хранителните продукти за област София посочени в бюлетина на „САПИ” ЕООД на месеца предхождащ, изброените по-горе месеци.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Единичните цени, по които Изпълнителят следва да изготви своята ценова оферта за доставка на хранителните продукти се формират на база приложен в документацията за участие Бюлетин от „Система за агропазарна информация” ЕООД (САПИ) за осреднените цени на едро за област София, към които цени ще се изчислява оферираният от участника процент надценка или отстъпка за съответния продукт.

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено „Социален патронаж” към „Дом за стари хора д-р Адриян Атанасов” , гр. Ботевград” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG412

Дом за стари хора „Д-р Адриян Атанасов” , гр. Ботевград, ул. „Адриян Атанасов” № 9

Предвидените видове и количества хранителни продукти, необходими за съответното детско и социално заведение, са посочени в Техническите спецификации – неразделна част от Документацията за участие. ППо обособената позиция следва да се доставят следните групи продукти: месо и месни продукти, риба и рибни продукти, мляко и млечни продукти, тестени продукти, хляб и хлебни изделия, пресни плодове и зеленчуци, варива, консерви и пакетирани стоки, подправки.
Доставката на хранителни продукти следва да се извършва по следния график:
– хляб и хлебни изделия всеки работен ден
– останалите видове хранителни продукти два пъти седмично – понеделник и сряда
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за подмяна на продукти, несъответстващи на изискванията    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
да


Актуализация на цените на хранителните продукти (промяна на цената на доставките) е задължителна през месеците: април, юли, октомври и януари на база средно-месечните цени на едро на хранителните продукти за област София посочени в бюлетина на „САПИ” ЕООД на месеца предхождащ, изброените по-горе месеци.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

УЕдиничните цени, по които Изпълнителят следва да изготви своята ценова оферта за доставка на хранителните продукти се формират на база приложен в документацията за участие Бюлетин от „Система за агропазарна информация” ЕООД (САПИ) за осреднените цени на едро за област София, към които цени ще се изчислява оферираният от участника процент надценка или отстъпка за съответния продукт.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 137-336893 (напр. 2015/S 123-123456)   и  922140 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0012-1/2019год.    1   „Доставка на хранителни продукти за нуждите на детски градини и млечна кухня на територията на община Ботевград”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КРИСИ 2007” ЕООД 175270007
община Костинброд, с. Петърч, ул. „Шопска комуна” №62
с. Петърч BG412 2234 България
gosho74@abv.bg +359 888346401
+359 888346401
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
350000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

275047.43      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0012-3/2019год.    3   „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Център за настаняване от семеен тип за деца и младежи с увреждания -2броя, в гр. Ботевград”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

14/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КРИСИ 2007” ЕООД 175270007
община Костинброд, с. Петърч, ул. „Шопска комуна” №62
с. Петърч BG412 2234 България
gosho74@abv.bg +359 888346401
+359 888346401
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

19887.91      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0012-4/2019год.    4   „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Дом за стари хора „Д-р Адриян Атанасов” в гр. Ботевград”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КРИСИ 2007” ЕООД 175270007
община Костинброд, с. Петърч, ул. „Шопска комуна” №62
с. Петърч BG412 2234 България
gosho74@abv.bg +359 888346401
+359 888346401
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25824.29      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
0012-5/2019год.    5   „Доставка на хранителни продукти за нуждите на звено „Социален патронаж” към „Дом за стари хора д-р Адриян Атанасов” , гр. Ботевград ”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„КРИСИ 2007” ЕООД 175270007
община Костинброд, с. Петърч, ул. „Шопска комуна” №62
с. Петърч BG412 2234 България
gosho74@abv.bg +359 888346401
+359 888346401
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

15423.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва