Деловодна информация
00081Община Варна
ОП19003732ИП 27/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/08/2019 (дд/мм/гггг)
00081-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Адриана Любенова +359 52820838
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=784


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й по обособени позиции 00081-2019-0005
39830000      
Доставки

Открита процедура за избор на изпълнители по обществена поръчка с предмет: „Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й по обособени позиции, както следва:
1. за Обособена позиция №1 „Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“, съгласно Техническа спецификация.
2. за Обособена позиция №2 „Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения й“, съгласно Техническа спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
300000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ?, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

на територията на община Варна, франко сградата на Община Варна и подразделения и, по приложен Списък - Приложение № 3

При изпълнение на поръчката следва да се извърши: доставка на тип “Кислол”; тип “Белина”; Сода каустик – течна; Прах за пране; Дезинфектант за повърхности и медицински инструменти; Дезинфектант за повърхности; Дезинфектант за ръце; Дезинфектант тип „Тризон“ или еквивалентен и др. съгласно Техническа спецификация (Приложение 1)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл.21, ал.1 от ЗОП,Възложителят предвижда следната опция: при наличие на финансов ресурс след изтичане срока на д-р и при несключен д-р по новооткрита процедура със същия предмет, Възложителят може да удължи с до 12м. д-р, сключен след проведената настояща „открита“ процедура.Като на основание чл.6 от ППЗОП стойността на повторението е остатъчния финансов ресурс по договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ?“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39830000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

територията на община Варна

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на Спирт за горене; Омекотител за пране; Торби за смет; Торби за прахосмукачки; Полиетиленови торбички; Торбички плик; Ръкавици – домакински; Ароматизатор за WC; Пълнител за Ароматизатор за WC; Ароматизатор за въздух; Тоалетна хартия; Салфетки; Кухненска ролка; Домакински гъби; Кърпа за почистване от микрофибър; Гъба домакинска гигант 17/9 см.; Сухи кърпи за лице и ръце; Мокри кърпи; Кърпа за ръце; Предпазни маски; Калцуни; Манта; Пелени тип „памперс“- различни размери; Еднократни чаршафи с размери; Четка за тоалетна; Стирка за под; Моп; Подсушаващ моп; Ресни за подсушаващ моп; Дръжка за стирка, цилиндър или конус; Дръжка за стирка; Стъклочистачки; Лопата; Домакинска тел; Метла; Метла с дълга дръжка; Метла съгласно Техническа спецификация
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл.21, ал.1 от ЗОП,Възложителят предвижда следната опция: при наличие на финансов ресурс след изтичане срока на д-р и при несключен д-р по новооткрита процедура със същия предмет, Възложителят може да удължи с до 12м. д-р, сключен след проведената настояща „открита“ процедура.Като на основание чл.6 от ППЗОП стойността на повторението е остатъчния финансов ресурс по договора.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 043-097362 (напр. 2015/S 123-123456)   и  897269 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19001485ВН    1   „Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ?, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Хигиенно – Медицинска Индустрия“ ЕООД 814181757
ул. „Никола Габровски“ № 81 А
гр. Велико Търново BG321 5000 България
head_office@hmi-company.com +359 887835779
+359 887835779
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

130000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19001486ВН    2   „Доставка на хигиенни и почистващи материали за нуждите на Община Варна и подразделения ?"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

07/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Хигиенно – Медицинска Индустрия“ ЕООД 814181757
ул. „Никола Габровски“ № 81 А
гр. Велико Търново BG321 5000 България
head_office@hmi-company.com +359 887835779
+359 887835779
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

170000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в десетдневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва