Деловодна информация
00073
 
да
да
31/07/2019 (дд/мм/гггг)
00073-2019-0017 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Надя Петрова, Даниела Дойнова +359 62619228/ +359 62619229
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

https://www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/671


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община Велико Търново по обособени позиции.
30100000      
Доставки

Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община Велико Търново по обособени позиции:
— обособена позиция № 1 „Периодична доставка на канцеларски материали“,
— обособена позиция № 2 „Периодична доставка на консумативи за офис техника“,
— обособена позиция № 3 „Доставка на канцеларски материали за техническо обезпечаване на избори за членове на Европейския парламент от Република БЪЛГАРИЯ на 26.5.2019 г. и други неотложни нужди“, и
— обособена позиция № 4 „Доставка на консумативи за офис техника за техническо обезпечаване на избори за членове на Европейския парламент от Република БЪЛГАРИЯ на 26.5.2019 г. и други неотложни нужди“.
Обособени позиции № 3 и № 4 са възложени по реда, валиден за индивидуалната стойност на всяка от тях на основание чл. 21, ал. 6 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
382000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 1 „Периодична доставка на канцеларски материали“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30100000      
30192000      
30199230      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Административната сграда на Община Велико Търново на адрес гр. В. Търново 5000, пл. „Майка България“ № 2 и други обекти на територията на община В. Търново съгласно приложение № 3 към договора.

Обособена позиция № 1 включва доставката на различни видове канцеларски материали. Доставките са периодични и се изпълняват след предварителни заявки в зависимост от конкретните потребности на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново. Възложителят чрез свой представител възлага видовете и количествата канцеларски материали. Стоките, обект на доставката, заедно с изискванията на Възложителя по отношение на техническите и функционалните им характеристики, единица мярка и прогнозно количество за период от една година, са подробно изброени в Приложение № 1А към Техническата спецификация. Възложителят има право да заявява и други артикули канцеларски материали по позиция № 1, които фигурират в актуалния фирмен каталог на Изпълнителя, като за тях Възложителят ползва търговска отстъпка в размер, предложен от Изпълнителя в ценовото му предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Комплексната оценка на офертата на всеки участник се определя по формулата: K = C + D, където:
K — комплексна оценка;
C — показател, оценяващ предложената от участника обща цена в лева без ДДС (тежест — 80 %);
D — показател, оценяващ предложената от участника търговска отстъпка в % (тежест — 20 %).

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2 „Периодична доставка на консумативи за офис-техника” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Административната сграда на Община Велико Търново на адрес: гр. В. Търново 5000, пл. „Майка България” № 2 и други обекти на територията на община В. Търново, съгласно Приложение №3 към договора.

Обособена позиция № 2 включва доставката на оригинални и съвместими консумативи за офис-техника (касети с тонер, касети с мастило и други) след предварителна заявка в зависимост от конкретните потребности на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Велико Търново. Възложителят чрез свой представител възлага видовете и количествата консумативи за офис-техника. Наименованието на стоките, обект на доставката, заедно с прогнозното количество за период от една година са съгласно Приложение № 2А – Оригинални консумативи и Приложение № 2Б – Съвместими консумативи към Техническата спецификация. Възложителят има право да заявява и други консумативи за офис-техника по обособена позиция № 2, които фигурират в актуалната ценова листа на Изпълнителя, като за тях Възложителят ползва търговска отстъпка в размер, предложен от Изпълнителя в ценовото му предложение.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Компл. оценка се определя по формулата: К=C1+C2+D, където: K – Компл. оценка; C1 – Показател, оценяващ предложената от участника обща цена в лв. без ДДС за консумативите по Прил. № 2А (Тежест 50 %); C2 - Показател, оценяващ предложената от участника обща цена в лв. без ДДС за консумативите по Прил. № 2Б (Тежест 30 %); D – Показател, оценяващ предложената от участника търг. отстъпка в % (Т-ст 20 %)
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
ДА

С уникален номер в РОП: 00073-2018-0043 беше обявена открита процедура с предмет „Доставка на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на община В.Търново по обособени позиции“, която приключи със сключване на договор по ОП № 2 и с прекратяване на ОП № 1 и № 3. За възлагане на прекратените позиции беше обявена процедура на договаряне без предварително обявление с номер в РОП: 00073-2019-0005, която също беше прекратена. Към настоящия момент Община В. Търново няма действащи договори за доставка на артикулите, включени в обхвата на прекратените позиции, сред които са хартия и тонер касети, без които е невъзможно нормалното изпълнение на нормативно установените дейности на общинска администрация и второстепенните разпоредители към община В. Търново.
Предвид гореизложеното и във връзка със становище № 80-157-2/12.4.2019 г. на секретаря на Община В.Търново за необходимостта от неотложно възлагане на доставките са налице обстоятелствата за провеждане на ускорена процедура.

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 083-196523 (напр. 2015/S 123-123456)   и  909233 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1   „Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции”, за обособена позиция № 1 „Периодична доставка на канцеларски материали“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВЕРИГА ДОМИНО“ ЕООД 103836699
район Приморски, ул. „Студентска” № 13, ет. 15, ап. 98
Варна BG331 9010 България
domino_vt@abv.bg +359 62606564
www.aaa.aa +359 00000000
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
191000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

191000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   „Доставка на канцеларски материали и офис-консумативи за нуждите на Община Велико Търново по обособени позиции”, за обособена позиция № 2 „Периодична доставка на консумативи за офис-техника”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ВАЛИ КОМПЮТЪРС“ ООД 104518906
ул. „Самуил” № 6
Велико Търново BG321 5000 България
vali@vali.bg +359 62610932
www.vali.bg +359 62610921
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
191000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

191000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва