Деловодна информация
00081
ОП19003029ИП 18/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/07/2019 (дд/мм/гггг)
00081-2018-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

община Варна 000093442
бул. Генерал Колев 92, ет.5
Варна BG331 9000 България
Анелия Недкова +359 52820839
op@varna.bg +359 52820846

Интернет адрес/и

www.varna.bg

http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=688


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на оригинални консумативи, доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ? разпоредители по обособени позиции“ 00081-2018-0026
30125110      
Доставки

При изпълнение на поръчката следва да се извърши доставка на оригинални консумативи, на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ, фабрично нови и нерециклирани, както следва:
Обособена позиция 1: Оригиналните консумативи за принтери и МФУ, обект на доставката са подробно описани със съответните технически характеристики в Приложение №1 - 1 и Приложение №1 – 2, съгласно Техническа спецификация за обособена позиция №1.
Обособена позиция 2: Съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ, обект на доставката са подробно описани със съответните технически характеристики в Приложение №2-1 и Приложение №2 – 2, съгласно Техническа спецификация за обособена позиция №2.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
290000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

“ Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и и второстепенните ? разпоредители“; 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

доставките на заявените консумативи ще се извършват франко сградата на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет, за които е предназначена, съгласно Приложение №3.

Оригиналните консумативи за принтери и МФУ, обект на доставката са подробно описани със съответните технически характеристики в Приложение №1 - 1 и Приложение №1 – 2, съгласно Техническа спецификация за обособена позиция №1.
Под „оригинални” консумативи (касети с тонер, касети с мастило и други) се разбират такива, които са нови, неупотребявани и са произведени от производителя на съответната марка печатаща техника или от оторизирани от него лица, при използването, на които се запазва гаранцията на техниката, предоставена от производителя.
Ориентировачни количества за 24 месеца:
1.Марка, модел на копиращото/ печатащо устройство:Brother DCP-7055/7060/7065DN, MFC 7360N - (Genuine Brother DR-2200 Drum Unit), 12000 стр.;Сигнатура/ продуктов номер:DR-2200 - 3 бр.;
2.Марка, модел на копиращото/ печатащо устройство:Brother MFC-J6510DW(A3) - (Genuine Brother LC1280XLBK High Yield Ink Cartridge – Black), 2400 стр.;Сигнатура/ продуктов номер:LC1280XLBK- 41 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл.21, ал.1 от Закона за обществените поръчки, Възложителят предвижда следната опция: при наличие на остатъчен финансов ресурс и ориентировъчни количества посочени в техническата спецификация, след изтичане срока на договора и при несключен договор по новооткрита процедура със същия предмет, Възложителят може да удължи с до 12 месеца договора, сключен след проведената настояща „откр
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

“ Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ? разпоредители“; 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125110      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

доставките на заявените консумативи ще се извършват франко сградата на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет, за които е предназначена, съгласно Приложение №3.

Съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ, обект на доставката са подробно описани със съответните технически характеристики в Приложение №2-1 и Приложение №2 – 2, съгласно Техническа спецификация за обособена позиция №2.
Под "съвместими консумативи" следва да се разбират касети с тонер, мастилници, ленти за матрични принтери и други подобни (които са директен консуматив за печат), които са нови, неупотребявани и в производствената листа на производителя (различен от производителя на печатаща техника) и са за конкретно печатащо устройство.
Ориентировачни количества за 24 месеца:
1.Марка и модел на копиращото/печатащо устройство:Brother DCP 7055 - (Genuine Brother TN2010 Toner Cartridge – Black), 1000 стр.;Сигнатура/ продуктов номер/на оригинала/:TN2010 - 4 бр.
2.Марка и модел на копиращото/печатащо устройство:Brother DCP 7065DN, MFC 7360N - (Genuine Brother TN2220 High Yield Toner Cartridge – Black), 2600 стр.;Сигнатура/ продуктов номер/на оригинала/:TN2220 - 25 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


На основание чл.21, ал.1 от Закона за обществените поръчки, Възложителят предвижда следната опция: при наличие на остатъчен финансов ресурс и ориентировъчни количества посочени в техническата спецификация, след изтичане срока на договора и при несключен договор по новооткрита процедура със същия предмет, Възложителят може да удължи с до 12 месеца договора, сключен след проведената настояща „откр
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 118-267553 (напр. 2015/S 123-123456)   и  852451 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д19001368ВН    1   “ Доставка на оригинални консумативи за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и и второстепенните ? разпоредители“;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА 000885099
р-н Младост, бул.Цариградско шосе №139
София BG412 1786 България
zop@office1.bg +359 29766896
+359 29766896
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

160000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД19001337ВН    2   “ Доставка на съвместими консумативи /заместители/ за принтери и МФУ за нуждите на Община Варна и второстепенните ? разпоредители“;
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

12/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС - БЪЛГАРИЯ ООД 130332479
ж.к. Младост 1А,ул. Анна Ахматова №9
София BG412 1750 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
+359 29752073
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

130000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197 ал.1 т.7 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва