Деловодна информация
00692УМБАЛ "Света Анна" - София АД
04-2379 01/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/10/2019 (дд/мм/гггг)
00692-2019-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Анна - София АД 130367715
ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1
София BG411 1750 България
Боян Авджийски / Диана Бенгарска +359 29759011
otdel.opd@abv.bg +359 29759011

Интернет адрес/и

http://www.sveta-anna.eu/

http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
33183100      
Доставки

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14739073.87      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 196,197,198,199,200,201,202,203,204,205,206
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 155,156,157,158,159,160
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33183100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" – София АД

Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 24 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Остатъчният срок на годност на медицинските изделия следва да е не по-малък от три месеца от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 298 броя обособени позиции, някои от които включват подпозиции. Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура
- за една или повече обособени позиции
Участието за обособена позиция е комплексно, като участниците следва да покриват всички подпозиции, съдържащи се в тази обособена позици
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 075-177370 (напр. 2015/S 123-123456)   и  907162 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-101    174,175,176,177,178,179,180,181,182,183,184,185   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Имплант Трейдинг ЕООД 202791394
ул. Лъвски рид, бл. 6
София BG411 1000 България
implant.trading@abv.bg +359 024411055
www.implant.trading.bg +359 0885222383
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

804667.14      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-102    63,64,65,66,67,68,69,70,71,72,73,74,75,76,77,78,79   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фаркол АД 102227154
ул. Сан Стефано №28
Бургас BG411 2000 България
farkol@farkol.bg +359 056851721
www.farkol.bg +359 056851721
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3629971.97      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-103    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Джи ес Евро България ЕООД 121410904
ул. Генерал Гурко №64
София BG411 1142 България
sofia@jsevro.com +359 029815018
www.jsevro.com +359 029810540
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1614077.59      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-104    263,264,265,266,267,268,269,270,271,272,273,274   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Титаника 2008 ЕООД 200000276
ул. Кирил Христов №8, ет. 1, ап.1 и 6
Пловдив BG411 4000 България
titanica2008@gmail.com +359 0884244776
www.titanica2008.com +359 0895053088
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1148371.77      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-105    196,197,198,199,200,201,202,203,204,205,206   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ортомед Трейдинг ООД 203698509
ул. Павел Калпакчиев №43
Пловдив BG411 4000 България
trading.orthomed@gmail.com +359 0889899292
www.trading.orthomed.com +359 0889899292
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3312498      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-106    207,208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ви енд Ди Сървисис ООД 175384288
ул. Г. С. Раковски №130, ет.1, ап.4
София BG411 1000 България
doraatanassova@gmail.com +359 0889513599
www.doraatanassova.com +359 029515264
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3236819      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-107    155,156,157,158,159,160   Доставка на медицински изделия - импланти за тазобедрено и колянно ендопротезиране за Клиника по ортопедия и травматология при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
10
10 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Айф Фарма ООД 201679079
бул. Акад. Борис Стефанов, бл.1, вх.В, ет.3, ап.15
София BG411 1000 България
iretrova@ipharma.bg +359 024835513
www.ipharma.bg +359 0884135898
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

992668.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

-Договор ДОП-102 с фирма Фаркол АД включва също и обособени позиции № 80,81,82,83,84,85,86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101,102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132,133,134,135,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146,147,148,149,150,151,152,153,154;
-Договор ДОП-103 с фирма Джи ес Евро България ЕООД включва също и обособени позиции №21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52
-Договор ДОП-104 с фирма Титаника 2008 ЕООД включва също и обособени позиции №275,276,277,278,280,281,284,285,286,287,288,289,290,291,292,295,297,298;
-Договор ДОП-106 с фирма Ви енд Ди Сървисис ООД включва също и обособени позиции №219,220,221,222,223,224,225,226,227;

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва