Деловодна информация
5397
ДАЕУ-9800 26/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/07/2019 (дд/мм/гггг)
05397-2019-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Държавна агенция Електронно управление 177098809
ул. Ген. Й. В. Гурко № 6
София BG411 1000 България
Васил Пенов - главен експерт, дирекция Обществени поръчки +359 29492355
vpenov@e-gov.bg +359 29492433

Интернет адрес/и

https://e-gov.bg/bg

https://e-gov.bg/bg/zop/zop2016


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ДАЕУ има функции по осъществяване на политики, издаване на правила и прилагане на добри практики в областта на електронното управление

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Организация на дейностите по информация и публичност и на дейностите във връзка с популяризирането на възможностите за използване на Единния модел ...продължава раздел VI.3) Допълнителна информация
79952000      
Услуги

„Организация на дейностите по информация и публичност и на дейностите във връзка с популяризирането на възможностите за използване на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги в изпълнение на проект „Надграждане на хоризонталните и централни системи на електронното управление във връзка с прилагане на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги“ на Държавна агенция „Електронно управление“ по Оперативна програма „Добро управление“ и Изработка на информационни материали, свързани с дейности по осигуряване на информация и публичност по проекти на ДАЕУ, включваща 5 (пет) обособени позиции“
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
7918.77      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Изработка на информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и Оперативна програма „Добро управление“ по проект № BG05SFOP001-2.006-0035 „Повишаване квалификацията на служителите в ДАЕУ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Следва да се изработят следните информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОП „Добро управление“: 15 бр. плакати; 2 бр. рол банери с конструкция и транспортна чанта; 25 бр. химикалки; 25 бр. тефтери; 1 бр. интернет банер.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП „Добро управление“, проект № BG05SFOP001-2.006-0035 „Повишаване квалификацията на служителите в ДАЕУ"

II.2) Описание 1

Изработка на инф. м-ли, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОП „Добро управление“ по проект № BG05SFOP001-2.006-0037 „Подобряване специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Следва да се изработят следните информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОП „Добро управление“: 10 бр. плакати; 2 бр. рол банери с конструкция и транспортна чанта; 63 бр. химикалки; 63 бр. тефтери; 1 бр. интернет банер.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Идентификация на проекта: ОП „Добро управление“, проект № BG05SFOP001-2.006-0037 „Подобряване специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ"

II.2) Описание 1

„Изработка на информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и Оперативна програма „Добро управление“ по проект № BG05SFOP001-2.006-0057…продължава в раздел II.2.14) Допълнителна информация 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Следва да се изработят следните информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОП „Добро управление“: 10 бр. плакати; 2 бр. рол банери с конструкция и транспортна чанта; 224 бр. химикалки
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG05SFOP001-2.006-0057 „Подобряване на специализираните знания и умения на служители в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението“

Продължава от раздел II. 2.1) Наименование ……„Подобряване на специализираните знания и умения на служители в ДАЕУ в областта на архитектурата на е-управлението“

II.2) Описание 1

Изработка на инф. м-ли, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОП „Добро управление“ по проект № BG05SFOP001-2.006-0013….. продължава в раздел II.2.14) Допълнителна информация 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22900000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Следва да се изработят следните информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОП „Добро управление“: 5 бр. плакати; 1 бр. рол банери с конструкция и транспортна чанта; 45 бр. химикалки; 45 бр. тефтери; 1 бр. интернет банер.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП ДУ,проект№BG05SFOP001-2.006-0013Повишаване квалификац. на дирекция КИИ в ДАЕУза осиг.на по-еф.изпълнение на ф-циите на д-та, св.с изграждане,развив.и поддърж.на спод.ресурси на Ел.У-ние на Д.Админ.

Продължава от раздел II. 2.1) Наименование …… „Повишаване квалификацията на дирекция КИИ в ДАЕУ за осигуряване по-еф. изпълнение на ф-циите на дирекцията, св. с изграждане, развиване и поддържане на споделените ресурси на ел. у-ние в държ. адм.

II.2) Описание 1

„Организация на дейностите по информация и публичност и на дейностите във връзка с популяризирането на възможностите за използване на Единния модел … продължава в разделII.2.14)Допълнителна информация 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79952000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Гр. София

Следва да се да проведат 1 бр. встъпително публично информационно събитие - 50 бр. участници; 1 бр. заключително публично информационно събитие – 50 бр. участници; да се изработят 20 бр.; 500 бр. брошури; 10000 бр. флаери; 2 бр. рол банери с конструкция, с транспортна чанта; 1 бр. онлайн банер.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ОП "Добро управление" проект „Надгр. на хоризонталните и центр. с-ми на ел. у-ние във вр. с прилагане на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на ел. адм. у-ги"

Продължава от раздел II. 2.1) Наименование …… за заявяване заплащане и предоставяне на електронни административни услуги в изпълнение на проект „Надграждане на хоризонталните и централни системи на електронното управление във връзка с прилагане на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги“ на по Оперативна програма „Добро управление“.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 070-165450 (напр. 2015/S 123-123456)   и  905994 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
76    1   „Изработка на информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и Оперативна програма „Добро управление“ по проект № BG05SFOP001-2.006-0035 „Повишаване квалификацията на служителите в ДАЕУ“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
район Младост, бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1236.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

552.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
72    2   Изработка на информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и ОПДУ по проект № BG05SFOP001-2.006-0037 „Подобряване специализираните знания и умения на служителите в ДАЕУ“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

11/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД 201557566
район Връбница, ул. „Маслиново клонче“ № 2
София BG411 1360 България
office@dmibg.com +359 24234859
www.dmi.bg/bg +359 24277713
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1324.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

850.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
77    3   „Изработка на инфо. материали, популяр. ролята на ЕС,ЕСФ и ОПДУ по проект №BG05SFOP001-2.006-0057„Подобряване на специализираните знания и умения на служители в ДАЕУ в областта на архитект. на е-управ
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“ 000885099
район Младост, бул. „Цариградско шосе“ № 139
София BG411 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
www.office1.bg +359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2056.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1351.77      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
78    4   Изработка на информационни материали, популяризиращи ролята на ЕС, ЕСФ и Оперативна програма Добро управление по проект № BG05SFOP001-2.006-0013 ....продължава в VI. 3. Допълнителна информация
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
гр. София, район Младост, бул. Цариградско шосе № 139
София BG411 1784 България
zop.order@office1.bg +359 070010770
www.office1.bg +359 070010701
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1015      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

564.40      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
71    5   „Организация на дейностите по информация и публичност и на дейностите във връзка с популяризирането на възможностите за използване на …Продължава в Раздел VI 3. Допълнителна информация
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТРИЕРА КОМЮНИКЕЙШЪНС ЕООД 175455251
гр. София, бул. Черни връх № 189Г, вх. Б, ет. 4, ап. 15
София BG411 1415 България
ndraganova@gmail.com +359 0897400056
+359 029587069
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
9083.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4600.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Прод. от Разд.II,1.1)..за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги в изпълнение на проект„Надграждане на хоризонталните и централни системи на електронното управление във връзка с прилагане на ЕМЗЗПЕАУ на ДАЕУ по ОПДУ и Изработка на информационни материали, свързани с дейности по осигуряване на информация и публичност по проекти на ДАЕУ, включваща 5 обособени поз.
Прод. от Раздел V, обособена поз.№4 ...Повишаване квалификацията на дирекция „Комуникационна и информационна инфраструктура“ в ДАЕУ за осигуряване по-ефективно изпълнение на функциите на дирекцията, свързани с изграждане, развиване и поддържане на споделените ресурси на електронното управление в държавната администрация
Прод. от Раздел V, обособена поз.№5 .. ЕМЗЗПЕАУ в изпълнение на проект „Надграждане на хоризонталните и централни системи на електронното управление във връзка с прилагане на Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги“ на по ОПДУ

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

неприложимо
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва