Деловодна информация
00038
ОСД-02-03-54 02/07/2019 (дд/мм/гггг)
не
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
02.07.2019 14:19 ч. :  00038-2019-0010 служебно вписване
затвори
 История 00038-2019-0020
 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Габрово 000215630
пл. Възраждане № 3
Габрово BG322 5300 България
Ива Сербезова +359 66818312
poruchki@gabrovo.bg +359 66809371

Интернет адрес/и

https://gabrovo.bg/bg

https://op.gabrovo.bg/profil-na-kupuvacha/pryako-dogovaryane/550-


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
18100000      
Доставки

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”. Доставката се състои от следните артикули:
1. Пролетно-есенно яке – 10 броя;
2. Блуза с дълъг ръкав – 10 броя;
3. Работен елек – 11 броя;
4. Риза с къс ръкав – 20 броя;
5. Риза с дълъг ръкав – 20 броя;
6. Обувки – 10 броя;
7. Дамски медицински чехли тип „Сабо“ – 2 броя;
8. Дамска медицинска туника с къс ръкав – 1 броя;
9. Дамска работна манта с къс ръкав – 1 броя;
10. Дамска работна манта с дълъг ръкав – 1 броя;
Съгласно наличната информация, размерите на търсения вид работно облекло варират от № 40 до № 54 и от № 36 до № 43 за обувките, като допълнително може да има единични заявени бройки от нестандартни и рядко търсени размери от № 62 до № 70.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
2500.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

гр.Габрово

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”. Доставката се състои от следните артикули:
1. Пролетно-есенно яке – 10 броя;
2. Блуза с дълъг ръкав – 10 броя;
3. Работен елек – 11 броя;
4. Риза с къс ръкав – 20 броя;
5. Риза с дълъг ръкав – 20 броя;
6. Обувки – 10 броя;
7. Дамски медицински чехли тип „Сабо“ – 2 броя;
8. Дамска медицинска туника с къс ръкав – 1 броя;
9. Дамска работна манта с къс ръкав – 1 броя;
10. Дамска работна манта с дълъг ръкав – 1 броя;
Съгласно наличната информация, размерите на търсения вид работно облекло варират от № 40 до № 54 и от № 36 до № 43 за обувките, като допълнително може да има единични заявени бройки от нестандартни и рядко търсени размери от № 62 до № 70.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
„Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства"

финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Пряко договаряне (моля, попълнете Приложение Г5)
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и   (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
442-ОСД-19       „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/06/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. Столетов № 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
http://www.smartbusiness.bg/ +359 882439275
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
2500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

2500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуреницията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
https://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/07/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
ДА
НЕ
НЕ
НЕ


При провеждане на открита процедура по реда на ЗОП с предмет: „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства по 6 обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средстава за нуждите на ОП „Регионално депо за неопасни отпадъци“ - Габрово;
Обособена позиция № 2 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на „Общински спортни имоти“;
Обособена позиция № 3 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на ОП „Гробищни паркове“ – Габрово;
Обособена позиция № 4 „Доставка на работно облекло и лични предпазни средства за нуждите на ОП „Благоустрояване“ – Габрово;
Обособена позиция № 5 „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”;
Обособена позиция № 6 „Доставка на работно облекло за нуждите на „Център за настаняване от семеен тип“ – Габрово“, открита с Решение № 21/28.02.2019 г. на За кмета на Община Габрово, съгласно Заповед 287/22.02.2019 г. на Кмет на Община Габрово, е установено, че единствената подадена оферта за обособена позиция № 5 е неподходяща и неотговаря на предварително обявените условия на поръчката.
Процедурата в частта за обособена позиция № 5 е прекратена с Решение № 36/ 09.04.2019 г. на Кмета на Община Габрово, на основание на чл. 110, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Доставка на работно облекло за нуждите на „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства” е с цел изпълнение на дейности по проект „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № BG05M9OP001-2.004-0042-C02, анексиран с Допълнително споразумение № 01 от 21.12.2018 г., финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, процедура чрез директно предоставяне на конкретен бенефициент BG05M9OP001-2.004 „Услуги за ранно детско развитие“.
Тъй като изпълнението на поръчката е безспорно необходимо за нуждите на работещите в „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”, Възложителят използва законовата възможност, дадена му съгласно разпоредбата на чл. 182, ал. 1, т. 2 от ЗОП, да открие процедура - пряко договаряне по реда на ЗОП, при първоначално обявените условия за избор на изпълнител в частта за обособена позиция № 5 - „Доставка на работно облекло по проект № BG05M9OP001-2.004-0042 „Комплекс за социално-здравни услуги за деца и семейства”.

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва