Деловодна информация
00864
К-1195 23/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00864-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Исперих 000505821
ул. Дунав №2
Исперих BG324 7400 България
Айлин Шукриева - Началник отдел Обществени поръчки +359 84312178
op_isperih@abv.bg +359 84314712

Интернет адрес/и

www.isperih.bg

http://e-procurement.bg:8080/pk/00864#109


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на оборудване и обзавеждане в клубните помещения, с включен монтаж“, в две обособени позиции
55900000      
Доставки

„Доставка на оборудване и обзавеждане в клубните помещения, с включен монтаж“, в две обособени позиции:
1. Доставка и монтаж на оборудване
2. Доставка и монтаж на обзавеждане
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
58191.02      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на оборудване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30191000      
30230000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

ПГ„В. Левски”гр.Исперих, ПГСС„Хан Аспарух”гр.Исперих,ОУ„В. Априлов”гр.Исперих,ОУ „Хр. Ботев”гр.Исперих,с.Лудогорци и с.Китанчево,ОУ„Отец Паисий”Подайва,ОУ„Н. Й. Вапцаров”Вазово и ОУ„В. Левски”Tодорово

Доставка и монтаж на следните видове и количества оборудване:
1. Интерактивна дъска минимум с размери 82" (208.28см) - 9 бр.
2. Мултифункционално устройство (принтер/скенер/копир/факс) минимум с автоматично листоподаващо устройство за минимум 50 листа за копиране и сканиране на множество документи, двустранен печат, безжична мрежа и мобилен печат, скорост на печат до 30 стр/мин, на по-малко от 50dB, тава за хартия за 250 листа /или еквивалент/ - 9 броя;
3. Лаптоп с минимум процесор Intel Celeron - 9 броя;
4. Проектор минимум с 3LCD технология - 9 броя;
5. Екран стенен за проектори, подходящ за предна проекция – минимум бяла матова повърхност, с възможност за монтаж на стена или таван 180х180см с пружинен механизъм за спускане и прибиране на прожекционното платно /или еквивалент/- 9броя;
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА „Срок за реакция при рекламация”    20т.
„Гаранционен срок”    20т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-2.018-0024 „Социално-икономическа и образователна интеграция на етническите малцинства в община Исперих“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г.

и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г., съфинансирани от Европейския социален фонд

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG324

ПГ„В. Левски”гр.Исперих, ПГСС„Хан Аспарух”гр.Исперих,ОУ„В. Априлов”гр.Исперих,ОУ „Хр. Ботев”гр.Исперих,с.Лудогорци и с.Китанчево,ОУ„Отец Паисий”Подайва,ОУ„Н. Й. Вапцаров”Вазово и ОУ„В. Левски”Tодорово

Доставка и монтаж следните видове и количества мебели:
1. Работна маса с размери минимум 120/60/73см, изработена от минимум 18мм ПДЧ с меламиново покритие за страниците, царгата и плота на бюрото, кант за плота 2мм /или еквивалент/ - 81 броя;
2. Стол с метални крака, седалка и облегалка от дамаска /или еквивалент/ - 335 броя;
3. Шкаф с размери минимум 80/40/200см, ПДЧ с меламиново покритие. Дебелина минимум 18мм на рафтовете, страниците и гърба. Две врати затварящи два от рафтовете. Кант за вратите 2мм./или еквивалент/ - 115 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за реакция при рекламация - П1    20т.
Гаранционен срок – П2    20т.
Цена
60т.
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект BG05M9OP001-2.018-0024 „Социално-икономическа и образователна интеграция на етническите малцинства в община Исперих“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г.

и Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” 2014-2020г., съфинансирани от Европейския социален фонд
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  921935 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
74    1   Доставка и монтаж на оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 ЕООД 131230324
бул. Цариградско шосе №139
София BG324 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
www........bg +359 0000000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
22125      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21482.82      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
75    2   Доставка и монтаж на обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Транс Ко 04 ЕООД 131230324
бул. Цариградско шосе №139
София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
www.......bg +359 00000
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
51575      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

36708.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва