“Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца по обособени позиции” |
|
30192000 |
|
|
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца”.Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца, запазена на основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”. Възложителят представя своите изисквания за продуктите в отделна ТС за всяка от обособените позиции - неразделна част от документацията. В срока на договора ще бъдат заявявани количества от съответните артикули по посочени видове, като общата стойност на доставката не може да надвишава, определения от възложителя максимален финансов ресурс за всяка позиция. Доставката вкл. всички разходи за опаковка, транспорт и други съпътстващи разходи по доставка до адм. сгради на ЦУ на ЮИДП ДП - гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС“,които са самостоятелни заявители. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
390000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца” |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30192700 30192800 30192900 30193000 39263000 30199000 30197000 30192130 30192131 30192132
|
II.2.3) Място на изпълнение BG34
франко административните сгради на ЦУ на ЮИДП и на неговите ТП, по местонахождение на съответното ТП | Обект на настоящата ОП е доставка, по смисъла на чл.3, ал.1, т. 2 от ЗОП-„Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите ТП „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца.Възложителят представя своите изисквания за продуктите в отделна Техническа спецификация за всяка от обособените позиции - неразделна част от документацията за участие. В срока на договора ще бъдат заявявани количества от съответните артикули по посочени видове, като общата стойност на доставката не може да надвишава, определения от възложителя максимален фин.ресурс за всяка позиция. Доставката вкл. всички разходи за опаковка, транспорт, товаро - разтоварителни и др. съпътстващи разходи по доставка до адм. сгради на ЦУ на ЮИДП ДП - гр. Сливен и неговите ТП „ДГС/ДЛС“.При необходимост от закупуване на продукт, който не е вкл. в ТС, същият се доставя по представен офиц. каталог за продуктите, приложен към ЦП по ед.цени и % отстъпка предложен от участника. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Прогнозната стойност на обособената позиция е 364 000 /триста шестдесет и четири хиляди/ лв. без ДДС, от които 280000 /двеста и осемдесет хиляди/ лв. без ДДС е стойността на поръчката за обособената позиция и 84 000 /осемдесет и четири хиляди/ лв. без ДДС е определената опция за допълнителни количества в размер на 30% от общата стойност за позицията.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
При липса на нов договор със същия предмет, сключен по реда на ЗОП и в случай, че прогнозните количества стоки и/или общата прогнозна стойност с включени опции за увеличение до +30% не са изчерпани, договорът за съответната позиция продължава своето действие до сключването на нов договор, но не повече от 6 месеца.
|
|
II.2) Описание 1
„Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца,запазена на осн.чл.12,ал.1, т.1 от ЗОП |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 39263000 30192700 30193000 30199000 30199700 30192000 22852000 22852100 30193700 30197220 22851000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG34
франко административните сгради на ЦУ на ЮИДП и на неговите ТП, по местонахождение на съответното ТП | Обект на ОП е доставка, по смисъла на чл.3, ал.1, т. 2 от ЗОП -„Доставка на канцеларски материали и рекламни материали за нуждите на ЦУ на ЮИДП ДП, гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС”, за срок от 24 месеца, запазена на основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”. Възложителят представя своите изисквания за продуктите в отделна Техническа спецификация за всяка от обособените позиции - неразделна част от документацията за участие. В срока на договора ще бъдат заявявани количества от съответните артикули по посочени видове, като общата стойност на доставката не може да надвишава, определения от възложителя максимален финансов ресурс за всяка позиция. Доставката включва всички разходи за опаковка, транспорт, товаро - разтоварителни и други съпътстващи разходи по доставка до административните сгради на ЦУ на ЮИДП ДП - гр. Сливен и неговите териториални поделения „ДГС/ДЛС“. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Прогнозната стойност на обособената позиция е 26 000 /двадесет и шест хиляди/ лв. без ДДС, от които 20000 /двадесет хиляди/ лв. без ДДС е стойността на поръчката за обособената позиция и 6 000 /шест хиляди/ лв. без ДДС е определената опция за допълнителни количества в размер на 30% от общата стойност за позицията.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
|
|