Деловодна информация
00145ТП на НОИ -Ямбол
1048-28-10 07/06/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
07/06/2019 (дд/мм/гггг)
00145-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Териториално поделение на Национален Осигурителен Институт- Ямбол 1210825210265
улица Георги Сава Раковски № 9
Ямбол BG343 8600 България
Живко Желев +359 46685953
yambol@nssi.bg +359 46685940

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders.nssi.bg/tp/jam


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавната обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по обособени позиции" 28-2019-1015-28-2
30192000      
Доставки

Предметът на настоящата обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса по обособени позиции: Обособена позиция №1: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение № 1; Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение № 2. Видовете артикули, технически им характеристики и прогнозно количество са детайлно описани в Приложение № 1 и №2 към Техн. спецификация за изпълнение на поръчката. Посочените в тях количествата са прогнозни за 24 месеца, като доставките се извършват по писмена заявка на Възложителя до сградата на ТП на НОИ -Ямбол. На основание чл.80 ал.1 от ППЗОП поради наличие на части включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 ЗОП, Възложителят ги отделя в Обособена позиция №2: Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №2, като запазени за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
12000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгл. Приложение № 1 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30192121      
30192130      
30192131      
30192132      
30192133      
30192125      
30197000      
30197330      
30199000      
22820000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Сградата на ТП на НОИ -Ямбол, адрес: гр. Ямбол, ул." Г.С.Раковски" № 9

Възложителят в хода на изпълнение на сключеният договор, заявява периодично според моментните си потребности, необходимите артикули канцеларски материали и принадлежности за офиса, които заплаща по предложените в офертата на избрания изпълнител единични цени до изчерпване на сумата по договора по настоящата обособена позиция или до изтичане на 24 месеца от влизането му в сила.Възложителят отстронява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл. 54, ал. 1 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т.1, т.3, т.4 и т. 5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Основанията за отстраняване се прилагат до изтичане на сроковете по чл. 57, ал. 3 от ЗОП.Както и обст-та по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДЗКТЛТДС, по чл.101, ал.11 от ЗОП и по чл.69 от ЗПКОНПИ. Основанията се отнасят и за трети лица и подизпълнители.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът избран за изпълнител, представя гаранция за изпълнение, която е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС, предвидени в чл.111 от ЗОП, по избор на изпълнителя:парична сума, безусловна банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгл. Приложение №2 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852100      
22817000      
22813000      
30197130      
30197220      
30199500      
30145100      
39831240      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Сградата на ТП на НОИ- Ямбол, адрес:гр. Ямбол, ул."Г.С.Раковски" № 9

Обособена позиция № 2 е предназначена за възлагане на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания по смисъла на § 2, т. 46 от ДР на ЗОП, или на стопански субекти, чиято основна цел е социалното и професионалното интегриране на хора с увреждания или на хора в неравностойно положение по смисъла на § 2, т. 62 от ДР на ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото са налице основанията за отстраняване, свързани с личното състояние на участниците по чл. 54, ал. 1 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т.1, т.3, т.4 и т. 5 от ЗОП,обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен в случаите на изключенията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,обстоятелствата по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, както и по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Участникът избран за изпълнител, представя гаранция за изпълнение, която е в размер на 1% от стойността на договора без ДДС, ако избрания изпълнител е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или в неравностойно положение.Гаранцията се представя в една от формите, предвидени в чл.111 от ЗОП по избор на изпълнителя:парична сума, безусловна банкова гаранция или застраховка.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 013-025730 (напр. 2015/S 123-123456)   и  888769 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-28-8    1   Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгл.Приложение №1
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВТ-ТРЕЙД ЕООД 201437250
улица Училищна № 28
Пловдив BG421 4000 България
manager@officecenter-bg.com +359 328392903
www.officecenter-bg.com +359 328392903
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
5500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1005-28-9    2   Доставка на канцеларски материали и принадлежности за офиса, съгласно Приложение №2
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

27/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДИМИТЪР РАДЕВ ЕТ 119027553
улица Поборническа №3
Сливен BG342 8800 България
dradev@mbox.contact.bg +359 44622244
+359 44622244
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
6500      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

6500      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29807315
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.7 "а" в 10-дневен срок от връчване на Решението за определяне на изпълнител, като в конкретния случай е 30.04.2019г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 07/06/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва