"Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по обособени позиции" |
28-2019-1015-28-2 |
30192000 |
|
|
Предметът на настоящата обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение № 2. Видовете артикули, технически им характеристики и прогнозно количество са детайлно описани в Приложение № 1 и №2 към Техн. спецификация за изпълнение на поръчката. Посочените в тях количествата са прогнозни за 24 месеца, като доставките се извършват по писмена заявка на Възложителя до сградата на ТП на НОИ -Ямбол. На основание чл.80 ал.1 от ППЗОП поради наличие на части включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП, Възложителят ги отделя в Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №2, като запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
12000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгл. Приложение № 1 |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30192121 30192130 30192131 30192132 30192133 30192125 30197000 30197330 30199000 22820000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG343
Сградата на ТП на НОИ -Ямбол, адрес: гр. Ямбол, ул." Г.С.Раковски" № 9 | Възложителят в хода на изпълнение на сключеният договор, заявява периодично според моментните си потребности, необходимите артикули канцеларски материали и принадлежности за офиса, които заплаща по предложените в офертата на избрания изпълнител единични цени до изчерпване на сумата по договора по настоящата обособена позиция или до изтичане на 24 месеца от влизането му в сила.Възложителят отстронява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл. 54, ал. 1 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т.1, т.3, т.4 и т. 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП.Както и обст-та по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДЗКТЛТДС, по чл.101, ал.11 от ЗОП и по чл.69 от ЗПКОНПИ. Основанията се отнасят и за трети лица и подизпълнители. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Участникът избран за изпълнител, представя гаранция за изпълнение, която е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, предвидени в чл.111 от ЗОП, по избор на изпълнителя:парична сума, безусловна банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгл. Приложение №2 |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 22852100 22817000 22813000 30197130 30197220 30199500 30145100 39831240
|
II.2.3) Място на изпълнение BG343
Сградата на ТП на НОИ- Ямбол, адрес:гр. Ямбол, ул."Г.С.Раковски" № 9 | Обособена позиция № 2 е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2, т. 46 от ДР на ЗОП, или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на § 2, т. 62 от ДР на ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл. 54, ал. 1 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т.1, т.3, т.4 и т. 5 от ЗОП,обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен в случаите на изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,обстоятелствата по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, както и по чл. 69 от ЗПКОНПИ. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Участникът избран за изпълнител, представя гаранция за изпълнение, която е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС, ако избрания изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или в неравностойно положение.Гаранцията се представя в една от формите, предвидени в чл.111 от ЗОП по избор на изпълнителя:парична сума, безусловна банкова гаранция или застраховка.
|
|