Деловодна информация
00614Община Хайредин
К-3822 16/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/10/2019 (дд/мм/гггг)
00614-2018-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хайредин 000193551
ул. Георги Димитров 135
с.Хайредин BG313 3357 България
Габриела Милчева +359 91662209
hayredin_ob@mail.bg +359 91662214

Интернет адрес/и

http://www.hayredin.com/bg/home/

https://sop.bg/hayredin-203/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 по обособени позиции
39000000      
Доставки

Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“ по обособени позиции: Доставка на оборудване и обзавеждане във връзка с Подмярка 7.2 „Инвестиции в създаването, подобряването или разширяването на всички видове малка по мащаби инфраструктура” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2014 – 2020 г.“ по обособени позиции: обособена позиция № 1: Доставка на оборудване; обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане; обособена позиция № 3: Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба; обособена позиция № 4: Доставка на лаптопи; обособена позиция № 5: Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под; обособена позиция № 6: Доставка на кошчета; обособена позиция № 7: Доставка на спално бельо
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
635935      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на оборудване 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39700000      
39711100      
39711360      
39717000      
39713200      
39713100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче" и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

обособена позиция № 1: Доставка на оборудване
Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва доставка, монтаж/инсталиране и гаранционно поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, на оборудване по време на гаранционния срок на печки,, климатици, перални, сушилни, миялни за съдове, хладилници, фризери, абсорбатори и фурни.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на обзавеждане 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39141000      
39143110      
39112000      
39121200      
39143112      
39136000      
39143120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче" и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

обособена позиция № 2: Доставка на обзавеждане“
Предметът на поръчката по обособената позиция включва доставка, монтаж/инсталиране и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния срок на легла, дюшеци, мивки, гардероби, шкафове, столове, маси, закачалки, колички за сервиране, пейки, кушетки, бюра, учебни дъски, дивани, чинове, фотьойли, обзавеждане за спортни зали/физкултурни салони.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32324100      
32351200      
32310000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Доставка, монтаж/инсталиране и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния срок на 4 броя телевизори, 1 брой видеостена и 1 брой аудиоуредба.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранцинонен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на лаптопи 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Предметът на поръчката включва доставка и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна, вкл. доставка на резервни части, по време на гаранционния срок на 4 броя лаптопи.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39516120      
39515400      
39530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Предметът на поръчка включва доставка, монтаж (по отношение на щорите) и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна по време на гаранционния срок на 100 броя възглавници, 418 м вертикални щори, 8 броя килими и 12 броя пътеки.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранцинонен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на кошчета 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224340      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Предметът на поръчката по тази обособена позиция включва доставка на 8 броя кошчета и гаранционна поддръжка, сервиз и ремонт/замяна по време на гаранционния срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

II.2) Описание 1

Доставка на спално бельо 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39512100      
39512300      
39512200      
39512500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

ОДЗ "Славейче и СОУ „Васил Воденичарски“, находящи се в с. Хайредин, община Хайредин, област Враца, Република България

Доставка на 600 броя спално бельо ии гаранционна поддръжка и ремонт/замяна по време на гаранционния срок.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Гаранционен срок    50
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма за развитие на селскитерайони 2014-2020.Д-вориза безвъзмез.фин.помощ№06/07/2/0/00928 и№06/07/2/0/00929с ДФ Земеделие заизпълн.напроекти:Ремонтиреконструкция наОДЗ Славейчеи СОУ В.Воденичарски

Стоките – предмет на обособена позиция № 7, са включени в Списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което тези стоки са отделени в самостоятелна обособена позици и тази обособена позиция е запазена по смисъла на чл. 12, ал. 4 от ЗОП.
При възлагане на обществената поръчка по обособена позиция № 7 са приложими и ще се спазват разпоредбите на чл. 12 от ЗОП и чл. 80 и чл. 81 от ППЗОП.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 148-338044 (напр. 2015/S 123-123456)   и  860439 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-291    1   Доставка на оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Перун ККБ ЕООД 101729823
ул. Петко Д.Петков №10
Благоевград BG413 2700 България
peryn_ofis@abv.bg +359 887464622
+359 887464622
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
98668      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

95000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-292    2   Доставка на обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
8 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Перун ККБ ЕООД 101729823
ул. Петко Д.Петков №10
Благоевград BG413 2700 България
peryn_ofis@abv.bg +359 887464622
+359 887464622
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
494511      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

485000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-290    4   Доставка на лаптопи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Смарт Софт ЕООД 832069304
ж.к.Банишора, ул. Козлодуй №98
София BG411 1000 България
sales@smartsoft.bg +359 24912028
+359 24912028
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5040      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-293    5   Доставка на възглавници, щори и текстилни изделия за под
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Перун ККБ ЕООД 101729823
ул. Петко Д.Петков №10
Благоевград BG413 2700 България
peryn_ofis@abv.bg +359 887464622
+359 887464622
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
35968.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

34000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-299    3   Доставка на телевизори, видеостена и аудиоуредба
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

10/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Школснаб 2001 ЕООД 175448634
ул. 105-та, №3
София BG411 1000 България
perun_ofis@abv.bg +359 887464622
+359 887464622
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20320      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

16895      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    6   Доставка на кошчета
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    7   Доставка на спално бельо
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Други причини (прекратяване на процедурата)

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва