Деловодна информация
00307
16.00-136/6 31/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00307-2019-0031 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Национални програми, международни проекти и обществени поръчки +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380183

Интернет адрес/и

www.kozloduy.bg

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Приготвяне и доставка на готова храна, необходима за заведенията за социални услуги в Община Козлодуй по обособени позиции”
55520000      
Услуги

Дейностите, предмет на поръчката включват предоставяне на услуги по ежедневно приготвяне и доставяне на качествена готова храна, за потребителите на заведения за социални услуги в община Козлодуй, както следва:
- Центрове за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания – ЦНСТПЛФУ № 1 – с. Хърлец, ул. „Антим I” № 2; ЦНСТПЛФУ № 2 – с. Гложене, ул. „Ленин” № 82, бл. 3, вх. А, ет. 2, ап. 6, вх. Б, ет. 3, ап. 16 и 17; ЦНСТПЛФУ № 3 – с. Хърлец, ул. „Антим I” № 2 – максимален брой потребители - 45;
- Дневен център за пълнолетни лица с увреждания – с. Хърлец, ул. „Антим I” № 2 – максимален брой потребители – 30;
- Дневен център за деца и младежи с увреждания – гр. Козлодуй, ул. „Стефан Караджа” № 21 – максимален брой потребители – 20.
Подробно описание на изискванията, свързани с изпълнението на обществената поръчка е представено в приложената към документацията техническа спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
210833.33      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Приготвяне и доставка на готова храна за центрове за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физ. увреждания /ЦНСТПЛФУ/-ЦНСТПЛФУ № 1–с. Хърлец, ЦНСТПЛФУ №2 – с.Гложене, ЦНСТПЛФУ №3 – с.Хърлец 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Хърлец, община Козлодуй, област Враца, ул. „Антим I” № 2 и с. Гложене, община Козлодуй, област Враца, ул. „Ленин” № 82, бл. 3, вх. А, ет. 2, ап. 6

Дейностите, предмет на обособената позиция включват предоставяне на услуги по ежедневно приготвяне и доставяне на качествена готова храна, за потребителите на Центровете за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физически увреждания, на следните адреси:
- ЦНСТПЛФУ № 1 – с. Хърлец, община Козлодуй, област Враца, ул. „Антим I” № 2;
- ЦНСТПЛФУ № 2 – с. Гложене, община Козлодуй, област Враца, ул. „Ленин” № 82, бл. 3, вх. А, ет. 2, ап. 6;
- ЦНСТПЛФУ № 3 – с. Хърлец, община Козлодуй, област Враца, ул. „Антим I” № 2.
Максимален брой потребители – 45.
График:
Доставката се извършва с транспорт и съдове на доставчика, 3 (три) пъти на ден - през всички календарни дни за периода на договора, по часове за доставка, както следва:
Закуска: 07:30 часа;
Обяд: 11:30 часа;
Вечеря: 17:30 часа.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е с бюджетните средства на община Козлодуй.

II.2) Описание 1

Приготвяне и доставка на готова храна за „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Хърлец, община Козлодуй, област Враца, ул. „Антим I” № 2

Дейностите, предмет на обособената позиция включват предоставяне на услуги по ежедневно приготвяне и доставяне на качествена готова храна, за потребителите на „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания” с адрес: с. Хърлец, община Козлодуй, област Враца, ул. „Антим I” № 2.
Максимален брой потребители – 30.
График:
Доставката се извършва с транспорт и съдове на доставчика, 2 (два) пъти на ден - през всички работни дни за периода на договора (от понеделник до петък), по часове за доставка, както следва:
Закуска: 08:00 часа;
Обяд: 11:30 часа.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е с бюджетните средства на община Козлодуй.

II.2) Описание 1

Приготвяне и доставка на готова храна за „Дневен център за деца и младежи с увреждания” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
55520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, община Козлодуй, област Враца, ул. „Стефан Караджа” № 21

Дейностите, предмет на обособената позиция включват предоставяне на услуги по ежедневно приготвяне и доставяне на качествена готова храна, за потребителите на „Дневен център за деца и младежи с увреждания” с адрес: гр. Козлодуй, община Козлодуй, област Враца, ул. „Стефан Караджа” № 21.
Максимален брой потребители – 20.
График:
Доставката се извършва с транспорт и съдове на доставчика, 2 (два) пъти на ден - през всички работни дни за периода на договора (от понеделник до петък), по часове за доставка, както следва:
Закуска: 08:30 часа;
Обяд, вкл. следобедна закуска: 11:30 часа.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложената към документацията техническа спецификация.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането на обществената поръчка е с бюджетните средства на община Козлодуй.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  927797 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
411    1   Приготвяне и доставка на готова храна за центрове за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с физ. увреждания /ЦНСТПЛФУ/-ЦНСТПЛФУ № 1–с. Хърлец, ЦНСТПЛФУ №2 – с.Гложене, ЦНСТПЛФУ №3 – с.Хърлец
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИКРА ЕООД 106615962
ул. Кирил и Методий № 61
с. Гложене BG313 3327 България
krasi.sikra@abv.bg +359 885824844
+359 885824844
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
115000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

115000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
412    2   Приготвяне и доставка на готова храна за „Дневен център за пълнолетни лица с увреждания”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИКРА ЕООД 106615962
ул. Кирил и Методий № 61
с. Гложене BG313 3327 България
krasi.sikra@abv.bg +359 885824844
+359 885824844
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
45833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

45833.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
413    3   Приготвяне и доставка на готова храна за „Дневен център за деца и младежи с увреждания”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

30/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СИКРА ЕООД 106615962
ул. Кирил и Методий № 61
с. Гложене BG313 3327 България
krasi.sikra@abv.bg +359 885824844
+359 885824844
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
50000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

50000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 029894070
http://www.cpc.bg +359 029807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва