Деловодна информация
3615
473 14/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
14/08/2019 (дд/мм/гггг)
03615-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

София Тех Парк АД 202099976
бул. Цариградско шосе № 111Ж, ет. 2
София BG411 1784 България
Илиана Грозданова +359 889900634
i.grozdanova@sofiatech.bg +359 24472898

Интернет адрес/и

www.sofiatech.bg

https://sofiatech.bg/stp/buyer-profile-stp/?lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

изграждане, управление и развитие на научно-технологични паркове и друга проиновативна инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изработка,доставка и монтаж на офис и друго обзавеждане и оборудване по обособени позиции за нуждите на Научно-технологичен парк–гр.София,по проект„Научно-технологичен парк-фаза 2"
39000000      
Доставки

Предмет на поръчката е„Изработка,доставка и монтаж на офис и друго обзавеждане и оборудване по обособени позиции за нуждите на Научно-технологичен парк–гр.София,по проект„Научно-технологичен парк-фаза 2",който се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020 съгласно договор № BG16RFOP002-1.003-0001-C01“ и същата се състои от 11 об.поз.,както следва: № 1"Мебелировка",№ 2 "Мебелировка за фоайета и рецепции",№ 3"Модули за кухненско обзавеждане",№ 4 "Електродомакински уреди",№ 5 "Артикули за бани и кухни",№6 "Щори",№7 "Осветителни уреди и електрически лампи",№ 8 "Бели дъски и магнитни дъски",№9 "Указателни табелки", №10 "Подови покрития и панели (табла)",№ 11 "Изделия от нетъкан текстил". В обема на об.позиции са включени различни по вид,размери,количество,дизайн,цвят и материали мебели и обзавежданe подробно описани в техническата спецификация.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
571741.06      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Мебелировка 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София,бул.Цариградско шосе № 111Ж,Научно-технологичен парк -до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочени в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 338 номенклатурни единици,съдържащи различни по вид, размери,количество, дизайн, материал и цвят мебели и артикули,като -дивани,маси,закачалки,гардероби,кресла,работни,конферентни и сгъваеми столове, бюра,метални модули и др. Всички предложени за изпълнение на поръчката мебели,обзавеждане и артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително размери, материал, дамаска, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Мебелировка за фоайета и рецепции 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39156000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София,бул.Цариградско шосе № 111Ж,Научно-технологичен парк -до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочени в колона 4 от техническата спецификация

В обема на обособената позиция са включени шест номенклатурни единици, съдържащи различни по вид, размери, количество, дизайн и цвят артикули, както следва: рецепция с двураменен плот -прав или г-образен; рецепция с плътно чело от ПДЧ ламинирано мин.18 мм.; рецепция с плътно чело от ПДЧ в комбинация с декоративен шперплат 18-20 мм.; рецепция от МДФ, цвят бял гланц 18-20мм.; плот за гардеробно помещение.Подробните технически параметри и изисквания, на които трябва да отговарят предложените за изпълнение на поръчката артикули и количеството на всеки от тях са описани в Количествената и техническа спецификация. Всички предложени за изпълнение на поръчката мебели и артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, вкл. размери, материал, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Модули за кухненско обзавеждане 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39141400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София,бул.Цариградско шосе № 111Ж,Научно-технологичен парк-до помещението, посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 12 номенклатурни единици, съдържащи различни по вид, размери, количество, дизайн и цвят модули и обзавеждане,като: кухни с горен и долен ред шкафове с общи размери, материали на изработване и др.параметри и изисквания посочени в спецификацията и шкафове за лекарски кабинет с размери, материал на изработване и др.изисквания описани в спецификацията.Подробните технически параметри и изисквания, на които трябва да отговарят предложените за изпълнение на поръчката модули и обзавеждане и количеството на всеки от тях са описани в Количествената и техническа спецификация.Всички предложени за изпълнение на поръчката модули и обзавеждане трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, вкл. размери, материал, дамаска, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Електродомакински уреди 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39710000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж, Научно-технологичен парк, до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сгарадата посочена в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 30 номенклатурни единици, съдържащи различни по вид, размери, мощност, функции и количество електродомакински уреди, като: абсорбатори за вграждане, микровълнови фурни за вграждане, хладилници с различен капацитет. Всички предложени за изпълнение на поръчката електродомакински уреди трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително вид, размери, функции, капацитет, мощност, количество и др.(когато са посочени).За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката електродомакински уреди с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи каталог/брошура/проспект/техническа спецификация/досие или др. еквивалентен документ на производителя, съдържащ снимки и описание на предложените за изпълнение на поръчката електродомакински уреди.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Артикули за бани и кухни 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44410000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж, Научно-технологичен парк-до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в колона 4 от техническта спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 23 номенклатурни единици, съдържащи различни по вид, количество, размери, дизайн, материал и цвят артикули и обзавеждане за бани и кухни, като: мивки за вграждане и смесителни батерии. Всички предложени за изпълнение на поръчката артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително размери, материал, цвят, функции, начин на изпълнение и др.(когато са посочени). За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката мебели и артикули с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи каталог/брошура/проспект/техническа спецификация/досие или др. еквивалентен документ на производителя, съдържащ снимки и описание на предложените за изпълнение на поръчката мебели и артикули.За всеки от артикулите включени в обема на обособената позиция участниците трябва да посочат гаранционен срок, който не може да е по-малък от 24 месец
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Щори 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39515400      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж,Научно-технологичен парк - до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена от колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 6 номенклатурни единици, съдържащи различни по вид, размери, количество, дизайн, материал и цвят щори (щори ролетни за покривни табакери, щори от хоризонтални ламели алуминиеви, хоризонтални алуминиеви щори, руло щори блекаут текстил и др.).Всички предложени за изпълнение на поръчката щори трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително размери, материал, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени). За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката артикули с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи каталог /брошура/проспект/техническа спецификация/досие или др. еквивалентен документ на производителя, съдържащ снимки и описание на предложените за изпълнение на поръчката щори. За щорите, за които в спецификацията е посочено, че цветът е по избор на Възложителя, участникът следва да предложи три цвята.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Осветителни уреди и електрически лампи 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
31500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж, Научно-технологичен парк -до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 12 номенклатурни единици, съдържащи различни по вид,количество,размери, дизайн,предназначение и размери лампи (подвижни стоящи лампи, лампи за монтаж на стена, лампа за бюро и др.). Всички предложени за изпълнение на поръчката артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително вид, дизайн, размери, материал, цвят, предназначение, начин на изпълнение и др.(когато са посочени). За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката артикули с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи каталог/брошура/проспект/техническа спецификация/досие или др. еквивалентен документ на производителя, съдържащ снимки и описание на предложените за изпълнение на поръчката артикули.За всеки от артикулите включени в обема на обособената позиция участниците трябва да посочат гаранционен срок, който не може да е по-малък от 24 месеца
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Бели дъски и магнитни дъски 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30195900      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж, Научно-технологичен парк, до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 10 номенклатурни единици,съдържащи различни по вид,количество, размери и др. характеристики артикули, като - магнитен флипчарт, бели дъски, магнитни дъски и др. описани в спецификацията.Всички предложени за изпълнение на поръчката артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително размери, материал, вид, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени). За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката артикули с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи каталог/брошура/проспект/техническа спецификация/досие или др. еквивалентен документ на производителя/доставчика, съдържащ снимки и описание на предложените за изпълнение на поръчката артикули. За всеки от артикулите включени в обема на обособената позиция участниците трябва да посочат гаранционен срок, който не може да е по-малък от 24 месеца.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Указателни табели 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44423450      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж, Научно-технологичен парк -до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция са включени 5 номенклатурни единици, съдържащи различни по вид, размери,материал и количество указателни табели (за стенен монтаж; на иноксова стойка) и алуминиеви конструкции с магнитна основа. Всички предложени за изпълнение на поръчката артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително размери, материал, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени). За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката артикули с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи проект-технически чертеж.За всеки от артикулите включени в обема на обособената позиция участниците трябва да посочат гаранционен срок, който не може да е по-малък от 24 месеца, считано от датата на доставка и монтаж (когато е приложимо) на съответния артикул.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Подови покрития и панели (табла) 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
44112200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж,Научно-технологичен парк-до помещението, посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в колона 4 от техническата спецификация.

В обема на обособената позиция e включенa 1 номенклатурнa единицa, съдържащa различни по вид, размери, предназначение, материал и начин на изпълнение артикули.Всички предложени за изпълнение на поръчката модули и артикули трябва да бъдат нови и да отговарят на посочените в спецификацията изисквания и условия, включително размери, материал, цвят, начин на изпълнение и др.(когато са посочени). За доказване съответствието на предложените за изпълнение на поръчката модули и артикули с изискванията на възложителя посочени в спецификацията, в офертата си всеки участник следва да представи:
- проект - технически чертеж и техническо описание, изготвени на база заснемане (представя се за номенклатурна единица модулен двоен под с площ 11-12 кв.м. и др.характеристики описани в спецификацията);
-проект - технически чертеж, на база идеен проект в чертеж, посочен в колона № 5 "Наименование на чертеж" (представя се за номенклатурна единица ламперия ).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

II.2) Описание 1

Изделия от нетъкан текстил 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39550000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, бул.Цариградско шосе № 111Ж, Научно-технологичен парк -до помещението,посочено в колона № 6 "Място на доставка и монтаж" и сградата посочена в техническата спецификация.

В обема на обособената позиция e включена 1 номенклатурна единица, съдържаща различни по вид, размери,предназначение и материал стенни акустични пана от технически полиуретан.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката е финансирана със средства от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, в изпълнение на проект „Научно-технологичен парк – Фаза 2“ по ОП "ИК" 2014-2020, приоритетна ос 1

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 034-076172 (напр. 2015/S 123-123456)   и  894328 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
    10   Подови покрития и панели (табла)
не

V.1) Информация относно невъзлагане

Не са получени оферти или заявления за участие или всички са били отхвърлени

V.2) Възлагане на поръчката

V.2.2) Информация относно оферти

 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)



V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

      
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-098-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-004/02.08.2019    1   Мебелировка
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул. Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www................ +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
596394      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

470863.70      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-099-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-005/02.08.2019    2   Мебелировка за фоайета и рецепции
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул. Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www.............................. +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
28850      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

23258.37      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-100-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-006/02.08.2019    3   Модули за кухненско обзавеждане
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул.Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www............................ +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
60730      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

46516.54      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-101-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-007/02.08.2019    4   Електродомакински уреди
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул. Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www..................... +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11979      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

8048.15      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-102-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-008/02.08.2019    5   Артикули за бани и кухни
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул. Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www............................... +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5550      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3001.95      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-103-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-009/02.08.2019    7   Осветителни уреди и електрически лампи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул. Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www.............................. +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3600      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3487.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-104-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-010/02.08.2019    11   Изделия от нетъкан текстил
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Над дизайн ЕООД 203407291
ул. Свети Иван Рилски № 351
Дупница BG415 2600 България
nad_design@abv.bg +359 879617600
www.................... +359 879617600
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5760      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4760      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-106-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-011/06.08.2019    6   Щори
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop.order@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
7033      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4901.59      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
06.01.2020 15:28 ч. :  Д-106-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-011/06.08.2019 служебно вписване
27.11.2019 16:04 ч. :  Д-107-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-012/06.08.2019 служебно вписване
затвори
 История Д-107-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-012/06.08.2019    8   Бели дъски и магнитни дъски
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop.order@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
4174      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2452.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-108-2019/BG16RFOP002-1.003-0001-C01-Su-013/06.08.2019    9   Указателни табели
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

06/08/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop.order@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766879
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
15400      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4450.96      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Мотиви за прекратяване на процедурата по Обособена позиция № 10: Съгласно чл.110, ал.1, т. 2 от ЗОП възложителят прекратява процедурата с мотивирано решение, когато всички оферти или заявления за участие не отговарят на условията за представяне, включително за форма, начин и срок, или са неподходящи. Подадената единствена оферта по Обособена позиция № 10 от „Над дизайн“ ЕООД е неподходяща по смисъла на § 2, т. 25 от ЗОП, съгласно който "неподходяща оферта" е оферта, която не отговаря на техническите спецификации и на изискванията за изпълнение на поръчката или е подадена от участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или за когото е налице някое от посочените в процедурата основания за отстраняване.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва