Деловодна информация
00494
685 03/07/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
03/07/2019 (дд/мм/гггг)
00494-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

УМБАЛ Царица Йоанна-ИСУЛ ЕАД 831605806
ул. Бяло море № 8
София BG411 1527 България
Румяна Доганова +359 29432106
dogovori@isul.eu +359 29432279

Интернет адрес/и

www.isul.eu

www.isul.eu/Profil_na_kupuvacha.htm


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Възложител по смисъла на чл. 5, ал. 2, т. 16 от ЗOП

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Абонаментно и сервизно обслужване на медицинска апаратура за образна диагностика и ултразвукови диагностични апарати с доставка на резервни части,необходими за ремонтите в УМБАЛ"ЦарицаЙоанна-ИСУЛ"ЕAД
50421000      
Услуги

Предметът на обществената поръчката е „Абонаментно и сервизно обслужване на медицинска апаратура за образна диагностика и ултразвукови диагностични апарати с доставка на резервни части, необходими за ремонтите в УМБАЛ"Царица Йоанна ИСУЛ"ЕАД” за срок от 36 месеца. Обхватът на поръчката е абонаментно и сервизно обслужване на медицинската апаратура за образна диагностика и ултразвуковите диагностични апарати и доставка на резервни части при необходимост от ремонти. Поръчката е разделена на 5 обособени позиции. Всяка обособена позиция включва апарати от един производител. Всеки участник има право да представи оферта за една, за повече от една или за всички обособени позиции. Обхватът на дейностите по абонаментното и сервизно обслужване на апаратурата и основните параметри на обособените позиции са подробно описани в Раздели ХІ. и ХІІ. Техническа спецификация за изпълнение на обществената поръчка - в word формат и в excel формат.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
191092.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Ултразвукова диагностична апаратура произведена от PHILIPS 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул. „Бяло море” №8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД

Обхватът на поръчката е абонаментно и сервизно обслужване на пет ултразвукови диагностични апарата, произведени от PHILIPS, и доставка на резервни части при необходимост от ремонти. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща дейностите по превантивна сервизна поддръжка, техническа проверка, диагностика и профилактика на отделните модули и компоненти съгласно разпоредбите на нормативната уредба и предписанията на производителя, както и отстраняване на възникнали повреди и извършване на необходимите ремонти на медицинската апаратура. В т.ч. и:
? Отстраняване на повреди, открити при техническите профилактики и проверки;
? Текущи, основни и аварийни ремонти за отстраняване на възникнали повреди и аварии;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва прогнозната стойност за абонамент за срок от 36 месеца - 36 000,00лв. и бюджет, предвиден за резервни части за същия срок - 58 500,00 лв. Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция.

II.2) Описание 1

Ултразвукова диагностична апаратура произведена от GENC 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул. „Бяло море” №8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД

Обхватът на поръчката е абонаментно и сервизно обслужване на пет ултразвукови диагностични апарата, произведени от GENC, и доставка на резервни части при необходимост от ремонти. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща дейностите по превантивна сервизна поддръжка, техническа проверка, диагностика и профилактика на отделните модули и компоненти съгласно разпоредбите на нормативната уредба и предписанията на производителя, както и отстраняване на възникнали повреди и извършване на необходимите ремонти на медицинската апаратура. В т.ч. и:
? Отстраняване на повреди, открити при техническите профилактики и проверки;
? Текущи, основни и аварийни ремонти за отстраняване на възникнали повреди и аварии;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва прогнозната стойност за абонамент за срок от 36 месеца - 41 000,00 лв. и бюджет, предвиден за резервни части за същия срок - 43 000,00 лв. Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция.

II.2) Описание 1

Ултразвукова диагностична апаратура произведена от ALOKA 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул. „Бяло море” №8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД

Обхватът на поръчката е абонаментно и сервизно обслужване на четири ултразвукови диагностични апарата, произведени от ALOKA, и доставка на резервни части при необходимост от ремонти. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща дейностите по превантивна сервизна поддръжка, техническа проверка, диагностика и профилактика на отделните модули и компоненти съгласно разпоредбите на нормативната уредба и предписанията на производителя, както и отстраняване на възникнали повреди и извършване на необходимите ремонти на медицинската апаратура. В т.ч. и:
? Отстраняване на повреди, открити при техническите профилактики и проверки;
? Текущи, основни и аварийни ремонти за отстраняване на възникнали повреди и аварии;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва прогнозната стойност за абонамент за срок от 36 месеца - 64 000,00 лв. и бюджет, предвиден за резервни части за същия срок - 10 000,00 лв. Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция.

II.2) Описание 1

Термопринтери произведени от Mitsubishi 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

р.София, ул. „Бяло море” №8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД

Обхватът на поръчката е абонаментно и сервизно обслужване на термопринтери произведени от Mitsubishi. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща дейностите по превантивна сервизна поддръжка, техническа проверка, диагностика и профилактика, както и отстраняване на възникнали повреди и извършване на необходимите ремонти.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е прогнозната стойност за абонамент за срок от 36 месеца и е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция.

II.2) Описание 1

Дигитализираща система произведена от AGFA 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50421000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр.София, ул. „Бяло море” №8, УМБАЛ „Царица Йоанна-ИСУЛ” ЕАД

Обхватът на поръчката е абонаментно и сервизно обслужване на три дигитализиращи системи произведени от AGFA, и доставка на резервни части при необходимост от ремонти. Абонаментното и сервизно обслужване обхваща дейностите по превантивна сервизна поддръжка, техническа проверка, диагностика и профилактика на отделните модули и компоненти съгласно разпоредбите на нормативната уредба и предписанията на производителя, както и отстраняване на възникнали повреди и извършване на необходимите ремонти на медицинската апаратура. В т.ч. и:
? Отстраняване на повреди, открити при техническите профилактики и проверки;
? Текущи, основни и аварийни ремонти за отстраняване на възникнали повреди и аварии;
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност включва прогнозната стойност за абонамент за срок от 36 месеца -30 000,00 лв. и бюджет, предвиден за резервни части за същия срок - 3 200,00 лв. Стойността, посочена в Раздел II.2.6) е максималният финансов ресурс, определен от Възложителя за изпълнение на обществената поръчка за обособената позиция.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 038-085754 (напр. 2015/S 123-123456)   и  895611 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
190    2   „Абонаментно и сервизно обслужване на медицинска апаратура за образна диагностика и ултразвукови диагностични апарати с доставка на резервни части,необходими за ремонтите в УМБАЛ"ЦарицаЙоанна-ИСУЛ"ЕAД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Джи и Хелткеър България” ЕООД 201952777
бул. „Драган Цанков” № 36
София BG411 1040 България
hristo.hristov@ge.com +359 29712040
+359 28704002
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

83320.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
191    3 и 4   „Абонаментно и сервизно обслужване на медицинска апаратура за образна диагностика и ултразвукови диагностични апарати с доставка на резервни части,необходими за ремонтите в УМБАЛ"ЦарицаЙоанна-ИСУЛ"ЕAД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Инфомед” ЕООД 121155656
бул. „Акад. Иван Гешов” № 2Е, Бизнес център „Сердика”
София BG411 1330 България
office@infomed.bg +359 24891700
+359 24918818
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

74620.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
192    5   „Абонаментно и сервизно обслужване на медицинска апаратура за образна диагностика и ултразвукови диагностични апарати с доставка на резервни части,необходими за ремонтите в УМБАЛ"ЦарицаЙоанна-ИСУЛ"ЕAД
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/07/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Медикъл Имидж” ООД 130488072
ул.„Каймакчалан” № 1
София BG411 1505 България
medimag@inet.bg +359 29442290
+359 29442916
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

33152.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва