Деловодна информация
00334Централно митничеко управление
32-322821 08/11/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
08/11/2019 (дд/мм/гггг)
00334-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г.С.Раковски № 47
София BG411 1202 България
Магдалена Иванова +359 298594317
magdalena.i.ivanova@customs.bg +359 298594060

Интернет адрес/и

http://customs.bg

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Разработване и внедряване на система за управление на сигурността на информацията (СУСИ) в Агенция "Митници", съгласно изискванията на стандарт ISO/IEC 27001:2013"
72224100      
Услуги

В процеса на разработване на СУСИ е необходимо:
• Определяне политиката за информационна сигурност;
• Да се определи обхвата на СУСИ;
• Дефиниране на системен подход за оценка на риска;
• Структуриране и оценка на информационните активи и влиянието им върху информационната сигурност;
• Изготвяне оценка на риска за всеки информационен актив;
• Идентификация на възможните рискове и избор на подход за третиране на риска;
• Избор на подходящи контроли и цели на контролите, които да се внедрят;
• Да се разпише Декларация за приложимост, т. е. документ, който определя целите на контрола, списъка на приложимите контроли и обосновава изключенията ако е необходимо;
• Да се разработят и внедрят всички необходими регламенти/процедури/ планове, съобразно изискванията на ISO/IEC 27001:2013.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
349450.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72224100      
79131000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Място за изпълнение на поръчката: Агенция „Митници” - Централно митническо управление (ЦМУ), гр. София, бул. „Г. С. Раковски” № 47 и териториалните дирекции (ТД).

Успешното внедряване на СУСИ следва да бъде предпоставка за сертифициране на системата по съответния международен стандарт, респ. изпълнение на изискванията, заложени в Наредбата за общите изисквания на мрежовата и информационна сигурност. В процеса на разработване на СУСИ е необходимо:
• Определяне политиката за информац. сигурност;
• Да се определи обхвата на СУСИ;
• Дефиниране на системен подход за оценка на риска;
• Структуриране и оценка на информ. активи и влиянието им върху информ. сигурност;
• Изготвяне оценка на риска за всеки информ. актив;
• Идентиф. на възможните рискове и избор на подход за третиране на риска;
• Избор на подходящи контроли и цели на контролите, които да се внедрят;
• Да се разпише Декларация за приложимост, т. е. документ, който определя целите на контрола, списъка на прилож. контроли и обосновава изключенията ако е необходимо;
• Да се разработят и внедрят всички необх. регламенти/процедури/ планове, съобразно изискванията на ISO/IEC 27001:2013
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Методология за управление на поръчката и изпълнение на дейностите от поръчката    50
Методология за управление на риска при изпълнение на поръчката    50
Цена
100
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължение към поле II.2.5): Техническата оценка е с относителна тежест – 60 %, а Финансова оценка с относителна тежест – 40 %. Класирането на офертите се извършва в низходящ ред, въз основа на получената комплексна оценка КО, която е сума от индивидуалните оценки по определените показатели умножени със съответния коефициент на тежест: КО = 0,60 * ТО + 0,40 * ОЦ.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 045-103126 (напр. 2015/S 123-123456)   и  898435 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
32-294193       "Разработване и внедряване на система за управление на сигурността на информацията (СУСИ) в Агенция "Митници", съгласно изискванията на стандарт ISO/IEC 27001:2013"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СЪРВИС ЦЕНТРИКС ООД 200027636
бул. Александър Малинов № 85
София BG411 1715 България
info@servicecentrix.com +359 024837690
+359 000000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
350000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

349450.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
https://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Настоящото обявление не е сред актовете, които подлежат на обжалване.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва