Деловодна информация
02718Южноцентрално държавно предприятие-Смолян, ТП ДЛС-Тракия
5173 05/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
02718-2019-0117 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Южноцентрално държавно предприятие-Смолян, ТП ДЛС-Тракия 2016195800225
с. Стряма, общ. Раковски, обл. Пловдив
Стряма BG421 4142 България
Динко Илчев +359 885-106225
dlstrakia@ucdp-smolian.com +359 3153-2362

Интернет адрес/и

www.ucdp-smolian.com

http://ucdp-smolian.com/profil/public_contracts_fileslist.php?showmaster=view1&fk_id=3057


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Oсновна дейност горско и ловно стопанство - съгласно чл.165, ал.1 и 2 от ЗГ и чл.9, ал.1-9 от ЗЛОД

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включител
22000000      
Доставки

„Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включително и рекламни материали за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, по обособени позиции за нуждите на ТП „ДЛС Тракия”
За позиция № 1:
„Доставка, чрез закупуване, на 1 (един) брой фабрично нова наблюдателна тръба, ведно с увеличител и окуляр, представляващи единни и неделими технико-функционални компоненти, необходими за ловно-стопанските, охранителните и научно-изследователската дейности на ТП „ДЛС Тракия”.”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
32000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включител 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Административната сграда на ТП ДЛС Тракия

„Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включително и рекламни материали за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, по обособени позиции за нуждите на ТП „ДЛС Тракия”:
Позиция № 2: „Доставка, чрез покупка на канцеларски материали включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на ТП „ДЛС Тракия”.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включителн 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

административната сграда на ТП "ДЛС Тракия

Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включително и рекламни материали за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, по обособени позиции за нуждите на ТП „ДЛС Тракия”, както следва: Позиция № 1: Доставка, чрез покупка на канцеларски материали извън списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на ТП ДЛС Тракия.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  922381 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93    2   „Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включител
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 ЕООД 131230324
област София (столица), община Столична, гр. София - 1784, р-н Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1756 България
zop@office1.bg +359 2976-6874
+359 2976-6874
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94    1   „Периодична доставка, чрез покупка на канцеларски материали, консумативи, оборудване, принадлежности, зареждане на тонер касети и/или доставка на нови и/или нерециклирани тонер касети и др., включител
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/11/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис Консумативи ООД 201417931
бул. Кукленско шосе № 6А
Пловдив BG421 4000 България
sales3_pl@okoffice.bg +359 3264-0177
+359 3264-0149
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
27000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2-9884070
http://www.cpc.bg +359 2-9807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 2-9884070
http://www.cpc.bg +359 2-9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/11/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва