Деловодна информация
00118
1200 - 444 24/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
24/07/2019 (дд/мм/гггг)
00118-2018-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сливен 000590654
бул. Цар Освободител № 1
Сливен BG342 8800 България
инж. Милко Харалампиев +359 44611360
g_tujarova@abv.bg +359 44662350

Интернет адрес/и

www.sliven.bg

http://www.sliven.bg/index.csp?f=1-00118-2018-003


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране, извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради
45200000      
Строителство

„Изпълнение на Инженеринг - проектиране, извършване на авторски надзор и изпълнение на СМР във връзка с реализацията на Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради на територията на Община Сливен” по 19 обособени позиции, подробно описани в разделите за всяка обособена позиция. Основни дейности: 1.Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. 2. Упражняване на авторски надзор; 3. Извършване на строително-ремонтни работи.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
4422167.12      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Българка“, блок 31“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, кв. „Българка“, блок № 31

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    20
По част строителство - "Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата"    10
По част строителство - "Управление на критичните точки"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, ул. „Гео Милев“, блок 17“ 15
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, ул. "Гео Милев", блок 17

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    20
По част строителство - "Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата"    10
По част строителство - "Управление на критичните точки"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Сини камъни“, блок 12“ 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, кв. „Сини камъни“, блок 12

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    20
По част строителство - "Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата"    10
По част строителство - "Управление на критичните точки"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Клуцохор“, блок 15“ 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, кв. „Клуцохор“, блок № 15

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    20
По част строителство - "Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата"    10
По част строителство - "Управление на критичните точки"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, ул. „Шести септември“, блок 9“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен, ул. „Шести септември“, блок 9

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    20
По част строителство - "Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата"    10
По част строителство - "Управление на критичните точки"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Сини камъни“, блок 9“ 18
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
71315000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

гр. Сливен,кв. "Сини камъни", блок 9

Основни дейности:
1. Разработване на технически проект, включително необходимите работни детайли за нуждите на обновяването. Техническият проект следва да е с обхват и съдържание съгласно нормативните изисквания на Наредба №4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, Наредба № 7 / 15.12.2004 г. за енергийна ефективност на сгради, изм. - ДВ, бр. 27 от 2015 г., в сила от 15.07.2015 г., а така също и специфичните изисквания на проекта .
2. Упражняване на авторски надзор.
3. Изпълнение на СМР, съгласно изготвения технически проект на база предвидените задължителни мерки в част "Конструктивно обследване" и част "Енергийно обследване".
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА По част строителство - "Работна програма за изпълнение на строителството"    20
По част строителство - "Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за живущите в сградата"    10
По част строителство - "Управление на критичните точки"    15
По част проектиране - "Срок за проектиране"    5
Цена
50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 042-091225 (напр. 2015/S 123-123456)   и  832362 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
9    5   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Българка“, блок 31“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

03/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация „Синвекс“ 825205330
ул. „Парчевич“ № 2, офис 4-9
Стара Загора BG344 6000 България
rashkov@macropharm.com +359 42600260
+359 42600165
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
1299334.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1289214.69      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
10    15   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, ул. „Гео Милев“, блок 17“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД „Енергийна Ефективност Сливен“ 177356370
бул. „Марица“ № 27, ет. 2
гр. Пловдив BG421 4003 България
office@arteholding-bg.com +359 888625206
+359 888625206
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„ТСТ Строй“ ЕООД 204654775
бул. „Марица“ № 27, ет. 2
гр. Пловдив BG421 4003 България
office@arteholding-bg.com +359 888625206
+359 888625206
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Стар Сити“ ЕООД 831192695
жк. „Южен парк“ бл. 122, вх. А
гр. София BG411 1407 България
starcity@mail.bg +359 29625817
+359 29625422
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
516320.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

506768.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
11    8   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Сини камъни“, блок 12“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЗЗД „Пип 2016“ 177015806
ж.к. „Владислав Варненчик“ бл. 204, вх. 1, ет. 1, ап. 4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 893829328
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Вип Консулт Инженеринг“ ООД 201122703
ж.к. „Владислав Варненчик“ бл. 204, вх. 1, ет. 1, ап. 4
Варна BG331 9000 България
pavel0716@abv.bg +359 988944545
+359 988944545
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Ню Пауър Груп“ ЕООД 202725978
ул. „Македония“ № 49
Шумен BG333 9700 България
kapitanine@abv.bg +359 893829328
+359 893829328
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
459120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

456118.11      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
12    11   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Клуцохор“, блок 15“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Парсек Груп“ ЕООД 203215490
бул. „Димитър Благоев“ № 1, ет. 3, офис 15
Димитровград BG422 6400 България
office@parsec-group.bg +359 899893537
+359 878698300
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
728487.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

724238.08      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
13    3   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, ул. „Шести септември“, блок 9“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Сдружение „ЕЕ Сливен 2018“ 177361103
бул. „Александър Малинов“ № 85, ет. 2, офис 2
София BG411 1517 България
in.mat@abv.bg +359 28761513
+359 28761513
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Инмат София“ ЕООД 203093410
бул. „Вардар“ № 24, вх. Б, ет. 2, ап. 4
София BG411 1806 България
in.mat@abv.bg +359 888352002
+359 28761513
да

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Калинов Груп“ ЕООД 204888073
ж.к. „Младост“ № 1А, бл. 553 А, ет. 5, ап. 13
София BG411 1729 България
joro@polid-bg.com +359 877958500
+359 28761513
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
636560.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

622416.90      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
14    18   „Сграда с административен адрес гр. Сливен, кв. „Сини камъни“, блок 9“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
6 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Копекс и Ко.“ ЕООД 175219757
ул. „Пирин“ № 91, ет. 3, офис 4
София BG411 1680 България
kopeks@abv.bg +359 888957744
+359 28549610
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
827040.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

823410.87      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 879 от 04.04.2019 г., за определяне на изпълнител на обособена позиция № 5 на обществената поръчка е получено от петима участника на 05.04.2019 г. и от един участник на 08.04.2019 г. Крайният срок за обжалване е 18.04.2019 г., включително.
Решение № РД 15 - 888 от 04.04.2019 г., за определяне на изпълнител на обособена позиция № 15 на обществената поръчка е получено от четирима участника на 05.04.2019 г. и от един участник на 08.04.2019 г. Крайният срок за обжалване е 18.04.2019 г., включително.
Решение № РД 15 - 881 от 04.04.2019 г., за определяне на изпълнител на обособена позиция № 8 на обществената поръчка е получено от всички участници на 05.04.2019 г. Крайният срок за обжалване е 15.04.2019 г., включително.
Решение № РД 15 - 884 от 04.04.2019 г., за определяне на изпълнител на обособена позиция № 11 на обществената поръчка е получено от всички участници на 05.04.2019 г. Крайният срок за обжалване е 15.04.2019 г., включително.
Решение № РД 15 - 877 от 04.04.2019 г., за определяне на изпълнител на обособена позиция № 3 на обществената поръчка е получено от четирима участника на 05.04.2019 г. и от един участник на 08.04.2019 г. Крайният срок за обжалване е 18.04.2019 г., включително.
Решение № РД 15 - 891 от 04.04.2019 г., за определяне на изпълнител на обособена позиция № 18 на обществената поръчка е получено от петима участника на 05.04.2019 г. и от един участник на 08.04.2019 г. Крайният срок за обжалване е 18.04.2019 г., включително.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Община Сливен
бул. Цар Освободител № 1
Сливен 8800 България
g_tujarova@abv.bg +359 44611127
www.sliven.bg +359 44662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва