Доставки на оборудване и обзавеждане за обновяване на обекти в рамките на проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив" |
|
39000000 |
|
|
Дейностите, предмет на поръчката, се изразяват в периодични доставки (вкл. сглобяване и/или монтаж и/или инсталиране в приложимите случаи) на различни видове оборудване и обзавеждане, разпределени в обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1: Мебелировка и различни видове обзавеждане (ОП1) Обособена позиция №2: Професионално и неутрално перално оборудване (ОП2) Обособена позиция №3: Професионално и неутрално кухненско оборудване (ОП3) Обособена позиция №4: Спортно оборудване и обзавеждане (ОП4) Обособена позиция №5: Компютърно и офис оборудване (ОП5) Обособена позиция №6: Професионално озвучително оборудване (ОП6) Обособена позиция №7: Платформа (ОП7) Обособена позиция №8: Машина за почистване (ОП8) Обособена позиция №9: Сценично оборудване (ОП9) Обособена позиция №10: Пиана и столове за пиано (ОП10) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
133609 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Спортно оборудване и обзавеждане |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 37400000 39290000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Дейностите, предмет на възлагане включват доставки (вкл. сглобяване и/или монтаж и/или инсталиране в приложимите случаи) на спортно оборудване и обзавеждане за две сгради на едно училище – номенклатура, включваща спортни съоръжения и уреди, табла за резултати, огледала, настилки и др. Срокът за изпълнение на доставката е 20 (двадесет) работни дни, считано от подаването на заявката като при необходимост може да бъде определен и по-дълъг срок, по взаимно съгласие на представители на изпълнителя и възложителя, изразено в писмена форма (чрез кореспонденция или констативен протокол). Поради ограничение в броя на символите, които могат да се попълват в настоящото поле, количествата за всеки артикул за посочени в Техническите спецификации за обособената позиция. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ по ОПРР 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
Компютърно и офис оборудване |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр. Пловдив | Дейностите, предмет на възлагане включват доставка и инсталиране на компютърно и офис оборудване - настолна компютърна конфигурация (настолен компютър + монитор), принтерно устройство и телефонен апарат. Дейностите се извършват след предварителна заявка и по местонахождение на следния обект: СОУ „Любен Каравелов“ Сграда 1, с адрес: гр. Пловдив, ул. „Лютиче” №2. Срокът за изпълнение на доставката е 5 (пет) работни дни, считано от подаването й. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ по ОПРР 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
Професионално озвучително оборудване |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 32342410
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр.Пловдив | Дейностите, предмет на възлагане включват доставка на професионална озвучителна уредба, предназначена за многофункционална зала на обект: СОУ „Любен Каравелов“ Сграда 1, с адрес: гр. Пловдив, ул. „Лютиче” №2. Срокът за изпълнение на доставката е 20 (двадесет) работни дни, считано от подаването на заявката като при необходимост може да бъде определен и по-дълъг срок, по взаимно съгласие на представители на изпълнителя и възложителя, изразено в писмена форма (чрез кореспонденция или констативен протокол). |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ по ОПРР 2014-2020
|
|
|
II.2) Описание 1
Машина за почистване |
8 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39713410
|
II.2.3) Място на изпълнение BG421
гр.Пловдив | Дейностите, предмет на възлагане включват доставка на машина за почистване на подови повърхности, предназначена за многофункционална зала на обект: СОУ „Любен Каравелов“ Сграда 1, с адрес: гр. Пловдив, ул. „Лютиче” №2. Срокът за изпълнение на доставката е 20 (двадесет) работни дни, считано от подаването на заявката като при необходимост може да бъде определен и по-дълъг срок, по взаимно съгласие на представители на изпълнителя и възложителя, изразено в писмена форма (чрез кореспонденция или констативен протокол). |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Проект „Образователна инфраструктура - изграждане и обновяване на училища, детски градини и ясли в град Пловдив“ по ОПРР 2014-2020
|
|
|