Деловодна информация
00814
2400-1599 08/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00814-2018-0040 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Враца 000193115
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца BG313 3000 България
Христина Рангелова, главен експерт Обществени поръчки +359 876966808
hrrangelova@b-trust.org +359 92623061

Интернет адрес/и

http://www.vratza.bg/

http://www.vratza.bg/?category=18&obiavi=710


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Община Враца - по обособени позиции“
30192000      
Доставки

Обществената поръчка включва 4 обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 – „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Общинска администрация Враца“.
Обособена позиция № 2 – „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“.
Обособена позиция № 3 – „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на проекти, финансирани по оперативни програми и други международни и национални програми“.
Обособена позиция № 4 – „Доставка на канцеларски материали на стоки част списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“, запазена на основание чл. 80, ал.1 от ППЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
230000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Общинска администрация Враца“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197640      
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Ориентировъчните количества, за 36 месеца, по обособената позиция са както следва: Самозалепваща лента - 19 мм х 33 м – 120 бр. , Куб листчета нелепящи бели - 250 бр., Куб самозалепващ - 300 бр., Самозалепващи листчета индекси - 150 бр., Лепило сухо – 360 бр., Лепило течно – 280 бр., Коректор Officemarket – 180 бр., Телчета за телбод - 580 бр., Телчета за телбод - 380 бр., Телбод машинка – 120 бр., Телбод машинка – 100 бр., Антителбод - 100 бр., Перфоратор - 80 бр., Молив - 230 бр., Молив автоматичен – 120 бр., Химикалка – 2400 бр., Химикалка - 560 бр., Текстмаркер – 330 бр., Маркер - 340 бр., Джоб – 820 бр., Ножица канцеларска – 100 бр., Плик за писма – 10 000 бр., Плик за писма – 10 700 бр., Батерия – 60 бр., CD-R – 50 бр., CD-RW - 40 бр., DVD-R – 40 бр., DVD-R – 10 бр., DVD-RW – 30 бр., DVD-RW – 10 бр., Рециклирана коп. хартия Classic White, белота на хартията:30 (белота по International on illumination - CIE или алтернативен – 188 пакета, Рециклирана ...прод. в раздел II.2.14
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1 - Срок за рекламация за отстраняване на установени несъответствия с изискванията на възложителя, относно количеството и/или качеството на доставените стоки    10
П2 -Срок за изпълнение на конкретна доставка    30
П3 - Процентът на отстъпка от каталожната цена за всички видове стоки    60
Цена
0
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Коп. Х-я Trend White белота на х-та:70 (белота по International on illumination - CIE или алтернативен) –860 пак., Коп. Х-я HP Copy–3800 пак.,Коп. Х-я HP Colour Laser–52 пак.,Коп. Х-я HP ColourLaser–78 пак., Коп. Х-я HPColourLaser–46 пак.,Коп. Х-я HPCopy–138 пак.,Коп. Х-я–15 пак., Коп.Х-я–16 пак.,Коп.Х-я–22 пак.,Х-я коп.цветна ReyAdagio–53 пак.,Карирана х-я–68 пак.,Паус Diamant–10 пак.,Паус ....

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30197640      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Ориентировъчните количества, за 36 месеца, по обособената позиция са както следва: Самозалепваща лента - 19 мм х 33 м – 50 бр., Куб листчета нелепящи бели - 43 бр., Куб самозалепващ – 48 бр., Самозалепващи листчета индекси – 87 бр., Лепило сухо – 107 бр., Лепило течно – 28 бр., Коректор Officemarket – 69 бр., Телчета за телбод – 205 бр., Телчета за телбод – 67 бр., Телбод машинка – 14 бр., Телбод машинка – 11 бр., Антителбод – 22 бр., Перфоратор – 21 бр., Молив – 58 бр., Молив автоматичен – 33 бр., Химикалка – 1210 бр., Химикалка – 55 бр., Текстмаркер – 22 бр., Маркер – 54 бр., Джоб – 65 бр., Ножица канцеларска – 26 бр., Плик за писма – 350 бр., Плик за писма – 1090 бр., Батерия – 40 бр., CD-R – 1 бр., CD-RW – 1 бр., DVD-R – 1 бр., DVD-R – 0 бр., DVD-RW – 0 бр., DVD-RW – 0 бр., Рециклирана копирна хартия Classic White, белота на хартията:30 (белота по International on illumination - CIE или алтернативен – 0 пакета, Рециклирана копирна хартия Trend White белота ..прод.в Раздел II.2.14..
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1- Срок за рекламация за отстраняване на установени несъответствия с изискванията на възложителя, относно количеството и/или качеството на доставените стоки    10
П2 - Срок за изпълнение на конкретна доставка    30
П3- Процентът на отстъпка от каталожната цена за всички видове стоки    60
Цена
0
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

на х-а:70 (белота по International on illumination - CIE или алтернативен – 100 пакета, Коп. х-я HP Copy–550 пакета, HP Colour Laser – 0 пакета, HP Colour Laser – 0 пак., HP Colour Laser – 2 пак., Кап. Х-я – 16 пак.,Принт.х-я 11"/2 – 3 пак..

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на проекти, финансирани по оперативни програми и други международни и национални програми“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197640      
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Ориентировъчните количества, за 36 месеца, по обособената позиция са както следва: Самозалепваща лента - 19 мм х 33 м – 12 бр., Куб листчета нелепящи бели – 10 бр., Куб самозалепващ – 18 бр., Самозалепващи листчета индекси – 23 бр., Лепило сухо – 4 бр., Лепило течно – 2 бр., Коректор Officemarket – 18 бр., Телчета за телбод – 10 бр., Телчета за телбод – 10 бр., Телбод машинка – 3 бр., Телбод машинка – 1 бр., Антителбод - 1 бр., Перфоратор – 1 бр., Молив - 6 бр., ...прод. в Раздел II.2.14
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1 - Срок за рекламация за отстраняване на установени несъответствия с изискванията на възложителя, относно количеството и/или качеството на доставените стоки    10
П2 - Срок за изпълнение на конкретна доставка    30
П3 - Процентът на отстъпка от каталожната цена за всички видове стоки    60
Цена
0
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Молив автоматичен – 0 бр., Химикалка – 300 бр., Химикалка – 100 бр., Текстмаркер – 12 бр., Маркер – 12 бр., Джоб – 6 бр., Ножица канцеларска – 1 бр., Плик за писма – 100 бр., Плик за писма – 100 бр., CD-R – 2 бр., DVD-R – 3 бр., Копирна хартия HP Copy – 200 пакета,Копирна хартия HP Colour Laser - 2 пакета

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали на стоки част списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
30197220      
30199500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Враца

Ориентировъчните количества, за 36 месеца, по обособената позиция са както следва: Кламери 30 мм – 672 бр., кламери 50 мм – 472 бр., Класьор 8 см – 1840 бр., класьор 7 см – 85 бр., класьор 5 см – 1560 бр., папка PVC – 538 бр., папка с машинка – 255 бр., папка с ластик картонена – 363 бр., папка „Дело“ меки корици – 160 бр., папка „Дело“ твърди корици – 905 бр., папка висяща– 340 бр., папка с рингове – 110 бр., папка клипфайл – 120 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА П1 - Срок за рекламация за отстраняване на установени несъответствия с изискванията на възложителя, относно количеството и/или качеството на доставените стоки    10
П2- - Срок за изпълнение на конкретна доставка    30
П3 - Процентът на отстъпка от каталожната цена за всички видове стоки    60
Цена
0
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  873503 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
04.10.2023 11:53 ч. :  Д-182-ОП-1 служебно вписване
затвори
 История Д-182-ОП1    1   „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Общинска администрация Враца“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД 811130355
ул. Тодор Александров № 37
Благоевград BG413 2700 България
office@parsec-group.bg +359 878829277
+359 878829277
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
141000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

141000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-182-ОП-2    2   „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД 811130355
ул. Тодор Александров № 37
Благоевград BG413 2700 България
office@parsec-group.bg +359 878829277
+359 878829277
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
24000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-182-ОП-3    3   „Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на проекти, финансирани по оперативни програми и други международни и национални програми“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ПРЕСТИЖ БИЗНЕС-93 ООД 811130355
ул. Тодор Александров № 37
Благоевград BG413 2700 България
office@parsec-group.bg +359 878829277
+359 878829277
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
17000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

17000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
04.10.2023 11:54 ч. :  Д-182-ОП 4 служебно вписване
затвори
 История Д-182-ОП4    4   „Доставка на канцеларски материали на стоки част списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

МАКС ОФИС ЕООД 204715961
ж.к. Хаджи Димитър, бл. 81, вх. Г, ет. 4, ап. 65
София BG411 1510 България
max.office.ltd@agmail.com +359 882929487
+359 882929487
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
48000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

48000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване на Решение за определяне на изпълнител № 2106 от 28.06.2019г., изтече на 08.07.2019 година
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Враца
ул. Стефанаки Савов № 6
Враца 3000 България
hrrangelova@b-trust.org +359 876966808
http://www.vratza.bg/ +359 92623061

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/08/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва