Деловодна информация
00814
2400-1803 11/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2019-0024 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Христина Рангелова,старши юрисконсулт +359 876966808
hrrangelova@b-trust.org +359 92623061

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=758


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на рекламни и информационни материали“, по обособени позиции
22462000      
Услуги

Обществената поръчка включва следните обособени позиции:
ОП № 1 „Изработване на рекламни и информационни материали за нуждите на община Враца“
ОП № 2 „Изработване на брошури по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца през периода 2019-2021 г.“
ОП № 3 „Изработване на рекламни и информационни материали за дейността на Център за обществена подкрепа- Враца”
ОП № 4 „Изработване на печатни информационни материали (10 броя плакати и 500 броя диплянки) с информация, отразяваща целите, дейностите и резултатите от изпълнението на проект № BG05M9OP001-2.040-0052-C01 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания - Компонент 2” по ОПРЧР“
ВАЖНО!
В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ЧЛ. 7 ОТ ППЗОП УВЕДОМЯВАМЕ, ЧЕ ОП № 3 И ОП № 4 ЩЕ БЪДАТ ВЪЗЛОЖЕНИ ПО РЕДА НА ЧЛ. 21, АЛ. 6 ОТ ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
4730.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Изработване на рекламни и информационни материали за нуждите на община Враца“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22000000      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Обособена позиция № 1 – "Изработване на рекламни и информационни материали за нуждите на община Враца“ включва изпълнението на следните дейности, съгласно техническите параметри, подробно описани в Техническата спецификация на Възложителя, както следва:
1. Брошура „Културни събития-Враца”-1000 бр..
2.Брошура „Етнографско-възрожденски комплекс „Св.
Софроний Врачански”-1000 бр.
3.Дипляна „Враца-град на
съкровища”- 1000бр.
4.Тениски - 200 бр.
5. Шапки - 100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Изработване на брошури по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца през периода 2019-2021 г.” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22150000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Обособена позиция № 2 – „Изработване на брошури по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца през периода 2019-2021 г.”, включва изпълнението на следните дейности, съгласно техническите параметри, подробно описани в Техническата спецификация на Възложителя, както следва:
1. Брошури „Добри практики на Област Враца“ - 3 брошури с общ тираж 300 броя.
2. Брошура с информация за проекта - 1 брошура с тираж 1000 броя.
Изпълнителят следва да спазва изискванията за визуализация съгласно „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г.“ и „Концепция за брандинг и визия на мрежата от 27 Областни информационни центъра за популяризиране на Европейските структурни и инвестиционни фондове в България“
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ – Враца през периода 2019-2021 г.”, съгласно административен договор за БФП № BG05SFOP001-4.004-0019-С01/18.02.2019 г. по ОП „Добро управление"2014-2020 г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  920479 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
У- 224    1   „Изработване на рекламни и информационни материали за нуждите на община Враца“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
ул. Маслиново клонче № 2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5550.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3380.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
У-225    2   „Изработване на брошури по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца през периода 2019-2021 г.”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/09/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД 201557566
ул. Маслиново клонче“ № 2
София BG412 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
+359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2600.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1350.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване на Решение за определяне на изпълнител № 2440 от 12.08.2019г., изтече на 22.09.2019 година
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца 3000 България
hrrangelova@b-trust.org +359 876966808
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/09/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва