Деловодна информация
00045
747 27/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
27/08/2019 (дд/мм/гггг)
00045-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

„Комплексен онкологичен център — Пловдив“ ЕООД 000463379
бул. „В. Априлов“ № 15 А
Пловдив BG421 4000 България
Звено ОП - Петя Гавазова +359 32641536
onkodis_plovdiv@abv.bg +359 32644388

Интернет адрес/и

http://www.onkoplov.com/

http://op.onkoplov.com/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Сервизно обслужване на медицинска техника в „Комплексен онкологичен център — Пловдив“ ЕООД по обособени позиции"
50400000      
Услуги

Сервизно обслужване на медицинска техника в „Комплексен онкологичен център — Пловдив“ ЕООД по обособени позиции.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3489.84      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на операционни и бактерицидни лампи и операционни маси 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на медицинска техника за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 774.50 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (1549.00лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на гастроентерологична техника 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на гастроентерологична техника за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 414.00 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (828.00лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на лабораторна техника и изледвания 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на лабораторна техника и изледвания за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 737.00 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (1474.00лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на техника за рехабилитация 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на техника техника за рехабилитация за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 420.00 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (840.00лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на Биохимичен анализатор Selectra Flexor XL - Елитех, Франция 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на Биохимичен анализатор Selectra Flexor XL - Елитех, Франция за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 845.00 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (1690.00лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на Хематологичен анализатор Abacus 5 dift - Diatron Унгария 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на Хематологичен анализатор Abacus 5 dift - Diatron Унгария за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 900.00 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (1800.00лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.

II.2) Описание 1

Сервизно обслужване на апаратура за стерилизация 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

База I – бул. „Васил Априлов“ №15 А
База II - бул. "Александър Стамболийски" 2А

Сервизно обслужване на апаратура за стерилизация за срок от една година съгласно техническата спецификация на Възложителя неразделна част от документацията.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С1 = срока за идентифициране на проблема след подадена заявка    10
С2 = срока за отстраняване на възникнали повреди без необходимост от доставка на резервни части    10
С3 = срока за отстраняване на възникнали повреди при необходимост от доставка на резервни части    10
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Договорът ще бъде сключен за срок от 12 месеца. Прогнозната стойност за 12 месеца е 6809.40 лв. без ДДС. На основание чл. 21, ал.1 от ЗОП посочената прогнозна стойност за позицията (13618.80лв. без ДДС) е с включеното предвидено подновяване.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Възлагане на поръчка без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз, в случаите, изброени подолу (моля, попълнете Приложение Г1)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    5 и 6   Сервизно обслужване на медицинска техника в „Комплексен онкологичен център – Пловдив” ЕООД по обособени позиции
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Лабекс Инженеринг ООД 175152005
ул. Адам Мицкевич №4В
София BG411 1000 България
ffice@labex-bg.com +359 024410114
http://labex-bg.com/ +359 028620999
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3489.84      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
ДА
 
открита процедура
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


На основание чл. 79, ал. 1, т.1 от ЗОП Възложителят открива процедура по договаряне без предварително обявление с предмет: "Сервизно обслужване на медицинска техника по обособени позиции в „Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД" С Решение № 67/02.05.2019 г. е обявена открита процедура по реда на чл.18, ал.1, т.1 от ЗОП, публикувана в РОП под № 00045-2019-0006, с предмет: "Сервизно обслужване на медицинска техника в „Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД по обособени позиции". С Решение № 111/27.06.2019г., на управителя на "Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД, на основание чл.110, ал.1, т.1 от ЗОП е прекратена частично процедурата за възлагане на обществена поръчка за обособена позиця № 5, 6, 26 и 27, поради неподаване на нито една оферта. На основание чл.110, ал.1, т.2 от ЗОП е прекратена частично процедурата по отношение на обособени позиции № 9, 14, 15, 16, 17 и 30, поради това, че всички подадени оферти не отговарят на условията за представяне. Предвид изложените по-горе обстоятелства, Възложителят решава да проведе процедура на договаряне без предварително обявление на основание чл.79, ал.1, т.1 от ЗОП.

Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва