Деловодна информация
00106Министерство на правосъдието
93-00-235 28/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00106-2019-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Иван Илиев +359 29237503
I_Iliev@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

http://www.mjs.bg/

http://profile.mjs.bg/843b5fa6589c240c6f87f6c5a774cac0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Абонаментно сервизно обслужване на информационни системи в Министерство на правосъдието” в четири обособени позиции“ 90-00-38
72250000      
Услуги

Поддръжка на информационните системи на Министерство на правосъдието за срок от 12 месеца, чрез периодично тестване и анализ на тяхната работоспособност.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14890      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Системна поддръжка на регистъра Апостил“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, ул. „Аксаков“ № 5.

Системата регистър „АПОСТИЛ“ е с клиент сървър архитектура, която обслужва както вътрешно ведомствените нужди на дирекция „Електронно правосъдие и регистри“, така и външни клиенти чрез web модул достъпен през съществуващия официален сайт на МП. Системата използва стандартна база данни – Microsoft SQL Server. Една от основните цели на настоящата процедура е осигуряване на работоспособността на електронен регистър „АПОСТИЛ“. Дейности, който се включват в абонаментната поддръжка: Решаване на възникнали комуникационни или софтуерни проблеми; Актуализация на системата и инсталиране на нови версии; Решаване на проблеми с конфигуриране и настройка на работните станции, ползващи информационната система; Периодична проверка на консистентността на базите данни и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Извънгаранционна поддръка на информационна система Единен регистър на меднаторите“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, ул. Аксаков № 5.

Системата „Регистър на медиаторите е от модулен тип, с ясно изразена клиент сървър архитектура, която обслужва както вътрешно ведомствените нужди на дирекция „Електронно правосъдие и регистри“, така и предоставя необходимата информация на гражданите за регистрираните медиатори, чрез Web модул, който е интегриран със съществуващата web страница на Министерство на правосъдието. Използвани средства за разработване на Регистъра са: NET платформа, Стандартна база данни – Microsoft SQL Server, клиентска среда – стандартен HTML клиент (ІЕ 5.0).Една от основните цели на настоящата процедура е подпомагане на дейността на „Регистър на медиаторите“, като съдейства за осигуряване на работоспособността на WEB базираната информационна система „Регистър на медиаторите“.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Абонаментна поддръжка на Централен регистър на юридически лица с нестопанска цел“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София, ул. Аксаков № 5.

Дейности по изпълнение на абонаментна поддръжка на системата: Дейности по поддръжка на база данни в статичен режим; Ежеседмично преглеждане на системните логове за проблеми, включително и опити за неправомерен достъп чрез отдалечен достъп до системата; Отстраняване на всички грешки (бъгове), по време на периода на поддръжка, дължащи се на информационната система; Предоставяне на Възложителя описание за извършените дейности в обхвата на извънгаранционната поддръжка (прилагане на описанията в приемо-предавателните протоколи за извършената дейност за тримесечие); Отстраняване на технически неизправности в рамките на същия ден, с продължителност не по-голяма от един работен ден; Изготвяне на подробни процедури за първоначална инсталация, архивиране и възстановяване на системата при срив; Извършване на промяна в интерфейса при промяна на нормативна уредба.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-235    2   „Системна поддръжка на регистъра Апостил“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина 1
София BG411 1407 България
info@future-standards.com +359 878627438
+359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4890      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
93-00-236    3   „Извънгаранционна поддръка на информационна система Единен регистър на меднаторите“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина 1
София BG411 1407 България
info@future-standards.com +359 878627438
+359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
8000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
90-00-237    4   „Абонаментна поддръжка на Централен регистър на юридически лица с нестопанска цел“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Фючър стандартс ЕООД 203189857
ул. Руй планина 1
София BG411 1407 България
info@future-standards.com +359 878627438
+359 878627438
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


На основание чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Министерство на правосъдието проведе процедура чрез пряко договаряне за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Абонаментно сервизно обслужване на информационни системи в Министерство на правосъдието” в четири обособени позиции“. Процедурата беше открита на основание 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП, тъй като проведената обществена поръчка чрез публично състезание се прекрати поради липса на подадени оферти в обявения срок, както и първоначално обявените условия в публичното състезание не бяха променени.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва