Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-1498 14/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00116-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска 12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

www.lom.bg

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0006-С01 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“,по 4 (четири) обособени позиции
39000000      
Доставки

Целта на дейността е доставка и монтаж на необходимото обзавеждане и оборудване, което ще доведе да осигуряване на подходяща и ефективна социална инфраструктура, допринасяща за предоставяне на нов вид резидентни и съпътстващи услуги в общността.
Доставката на конкретните артикули/стоки е в пряка връзка с изпълнението на предлаганите социални услуги и е предназначена за „Преходно жилище за деца от 15-18 годишна възраст“ и „Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“.
Предметът на поръчката включва и изпълнението на следните дейности:
1. Доставка на Оборудването/Обзавеждането до мястото на доставка, посочено във Възлагателни писма от Възложителя;
2. Монтаж/инсталация на доставеното Оборудване/Обзавеждане; /когато е приложимо/
3. Гаранционна поддръжка на доставеното Оборудване/Обзавеждане в рамките на гаранционния срок /когато е приложимо/, считано от датата на подписване на Приемо-предавателния протокол и/или Констативен протокола за извършена доставка.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
76258.98      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на техническо оборудване“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30200000      
32320000      
30232100      
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

-„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, с адрес гр. Лом, ул. „Димитър Ангелов“ №5;
-„Преходно жилище за деца от 15-18 годишна възраст“ с адрес: гр. Лом, ул. „Бабуна“

компютърна конфигурация (настолен компютър) брой-2; преносим компютър брой - 2; операционна система брой лаптоп операционна система с възможност за работа в Домейн- 2;операционна система брой десктоп операционна система с възможност за работа в Домейн -2; офис пакет брой Минимални програми: Текстообработваща програма; Програма за електронни таблици и работни книги; Програма за презентации -4; принтер брой -1;
телевизор брой - 1; екран мултимедия брой -1; компютърна конфигурация (настолен компютър) брой - 3; мултимедиен проектор брой - 1; операционна система компютър брой -3; операционна система лаптоп брой -1; офис пакет компютър брой - 4
преносим компютър брой - 1; принтер брой -3; телевизор брой - 2;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.001-0006-С01 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“, финансиран по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“

Начинът на изпълнение на доставките по настоящата обществена поръчка е предвиден да става поетапно, след приключване на строително-монтажните работи по всеки един обект, но не по-късно от 01.11.2019 г..
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули/стоки чрез Възлагателно писмо.

II.2) Описание 1

„Доставка на мебели и обзавеждане“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

-„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, с адрес гр. Лом, ул. „Димитър Ангелов“ №5;
-„Преходно жилище за деца от 15-18 годишна възраст“ с адрес: гр. Лом, ул. „Бабуна“

легло с повдигащ механизъм, подматрачна рамка и матрак брой -6; гардероб /двукрилен/ с надстройка брой - 2; гардероб /четирикрилен/ с надстройка брой -3; шкаф/скрин брой-8;
стол брой - 10; бюро единично брой - 4; бюро двойно (кобинирано) брой -3; нощна лампа брой- 8; настолна лампа за бюро брой -8 ;огледало стенно с рамка брой -5;
закачалка брой -5; офис компютърно бюро с помощен шкаф брой- 2; офис стол брой-4;
шкаф документи брой – 2; офис секция брой - 1; метален архивен шкаф брой -1; шкаф за лекарства брой -1; каса за лични средства брой- 1; комплект кухненски шкафове -1;
маса трапезна разтегателна брой -1; стол трапезен брой -10; шкаф трапезен брой -1;
мека мебел - ъглов диван брой – 1; мека мебел - фотьойл брой 2; мека мебел - табуретка брой 4; ТV шкаф брой 1; холна маса брой -1; холна секция брой -1; дъска за гладене брой - 1; метален стелаж брой -4; кош за пране брой -8; стенна закачалка /портманто/ -2; шкаф за обувки- 2; шкаф съхранение препарати брой - 1 и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16RFOP001-5.001-0006 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“финансиран по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“

Начинът на изпълнение на доставките по настоящата обществена поръчка е предвиден да става поетапно, след приключване на строително-монтажните работи по всеки един обект, но не по-късно от 01.11.2019 г..
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули/стоки чрез Възлагателно писмо.

II.2) Описание 1

„Доставка на кухненско и друго оборудване“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39220000      
39300000      
39710000      
39711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

-„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, с адрес гр. Лом, ул. „Димитър Ангелов“ №5;
-„Преходно жилище за деца от 15-18 годишна възраст“ с адрес: гр. Лом, ул. „Бабуна“

готварска печка брой 1; абсорбатор брой 1;
хладилник брой -1; съдомиялна машина брой -1; микровълнова брой 1; скара брой 1; парти-грил брой - 1; тост брой 1; миксер брой 1; кухненски робот брой 1;
кафе машина брой 1; кана за топла вода брой 1; прахосмукачка брой 1; пералня брой 1
сушилня брой 1; ютия брой 1; сешоар брой 5; абсорбатор брой 1; готварска печка брой -1; кана за топла вода 1; кафе машина брой 1; кухненски робот брой 1; микровълнова брой -1; миксер брой 1; парти-грил брой -1; пасатор брой 1; пералня брой 1; сушилня брой 1; съдомиялна машина 1; хладилник брой 1; ютия брой плоча 1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0006-С01 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“

Начинът на изпълнение на доставките по настоящата обществена поръчка е предвиден да става поетапно, след приключване на строително-монтажните работи по всеки един обект, но не по-късно от 01.11.2019 г..
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули/стоки чрез Възлагателно писмо.

II.2) Описание 1

„Доставка на специализирано оборудване“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33192000      
39162000      
39162100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

-„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, с адрес гр. Лом, ул. „Димитър Ангелов“ №5;
-„Преходно жилище за деца от 15-18 годишна възраст“ с адрес: гр. Лом, ул. „Бабуна“

механично болнично легло с матрак брой 2; "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“ ; Широка кушетка с регулираща се височина за прилагане на специализирани кинезитерапевтични методики брой 1; Позициониращ /терапевтичен/ стол за деца с увреждания брой 1; Позициониращ /терапевтичен/ стол за деца с увреждания брой 1; стълба за рехабилитация брой 1; Шведска стена брой-1; Вертикализатор брой За деца с ръст от 93 до 136 см. и тегло до 40 кг. 1; Вертикализатор брой За деца с ръст от 112 до 153 см. и тегло до 80 кг. 1; Проходилка за деца с увреждания брой За деца от 135 до 180 см. 1; Проходилка за деца с увреждания брой За деца от 95 до 135 см. и до 40 кг. 1; Многофункционални модули -Комплект от 6 броя меки модула за активна игра: 1 голяма стълба с 5 стъпала – 60х120х60/12 см, 1 голяма пързалка – 60х120х60/60 см, 2 П-образни модула - 60х60х30 см, 1 половин колело – 30х30хФ120 см 1 постелка – 160х60х6 см. - брой 1; Многофункционални модули - Комплект от 9 броя......
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект BG16RFOP001-5.001-0006-С01 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“

Начинът на изпълнение на доставките по настоящата обществена поръчка е предвиден да става поетапно, след приключване на строително-монтажните работи по всеки един обект, но не по-късно от 01.11.2019 г..
След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули/стоки чрез Възлагателно писмо.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  925108 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
222    1   „Доставка на техническо оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ СОФТ ЕООД 832069304
ул. Козлодуй № 98
София BG411 1233 България
sales@smartsoft.bg +359 2491-2028
+359 2491-2029
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
16030.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

9070.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
221    2   „Доставка на мебели и обзавеждане“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АМО ЕООД 831589871
р-н Красно село; Квартал ХИПОДРУМА
София BG411 1000 България
office@amo-bg.com +359 2976-1000
+359 2976-1006
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
40795.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29979.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
226    3   „Доставка на кухненско и друго оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. СТОЛЕТОВ 127; Ет. 1; Ап. 1;
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 8906-7777
www.smartbusiness.bg +359 8906-7777
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9935.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8081.66      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
229    4   „Доставка на специализирано оборудване“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
р-н Младост, бул. Цариградско шосе 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 2976-6896
+359 2976-6879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
30235.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

29128.32      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва