Деловодна информация
00030
К-2885 01/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
01/10/2019 (дд/мм/гггг)
00030-2019-0030 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики 33
Силистра BG325 7500 България
Ирина Николова - Гл. експерт Обществени поръчки +359 86-816260
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

http://www.silistra.bg/

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=506


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за изработка и доставка на информационни и промоционални материали в изпълнение на проект „Функциониране на ОИЦ – Силистра“ на Община Силистра № BG05SFOP001-4.004-0005-С01 по ОП
79341000      
Услуги

Основната цел на настоящата обществена поръчка е да бъде осигурено изработването и доставката на информационни и промоционални материали, които да идентифицират ОИЦ- Силистра като център за популяризиране на Кохезионната политика на ЕС в България и за предоставяне на обща и специфична информация относно възможностите за финансиране от ЕСИФ. Поръчката е разделена на две обособени позиции:
ОП 1 - Изработка и доставка на информационни и промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП – услугата включва дизайн, предпечатна подготовка, сгъване и други присъщи операции, брандиране, както и доставка.
ОП 2 - Изработка и доставка на промоционални материали – услугата включва брандиране и доставка на рекламни материали.
Дейностите, количествата и сроковете за изпълнение са подробно описани в Техническата спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
9256      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на информационни и промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22462000      
22150000      
22140000      
18936000      
22816100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра, ОИЦ - Силистра

№ Артикул Количество
1. Сборник с добри практики 300 бр.
2. Брошура 200 бр.
3. Дипляна 200 бр.
4. Флаер 300 бр.
5. Чанта сгъваема 100 бр.
6. Еко бележник 100 бр.
7. Магнит с бележник 100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG05SFOP001-4.004-0005-С01, финансиран от ОП Добро управление, съфинансиран от ЕС чрез ЕСФ

При спазване разпоредбата на чл.80, ал.1 от ППЗОП, възложителят е отделил в ОП 1 стоки, които са включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП.

II.2) Описание 1

Изработка и доставка на промоционални материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192121      
39263100      
30234600      
30192130      
30197221      
39221123      
37822100      
18931100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра, ОИЦ - Силистра

№ Артикул Количества
1 Химикал 500 бр.
2 Флаш памет 100 бр.
3 Поставка за бюро - календар 100 бр.
4 Поставка за телефон 100 бр.
5 Комплект моливи 100 бр.
6 Молив 100 бр.
7 Еко чаша 100 бр.
8 Раница 100 бр.
9 Домино 100 бр.
10 Външна батерия 100 бр.
11 USB зарядно за кола 100 бр.
12 Еко лепящи цветни маркери 100 бр.
13 Кламеродържател 100 бр.
14 Еко органайзер за бюро 100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG05SFOP001-4.004-0005-С01, финансиран от ОП Добро управление, съфинансиран от ЕС чрез ЕСФ

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 117-287303 (напр. 2015/S 123-123456)   и  917106 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG05SFOP001-4.004-0005-С01-U-04    1   Изработка и доставка на информационни и промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
ул. „Маслиново клонче” № 2
София BG411 1360 България
oficce@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3800      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2768      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG05SFOP001-4.004-0005-С01-U-05    2   Изработка и доставка на промоционални материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

04/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТРАНС КО 04 ЕООД 131230324
ул. „Цариградско шосе” № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7950      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6488      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 01/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва