Деловодна информация
2255
16-00-15 29/05/2019 (дд/мм/гггг)
не
02255-2018-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Изпълнителна агенция Одит на средствата от Европейския съюз 175618225
ул. Славянска № 4, ет. 5
София BG 1040 България
Радостин Ангелов +359 298595211
r.angelov@minfin.bg +359 298595202

Интернет адрес/и

www.aeuf.minfin.bg

www.aeuf.minfin.bg/bg/page/29


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при служебните пътувания на служителите на Изпълнителна агенция „Одит на средствата от ЕС”, във връзка с одитната дейност
60171000      
Услуги

Предметът на обществената поръчка е осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при служебните пътувания на служителите на ИА „Одит на средствата от ЕС” във връзка с одитната дейност.
Реализирането на услугата е свързано с изпълнение на одитната дейност от служители на ИА ОСЕС. Потребността от нея възниква при планиране на съответните одитни дейности извън гр. София, като е възможно интензивността и честотата на превозите да се променят в определени периоди от срока на договора. Възможно е реализирането на пробег от 10 000 км. месечно в периоди с по-голяма интензивност на осъществяваните одитни дейности.
За изпълнение на поръчката са необходими 3 моторни превозни средства в рамките на една работна седмица, с възможност за осигуряване допълнително на 2 моторни превозни средства и съответните водачи, отговарящи на всички изисквания от документацията на обществената поръчка.
Прогнозният брой командировъчни дни, в рамките на една календарна година е 180 бр.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
150000      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
60171000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Автомобилният превоз ще се извършва на територията на РБ, от седалището на ИА ОСЕС, намиращо се на адрес - гр. София, ул. "Славянска" № 4, до други населени места в рамките на страната и обратно.

Предметът на обществената поръчка е осигуряване на автомобилен превоз на територията на Република България при служебните пътувания на служителите на ИА „Одит на средствата от ЕС” във връзка с одитната дейност.
Реализирането на услугата е свързано с изпълнение на одитната дейност от служители на ИА ОСЕС. Потребността от нея възниква при планиране на съответните одитни дейности извън гр. София, като е възможно интензивността и честотата на превозите да се променят в определени периоди от срока на договора. Възможно е реализирането на пробег от 10 000 км. месечно в периоди с по-голяма интензивност на осъществяваните одитни дейности.
За изпълнение на поръчката са необходими 3 моторни превозни средства в рамките на една работна седмица, с възможност за осигуряване допълнително на 2 моторни превозни средства и съответните водачи, отговарящи на всички изисквания от документацията на обществената поръчка.
Прогнозният брой командировъчни дни, в рамките на една календарна година е 180 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Поръчката ще се финансира от бюджета на ИА ОСЕС, БЛ по Приоритетна ос № 4 "Техническа помощ за управлението на ЕСИФ" на ОПДУ и по Споразумение за финансиране на техническа помощ по ЕИП и НФМ 2014-2021

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  869062 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
Д-14       Д-14 от 23.05.2019 г.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

23/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„Атрактив Травел“ ЕООД 200928905
ж.к. „Младост“ № 1, бл. 70 А, ап. Магазин № 7
София BG 1750 България
info@attractivetravel.net +359 0877353627
https://attractivetravel.net/ +359 0877353627
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
150000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

150000      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Подадена жалба в десет дневния срок за подаване на жалби по чл. 197, ал. 1, т. 7, буква "а" от Закона за обществените поръчки.
Влязло в сила Решение № 6450 от 30.04.2019 г. на Върховния административен съд – четвърто отделение.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва