Деловодна информация
00116Община Лом
53-00-1414 29/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00116-2019-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лом 000320840
ул. Дунавска 12
Лом BG312 3600 България
Анна Йорданова, Мария Преславова, Цветелина Миронова +359 971-69138
lom.municipality@lom.egov.bg +359 971-66026

Интернет адрес/и

http://oalom.acstre.com

http://oalom.acstre.com/section-19-profil_na_kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0006-С01 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“, финансиран по процедура BG16RFOP001-5.001..........
39221100      
Доставки

„Доставка на обзавеждане и оборудване в рамките на проект BG16RFOP001-5.001-0006-С01 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“, финансиран по процедура BG16RFOP001-5.001 „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца“, Приоритетна ос 5 „Регионална социална инфраструктура” на ОПРР 2014-2020 г. - за „Доставка на постелъчен инвентар – стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“.
Предмет на поръчката е „Доставка на постелъчен инвентар – стоки, включени в списъка по чл.12, ал. 1, т.1 от ЗОП“ – представлява “запазена обществена поръчка” съгласно чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, чиито предмет е включен в Списъка на стоките и услугите съобразно Общия терминологичен речник, които са предназначени за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания или за стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение, утвърден с Решение на Министерски съвет №59
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
7286.04      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39221100      
39512100      
39512500      
18318200      
39513100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

„Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства“, с адрес гр. Лом, ул. „Димитър Ангелов“ №5;„Преходно жилище за деца от 15-18 годишна възраст“ с адрес: гр. Лом, ул. „Бабуна“ №20

"Преходно жилище за деца от 15 до 18 годишна възраст" - Халат-8 бр.; постелъчен инвентар /комплект чаршафи, хавлии, възглавница, завивки, шалте/ - 16 бр.; протектор за легло – 8 бр.; комплект прибори за хранене /вилици, лъжици и др./2 бр.; комплект съдове за хранене /чинии/- 2 бр.; комплект тенджери /5 бр./- 1бр.; комплект тигани /3 бр./ - 1; комплект тави /5 бр./- 1 бр.; комплект чаши /6 бр./- 3 бр.; покривка за маса- 6 бр.; "Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства"- Протектори – 20 бр.; комплект прибори за хранене /вилици, лъжици и др./- 4 бр.;комплект съдове за хранене /чинии/- 4 бр.; комплект тави /5 бр./- 1 бр.; комплект тенджери /5 бр./- 1 бр.; комплект тигани /3 бр./- 1 бр.; комплект чаши /6 бр./ - 6 бр.; покривка за маса- 8 бр.; постелъчен инвентар /комплект чаршафи, възглавница, завивки/ - 12 бр.; постелъчен инвентар /комплект чаршафи, възглавница, завивки/- 18 бр.;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект № BG16RFOP001-5.001-0006 „Осигуряване на устойчива социална среда за деца в община Лом“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.,

Начинът на изпълнение на доставката по настоящата обществена поръчка е предвиден да става поетапно, след приключване на строително-монтажните работи по всеки един обект, но не по-късно от 01.11.2019 г.След приключване на строително-монтажните работи по съответния обект, Възложителят ще заявява на Изпълнителя съответните артикули/стоки чрез Възлагателно писмо.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  925105 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
220       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

29/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
р-н Младост; бул. Цариградско шосе 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766-896
+359 29766-879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8005.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7286.04      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва