Деловодна информация
00692УМБАЛ "Света Анна" - София АД
04-2539 22/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
22/10/2019 (дд/мм/гггг)
00692-2019-0023 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Анна - София АД 130367715
ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1
София BG411 1750 България
Боян Авджийски / Диана Бенгарска +359 29759011
otdel.opd@abv.bg +359 29759011

Интернет адрес/и

http://www.sveta-anna.eu/

http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
33140000      
Доставки

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
21068411.15      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 92,93,94,95,96,97,98,99,100
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 31
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 73
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 1,6,11,12,13,14,15,17,18,22,23,24,25,27,30,32,33
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 2,3,4,5,7,8,9,10,16,19,20,21,29,41,43,45,47,48,51
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 39,42
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 80
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 81
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 46,49,54,78
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 26,28,37,44,77
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 82
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД 63,65
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Предмет на процедурата е доставката на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 36 (тридесет и шест) месеца от възлагане на обществената поръчка при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 4 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските консумативи следва да е не по-малък от една година от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 100 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции.
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позиция.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 133-326368 (напр. 2015/S 123-123456)   и  921023 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-117    92,93,94,95,96,97,98,99,100   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Вега Медикал ЕООД 201090465
бул. България №109, Бизнес център Вертиго, ет.2, офиси 2.6-2.7
София BG411 1000 България
vodenicharova@vegamedical.bg +359 029714008
www.vegamedical.bg +359 029712085
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

155364.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-118    31   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хелмед България ЕООД 130477290
ул. Цар Симеон, бл. 20
София BG411 1309 България
helmedsf@yahoo.com +359 029200456
www.helmedsf.com +359 024174293
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

46500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-129    73   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Капамед ЕООД 203273675
ул. 28 ми октомври №16, офис №3
Враца BG411 3000 България
kapamed.bg@gmail.com +359 092620157
www.kapamed.bg +359 092620157
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3813.75      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
10.11.2022 11:03 ч. :  ДОП120 служебно вписване
14.09.2022 13:58 ч. :  ДОП-120 служебно вписване
затвори
 История ДОП-120    1,6,11,12,13,14,15,17,18,22,23,24,25,27,30,32,33   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Агарта-ЦМ ЕООД 121096923
жк. Младост 3, бл.304, вх.2, офис №1
София BG411 1000 България
agarta@agarta.bg +359 028765542
www.agarta.bg +359 029743973
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12518847      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-121    2,3,4,5,7,8,9,10,16,19,20,21,29,41,43,45,47,48,51   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Соломед ЕООД 832018046
ул. Казбек №49
София BG411 1000 България
gpanov@solomed.eu +359 029555600
www.solomed.eu +359 029555600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

7334570.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-122    39,42   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Истлинк България ООД 115573932
ул. Й. Йовков №9
Пловдив BG411 4000 България
eastlink_sof@abv.bg +359 029833139
www.eastlink_sof.bg +359 029835122
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17610      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-123    80   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РСР ЕООД 121706547
ул. Виктор Григорович №3, ет. 1, ап. 2
София BG411 1606 България
office@rsr-bg.com +359 029515976
www.rsr-bg.com +359 029515932
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

729285      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-124    81   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медисофтис ЕООД 201217980
кв. Младост, бл. 2, ап. 81
Сливен BG411 8800 България
i.vasileva@medisoftis.com +359 0877906004
www.medisoftis.com +359 0877906004
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

98750      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-125    46,49,54,78   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Медицинска Техника Инженеринг ООД 831641528
ж.к. Младост 1, бл.28Б
София BG411 1750 България
plasment@mte-bg.com +359 024627121
www.mte-bg.com +359 029712410
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21060      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-126    26,28,37,44,77   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Юнимедика ЕООД 831844012
бул. Шипченски проход, бл.247, ап. 33
София BG411 1113 България
unimedica@mbox.contact.bg +359 029733855
www.unimedica.bg +359 028707439
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

31245      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-127    82   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Антисел България ООД 121152973
ул. Индустриална №11
София BG411 1202 България
antisel@antisel.bg +359 029531224
www.antisel.bg +359 029524183
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

27600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-128    63,65   Доставка на медицински консумативи за УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
16
16 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Парамедика ООД 131288014
ж.к. Младост, бл.86, ет. 4, ап. 10
София BG411 1000 България
office@paramedica-bg.com +359 028733416
www.paramedica-bg.com +359 028733416
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

83766      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Следните договори съдържат също и позиции:
-ДОП-120-Агарта-ЦМ ЕООД - 34,35,36,38,40,55,61,62,68,74,75,76;
-ДОП-121-Соломед ЕООД -58,60,64,66,67,69,83,87,88,89,90,91;

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва