Деловодна информация
00692УМБАЛ "Света Анна" - София АД
04-1980 22/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
22/07/2019 (дд/мм/гггг)
00692-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Света Анна - София АД 130367715
ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1
София BG411 1750 България
Боян Авджийски / Диана Бенгарска +359 29759011
otdel.opd@abv.bg +359 29759011

Интернет адрес/и

http://www.sveta-anna.eu/

http://www.sveta-anna.eu/bg/Profil-na-kupuvacha_p35.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
33140000      
Доставки

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
5800074.39      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 1,2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 53,54,55,56,57,58,59,60,61
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 149,150,151,152,153,154,155,156,157,158
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД 118,119,120
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД 142,143,144,145,146,147
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД 86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД 62,68,69,72,73,75,76,77,78,82,84,85
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД 211,212,213,214,215,
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Болнична аптека при УМБАЛ „Света Анна” – София АД

Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ „Света Анна” – София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца, при периодично извършващи се доставки в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в часове, не по-дълъг от 2 часа от получаване на писмена заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия и консумативи следва да е не по-малък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката.
Процедурата обхваща 215 броя обособени позиции.Офертите могат да се подават:
- за цялата процедура;
- за една или повече обособени позиции.
Предлаганите специфични медицински изделия и консумативи следва да отговарят на минималните изисквания, заложени в спецификацията, изготвена от Възложителя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 040-089742 (напр. 2015/S 123-123456)   и  896242 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-63    1,2   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Булмар МЛ ООД 131148628
ул. Пирин №32
София BG411 1618 България
office@bulmarml.bg +359 028558345
www.bulmarml.bg +359 028558543
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

43333.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-64    160,161,162,163,164,165,166,167,168,169,170,171   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Вега Медикал ЕООД 201090465
бул. България №109, бизнес център Вертиго, ет.2, офиси 2.6-2.7
София BG411 1000 България
vodenicharova@vegamedical.bg +359 029714008
www.vegamedical.bg +359 029712085
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

137012      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-65    179,180,181,182,183,184,185,186,187,188,189,190   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

РСР ЕООД 121706547
ул. Виктор Григгорович №3, ет.1, ап.2
София BG411 1606 България
office@rsr-bg.com +359 029515976
www.rsr-bg.com +359 029515932
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

484647.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-66    121,122,123,124,125,126,127,128,129,130,131,132   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Неуро ЕООД 203427625
бул. Витоша 146, вх. Б, ет.1 офис 16
София BG411 1000 България
info@neuro.bg +359 09896668826
www.neuro.bg +359 09896668826
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1059840      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-67    3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ви енд Ди Сървисис ООД 175384288
бул. Симеоновско шосе 110Б, ет.1, ап.4
София BG411 1000 България
doraatanassova@gmail.com +359 889513599
www.doraatanassova.com +359 29515264
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1194605      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-68    53,54,55,56,57,58,59,60,61   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

05/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Глобал Медикал ООД 202255806
бул. Симеоновско шосе №93Б, вх.А, ет.2, офис 1
София BG411 1000 България
office@globalmedical.bg +359 24238930
www.globalmedical.bg +359 24234647
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

1412250      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-69    149,150,151,152,153,154,155,156,157,158   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Хелмед България ЕООД 130477290
бул. Тодор Александров 179, бл.79, вх.между В иГ
София BG411 1000 България
helmedsofia@gmail.com +359 29200456
www.helmedsofial.com +359 294174298
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

186770      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-70    118,119,120   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мармит Юнайтед ЕООД 175185877
ж.к. Мусагеница, ул.Въртопо№47, вх. Б, ап.14
София BG411 1000 България
marmit_united@abv.bg +359 898536762
www.marmit_united.bg +359 28623116
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

475600      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-71    142,143,144,145,146,147   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ортосинтез-1 ЕООД 201235366
ж.к. Сухата река, бл.61, вх.Б, ап.24
София BG411 1000 България
info@ortosyntes.com +359 24411055
www.ortosyntes.com +359 24411055
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

69500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-72    86,87,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,99,100,101   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кардио Медикал ЕООД 201980901
бул. Цар Борис III №23
София BG411 1000 България
cardiomedical@abv.bg +359 29533616
www.cardiomedical.bg +359 29533616
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

351666.64      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-73    62,68,69,72,73,75,76,77,78,82,84,85   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Електро Мед България ЕООД 201416886
ул. Милосърдна 8, ет.1, офис 1
София BG411 1000 България
info@electromed.bg +359 32241604
www.electromed.bg +359 32241606
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

241350.05      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДОП-84    211,212,213,214,215   Доставка на специфични медицински изделия и консумативи за Клиника по неврохирургия при УМБАЛ "Света Анна" – София АД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
13
13 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Вес Корект ЕООД 201387303
ж.к. Стрелбище, ул. Хайдушка гора, бл.35А, вх.Б
София BG411 1000 България
office@vescorrect.com +359 899330133
www.vescorrect.com +359 894468614
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

143500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Следните договори съдържат също и позиции:
-ДОП-64-Вега Медикал ЕООД -172,173,174,175,176,177,178
-ДОП-65-РСР ЕООД-191,192,193,194,195,196,197,198,199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,209,210
-ДОП-66-Неуро ЕООД-133,134,136,137,138,139,140,141
-ДОП-67-Ви енд Ди Сървисис ООД-22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52
-ДОП-72-Кардио Медикал ЕООД-102,103,104,105,106,107,108,109,110,111,112,113,114,115,116,117

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва