Деловодна информация
00203
04-01-42-/14/ 17/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
17/06/2019 (дд/мм/гггг)
00203-2018-0029 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка - комунални услуги

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Столичен електротранспорт ЕАД 121683785
ул. Подполковник Калитин №30
София BG411 1233 България
Ивайло Узунов +2 8334101
ivuzunov1@gmail.com +2 9316184

Интернет адрес/и

http://www.elektrotransportsf.com/

http://www.elektrotransportsf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1881%3Aq-------q&catid=3%3Alatestorders&Itemid=29&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

ДОСТАВКА НА РАБОТНО, СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ОБУВКИ
18100000      
Доставки

„ДОСТАВКА НА РАБОТНО, СПЕЦИАЛНО РАБОТНО ОБЛЕКЛО И ОБУВКИ”, разделено на следните обособени позиции: Обособена позиция - 1 Доставка на лични предпазни средства за цялото тяло и главата; Обособена позиция 2- Доставка на работно облекло; Обособена позиция - 3 Доставка на ръкавици; Обособена позиция - 4 Доставка на лични предпазни средства за краката и Обособена позиция - 5- Доставка на други лични предпазни средства за главата и ръцете.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
497521.60      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да

II.2) Описание 1

Доставка на лични предпазни средства за цялото тяло и главата 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18400000      CA02
18444100      
18441000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: София, ул. "Подполковник Калитин"№30, поделение "ТРАНСЕНЕРГО и РП" -ул."Козлодуй"№ 16; поделение "ТРАМКАР"-бул."Ц.БорисІІІ"№126А.

Доставка на лични предпазни средства за цялото тяло и главата: 1.Термичен костюм (полугащиризон с яке)-630 бр.; 2.Грейка (полугащиризон с яке)-180 бр.; 3.Ватенка (Шуба)-180 бр.; 4.Термичен елек-220 бр.; 5.Шуба топлозащитна-950 бр.; 6.Шуба студозащитна с агнешка кожа-35 бр.; 7.Костюм искрозащитен-76 бр.; 8.Гащиризон за защита срещу агресивни течности и прах- 13 бр.; 9.Костюм водозащитен-95 бр.; 10.Мушама (Наметало) водозащитна-123 бр.; 11.Сигнална жилетка-1600 бр.; 12.Предна престилка за защита от агресивни течности-20 бр.; 13.Предна престилка от естествена кожа за заварчици-60 бр.; 14.Предна престилка водозащитна-22 бр.; 15.Шапка термична-560 бр.; 16.Шапка термична ушанка с агнешка кожа-200 бр.; 17.Шапка предпазна (лятна)-600 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Функционалност и естетически облик    10
Гаранционен срок при употреба    15
Гаранционен срок при съхранение не повече от 10 години    5
Критерий, свързан с разходи 1 20
Срок на доставка в календарни дни    15
Предлагана цена    55
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подаване на офертите си участниците задължително представят по 1 /един/ брой мостри за всеки един тип от обособената позиция. Приемането на мострите и връщането им ще бъде в съответствие с ППЗОП и условията посочени в техническите спецификации и характеристики посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на работно облекло 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18110000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: София, ул. "Подполковник Калитин"№30, поделение "ТРАНСЕНЕРГО и РП" -ул."Козлодуй"№ 16; поделение "ТРАМКАР"-бул."Ц.БорисІІІ"№126А.

Доставка на работно облекло: 1.Полугащеризон с яке /два цвята и светлоотразителни ленти/-800 бр.; 2.Работни дрехи /куртка и панталон/-600 бр.; 3.Престилки-250 бр.; 4.Облекла маслоустойчиви - работни дрехи /куртка и панталон/-35 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Функционалност и естетически облик    10
Гаранционен срок при употреба    15
Гаранционен срок при съхранение не повече от 10 години    5
Критерий, свързан с разходи 1 20
Срок на доставка в календарни дни    10
Предлагана цена    55
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подаване на офертите си участниците задължително представят по 1 /един/ брой мостри за всеки един тип от обособената позиция. Приемането на мострите и връщането им ще бъде в съответствие с ППЗОП и условията посочени в техническите спецификации и характеристики посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на ръкавици 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18424000      
18141000      
18424300      
18424400      
18424500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: София, ул. "Подполковник Калитин"№30, поделение "ТРАНСЕНЕРГО и РП" -ул."Козлодуй"№ 16; поделение "ТРАМКАР"-бул."Ц.Борис ІІІ"№126А.

Доставка на ръкавици: 1.Маслоустойчиви ръкавици-9500 бр.; 2.Предпазни ръкавици-15000 бр.; 3.Заваръчни ръкавици-800 бр.; 4. Ръкавици за защита от агресивни течности-106 бр.; 5.Ръкавици леярски-6 бр.; 6.Водозащитни ръкавици-420 бр.; 7.Ръкавици студозащитни-510 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Функционалност и естетически облик    10
Гаранционен срок при употреба    15
Гаранционен срок при съхранение не повече от 10 години    5
Критерий, свързан с разходи 1 20
Срок на доставка в календарни дни    15
Предлагана цена    55
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подаване на офертите си участниците задължително представят по 1/един/ брой мостри за всеки един тип от обособената позиция. Приемането на мострите и връщането им ще бъде в съответствие с ППЗОП и условията посочени в техническите спецификации и характеристики посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на лични предпазни средства за краката 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18830000      
18832000      
18813300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: София, ул. "Подполковник Калитин"№30, поделение "ТРАНСЕНЕРГО и РП" -ул."Козлодуй"№ 16; поделение "ТРАМКАР"-бул."Ц.Борис ІІІ"№126А.

Доставка на лични предпазни средства за краката: 1.Обувки термични - удароустойчиви с предпазно бомбе и пластина кат.S3 (ходило , маслоустойчиво, противоплъзгащо,антистатично)-700 бр.; 2.Обувки половинки - удароустойчиви с предпазно бомбе и пластина кат.S3 (ходило , маслоустойчиво, противоплъзгащо,антистатично)-1150 бр.; 3.Ботуши водозащитни, маслозащитни- 50 бр.; 4.Обувки термични мъжки (ходило шито, лепено ; антистатично; противоплъзгащо)-600 бр.; 5. Обувки половинки мъжки (ходило шито, лепено ; антистатично,противоплъзгащо) - 825 бр.; 6. Обувки термични дамски (ходило шито, лепено; противоплъзгащо) - 286 бр.; 7. Обувки половинки дамски (ходило шито, лепено)-240 бр.; 8. Обувки мъжки половинки (ходило шито, лепено) - 120 бр.; 9.Обувки -дамски половинки (ходило , лепено)-160 бр.;10. Обувки мъжки термични (ходило шито, лепено)-120 бр.; 11. Обувки -дамски термични (ходило , лепено) - 100 бр.; 12. Гети за заварчици-94 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Функционалност и естетически облик    10
Гаранционен срок при употреба    15
Гаранционен срок при съхранение не повече от 10 години    5
Критерий, свързан с разходи 1 20
Срок на доставка в календарни дни    15
Предлагана цена    55
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подаване на офертите си участниците задължително представят по 1/един/ брой мостри за всеки един тип от обособената позиция. Приемането на мострите и връщането им ще бъде в съответствие с ППЗОП и условията посочени в техническите спецификации и характеристики посочени в документацията.

II.2) Описание 1

Доставка на други лични предпазни средства за главата и ръцете 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
18444200      
34328300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ЦУ на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: София, ул. "Подполковник Калитин"№30, поделение "ТРАНСЕНЕРГО и РП" -ул."Козлодуй"№ 16; поделение "ТРАМКАР"-бул."Ц.Борис ІІІ"№126А.

Доставка на други лични предпазни средства за главата и ръцете: 1.Колан височинна защита - комплект-7 бр.; 2.Очила "Закрит тип"-550 бр.; 3.Щит лицев-25 бр.;4.Очила срещу лъчения-50 бр.; 5.Щит лицев лъче- искрозащитен-35 бр.;6.Маска предпазна-дихателна-150 бр.; 7.Филтри противопрахови-150 бр.;8.Филтри срещу органични аерозоли-250 бр.; 9.Филтри срещу неорганични аерозоли, агресивни аерозоли и заваръчен дим-200 бр.; 10.Защитна каска-50 бр.; 11.Антифони-85 бр.;12.Диелектрични ръкавици 500 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Функционалност и естетически облик    10
Гаранционен срок при употреба    15
Гаранционен срок при съхранение не повече от 10 години    5
Критерий, свързан с разходи 1 20
Срок на доставка в календарни дни    15
Предлагана цена    55
да
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При подаване на офертите си участниците задължително представят по 1/един/ брой мостри за всеки един тип от обособената позиция. Приемането на мострите и връщането им ще бъде в съответствие с ППЗОП и условията посочени в техническите спецификации и характеристики посочени в документацията.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 207-473538 (напр. 2015/S 123-123456)   и  874380 (напр. 123456)
(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги, използвани като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка - комунални услуги; Система за квалифициране - комунални услуги, използвана като покана за участие в съзтезателна процедура; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация за прекратяване на обявена процедура за конкурентно възлагане на поръчка под формата на периодично индикативно обявление

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
СЕ-57    1,2,3,4,5   “Доставка на работно облекло, специално работно облекло и обувки” за Обособени позиции 1,2,3,4 и 5
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

22/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
да

4
4 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
да

не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Глоботекс ООД 121611217
Област София (столица), общ. Столична, гр. София, район Възраждане
София BG411 1309 България
globus@unexbg.com +359 29343103
+359 29343103
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

497521.60      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
да
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

V.2.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия 2
      
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок по реда на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/06/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г2 - комунални услуги

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/25/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в съответствие с член 50 от Директива 2014/25/EC
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва