Деловодна информация
00087
 
да
да
09/08/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Социални и други специфични услуги - обществени поръчки

Обявление за възложена поръчка
НЕ
 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска № 33
София BG411 1000 България
Станислава Цветкова +359 29377530
s.tsvetkova@sofia.bg +359 29377561

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

https://www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация  5 9

НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет 3

II.1) Обхват на обществената поръчка

Охрана на обекти на Столична община и на общински предприятия и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари по 10 обособени позиции.
79713000      
II.1.3) Вид на поръчка Услуги

Охрана на обекти на Столична община и на общински предприятия и охрана при транспортиране на ценни пратки и товари по 10 обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 6 9
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС) 10
1233742.8 (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или

/

които са взети предвид


BGN
(за рамкови споразумения – обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква – стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)

II.2) Описание 1

Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от отдели на дирекция „Общински приходи” с използване на депозитарни шкафове в отделите. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от отдели на дирекция „Общински приходи” с използване на депозитарни шкафове в отделите (22 бр.)
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

По реда на чл. 21, ал. 6 от ЗОП самостоятелно, съобразно индивидуалната стойност, ще бъдат възложени следните обособени позиции:
1. Охрана със СОТ на обекти на ОП „Паркове и градски градини“ - прогнозна стойност 24 000 лв. без ДДС;
2. Охрана на обектите на ОП “Социален патронаж“ със СОТ – прогнозна стойност 15 000 лв. без ДДС

II.2) Описание 1

Охрана на обекти „Проходими инсталационни колектори“ (ПИК) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Невъоръжена физическа охрана на 11 бр. проходими инсталационни колектори (ПИК) с 1050 бр. входни шахти, с използване на МПС, подорбно описана в документацията за участие.
Охраната да се осъществява с МПС, които да се използват само за охраната на обекти ПИК, чрез обходи (придвижване по цялото трасе на ПИК), извършващи се на всеки час през нощта или общо 12 пъти за нощната смяна и по един път на два часа през деня или общо 6 пъти за дневната смяна. При обходите да се извършва внимателен оглед на състоянието на входните шахти, както и на входовете към ПИК, които се намират най-често в пешеходните подлези по по-големите пътни артерии - бул. „Ботевградско шосе”, бул. „Цариградско шосе”, бул. „Васил Левски” и бул. „България”. При извършване на обходите периодично да се променя местостоянката на автомобила по маршрута.
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

II.2) Описание 1

Охрана на обекти „Пешеходни подлези“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

І. Невъоръжена физическа охрана, по 1 (един) пост за охрана, състоящ се от по един изпълнител на охранителна дейност, 24 часа, всички дни в месеца, на следните обкети:
1. Пешеходен подлез при ЦУМ и метростанция „Сердика“;
2. Пешеходен подлез на бул. „Ситняково” и ул. „Черковна” при 31 Средно училище за чужди езици и мениджмънт „Иван Вазов”;
3. Пешеходен подлез на кръстовището на бул. „България” и ул. „Тодор Каблешков”;
4. Пешеходен подлез на кръстовището на бул. „България“ и бул. „Акад. Иван Евстратиев Гешов“;
5. Пешеходен подлез на жп гара „Подуяне”;
6. Пешеходен подлез под жп линията;
ІІ. Невъоръжена физическа охрана, 1 (един) пост за охрана, състоящ се от един изпълнител на охранителна дейност за времето 19:00 – 07:00 ч., всички дни в месеца в обект:
1. Пешеходен подлез на бул. „Цариградско шосе” при спирка „Студентски общежития“.
ІII. Център за видеоконтрол „Витиня”
IV. Център за видеоконтрол „Бокар”
V. Център за видеоконтрол „Румънско посолство”
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

II.2) Описание 1

Охрана на бекти на дирекция „Зелена система” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

І. Невъоръжена физическа охрана, 24 часа, всички дни в месеца за обектите както следва:
1. Парк „Заимов” и фонтани - 1 пост за охрана.
2. „Докторска градина” и градина около „Национална библиотека” - 1 пост за охрана;
3. Градска градина и фонтан пред Народен театър „Иван Вазов” - 1 пост за охрана;
4. Парк „Лебеда” - 1 пост за охрана;
5. Северен парк - 2 поста:
- един пост за наблюдение;- един пост за охрана, състоящ се от един изпълнител на охранителна дейност.
6. Минерални чешми „Сквера” - 1 пост за охрана;
7. Площад „Бански” и фонтан - 1 пост за охрана;
8. Природен парк „Витоша” – местност „Дендрариума”– 1 пост за охрана;
9. Бариера от към ул. „Незабравка“, вход за лесопарк „Борисова градина“ – 1 пост за охрана;
10. Бариера от към бул. „Драган Цанков“',вход за „Борисова градина“ – 1 пост за охрана,
вход за „Борисова градина“ – 1 пост за охрана
11. Западен парк 3 поста.
12. Парк „Дружба“ – 1 пост за охрана
13. Градина в кв. „Княжево“, посл. спирка на ТМ № 5 – 1 пост
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

II.2) Описание 1

Охрана на обекти на дирекция „Здравеопазване” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79713000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

1. Невъоръжена физическа охрана, за обектите както следва:
1.1. Комплекс по детско хранене на банки с майчина кърма /КДХБМК/, ул. „Сава Михайлов" № 57
- 1 пост, 24 часа, всички дни в месеца.
1.2. Превантивно-информационнен център по проблемите на наркоманията /ПИЦПН/, бул. „Сливница“ № 212, вх. Г, партер
- 1 пост, 10 часа /08.00-18.00 ч./ всички работни дни в месеца.
2. Охрана със COT всички работни дни в месеца, в извън работното време на обектите и 24 часа в почивни и празнични дни и техническа поддръжка на COT за всеки от обектите както следва:
2.1. КДХБМК, ул. „Сава Михайлов" № 57
2.2. КДХБМК, бул. „Възкресение“ № 49, бл. 234
2.3. КДХБМК, ул. „Суходолска“ № 2
2.4. КДХ Люлин, ул. „Фортов път“ № 2
2.5. ПИЦПН, бул. „Васил Левски“ № 126
2.6. ПИЦПН, бул. „Сливница“ № 212, вх. Г, партер
II.2.6) Прогнозна стойност 2 5
      
(за рамкови споразумения - прогнозна обща максимална стойнсот за цялата продължителност)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 5 6
 / 
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз 5 10
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
(Само в случай на поръчки за определени здравни, социални и културни услуги, обхванати от член 77 от Директива 2014/24/ЕС)
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката 8
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание 5 10 14

Открита процедура 8

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки 

НЕ

IV.1.10) Определяне на националните правила, приложими към процедурата: 8


1.Крит/ за оц. на офертите е: „икон. най-изгодната оферта” и съд. следните показ.:
1.1. „Ценово предложение” - 30 т.
1.2. „Качество на тех. предл. за изп. на поръч. - 70т. в т.ч. „Концеп. за изпълн. на поръчк." -15т., „План и схема за охр. на обект.” - 20 т., "система за контрол, рискове при изпълнение на услугата и взаимодействие с Възложителя"- 15т.; "охранителен състатав" 20 т.

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 5 10

2019/S 042-096363 (напр. 2015/S 123-123456)   и  896898 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача) 5
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante) 10

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие 5
Срок за получаване на заявления за интерес14 

    (чч:мм)
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1 5

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, възложена чрез обявление за предварителна информация 10

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
СОА19-ДГ55-456    1   Охрана при транспортиране на ценни пратки и товари от отдели на дирекция „Общински приходи” с използване на депозитарни шкафове в отделите (22 бр.)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СОТ-СИГНАЛНО ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА“ ЕООД 831144160
община Столична, гр. София 1125, район Изгрев, д-р „Г.М. ДИМИТРОВ“ №52, офис сграда СОТ/СЕКТРОН
София BG411 1125 България
gdoncheva@sot.bg +359 29198382
https://www.sot.bg/ +359 29198382
ДА
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

177408      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
СОА19-ДГ55-526    2   Охрана на обекти „Проходими инсталационни колектори“ (ПИК)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИРИУС СЕКЮРИТИ“ ООД 202755334
гр. София, п.к. 1407, район „Лозенец“, ж.к. „Хладилника“, ул. „Хенрик Ибсен“ №3
София BG411 1407 България
siriussecurity@abv.bg +359 28650044
+359 28650044
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

557337.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
СОА19-ДГ55-524    3   Охрана на обекти „Пешеходни подлези“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„СИРИУС СЕКЮРИТИ“ ООД 202755334
гр. София, п.к. 1407, район „Лозенец“, ж.к. „Хладилника“, ул. „Хенрик Ибсен“ №3
София BG411 1407 България
siriussecurity@abv.bg +359 28650044
+359 28650044
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

139334.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
СОА19-ДГ55-525    5   Охрана на бекти на дирекция „Зелена система”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Боду“ ООД 130068321
гр. София, п.к. 1407, ул. „Бигла“ №2, Вх.А
София BG411 1407 България
office@bodusod.bg +359 29442000
+359 29442000
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

210873.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1 10
СОА19-ДГ55-518    6   Охрана на обекти на дирекция „Здравеопазване”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

24/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
НЕ

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ЕЛИТКОМ 95“ ЕАД 121054073
гр. София, п.к.1000, ул. „Г.С. Раковски“ №96, ет.1
София BG411 1000 България
elitkom95ad@gmail.com +359 29880458
+359 29880458
НЕ
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения – прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

148789.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)

(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и 8
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.2) Информация относно електронното възлагане 5 8

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участ. в процедърата трябва да разполагат с:
5. необх. техническо оборудване.
6. техн. системи за сигурност.
7. GPS система за контрол.
8. Участн. трябва да прилага сис. за упр. на кач. съгл. ЕN ISO 9001 (или еквивалентна) с обхват, вкл. охр. дейност.
Участ. в процедурата следва да разpолгат с:
9. със средносписъчен годишен брой охранителен състав.
10. мин. брой отговорници за охраната на обектите по всяка от обособена позиция.
11. по1 ръководител на екипа по охраната на обек. за всяка от об. поз.
Горните изискв. са подробно описани в докум. за участие.
В случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП се представят док. подробно описани в док. за участие.
Осн. за отстраняване - наличие на обстоятелства:
- по почл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1, т. 4 от ЗОП.
- по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС
- по чл. 69 от ЗПКОНПИ;
12. Изпълнението на поръчката ще се извършва след осигуряване на финансиране.
Офертите ще бъдат отворени на 04.04.2019г. от 10:00 ч на ул. "Париж" № 3.

VI.4) Процедури по обжалване  5 8 10

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва