Деловодна информация
00983
023-475 28/05/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
28/05/2019 (дд/мм/гггг)
00983-2019-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна 000083633
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна BG331 9002 България
Елена Панева +359 52677054
epaneva@mu-varna.bg +359 52643116

Интернет адрес/и

http://www.mu-varna.bg/

http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/procedurure-after_15_04.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител/и за доставка на материали, консумативи, инструментариум и оборудване за нуждите на УМДЦ при МУ “Проф. д-р П. Стоянов“ – Варна по седем обособени позиции 2019-004
33000000      
Доставки

Предмет на поръчката е избор на изпълнител/и за доставка на мат-ли, конс-ви, инструментариум и обор-не за нуждите на УМДЦ при МУ „Проф. д-р П. Стоянов“ – Варна, по 7 обос. поз-ии, съгл. техн. спец-я (Прил. №1) от док-ята, с цел обезпечаване на лечебната и диагн. д-ст при провеждане на практ. обучение на студенти и докторанти, следдипл. обучение на лекари по дент. медицина, както и при извършване на научна д-ст в УМДЦ. Кол-вото на доставките се определя от Възл-ля в зависимост от конкр. потребности и фин. обезпеченост. Посоч. кол-ва в док-ята са прогнозни - за 2 г. и ще служат при оценяване на офертите. Поръчката включва 7 обос. поз-ии: ОП №1: Материали, конс-ви и инструментариум за оперативно зъболечение и ендодонтия; ОП №2 Ротац. абразивен и полирен инструментариум; ОП №3 Ортодонтски м-ли, конс-ви и инструментариум; ОП №4 Анестезиологично обор-не, м-ли и конс-ви; ОП №5 Санитарни и медиц. м-ли и конс-ви; ОП №6 Видеоларингоскопско обор-не и ОП №7 Дентално и зъботехн. обор-не и периферия
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
524074.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Ортодонтски материали, консумативи и инструментариум 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33135000      
33141800      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ № 84, Университетски медико-дентален център

Доставка на ортодонтски материали, консумативи и инструментариум, подробно описани в техническата спецификация за обособената позиция (Приложение № 1) от документацията. Общо количество - 15 449 единици (брой, опаковка, ролка, м.), съгласно количествено-стойностната сметка за обособената позиция – Образец №5.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят може да поръчва продукти, които не са включени в техн. спец-я (ТС) в размер до 10 (десет) процента от предложената от Участника обща ст-ст за артикули, включени в ТС по съотв. обос. поз-я. Предмет на заявяване по предвидената опция са доставки на материали, конс-ви или инструментариум, които не са включени в ТС, но са функционално свързани с предмета на общ. поръчка по обос. поз-я.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на д-ра може да бъде продължен по искане на Възл-ля при непредв. обст-ва по смисъла на ЗОП или когато Възл-лят не сключи нов д-р в срока на действие на наст. д-р за не повече от 6 месеца, при запазване действието на ост. клаузи на д-ра, вкл. дог. цена. Ст-стта на доставките не може да надхвърли прогн. ст-ст по съотв. об. поз-я, която се явява макс. доп. ст-ст.

II.2) Описание 1

Анестезиологично оборудване, материали и консумативи 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ № 84, Университетски медико-дентален център

Доставка на анестезиологично оборудване, материали и консумативи, подробно описани в техническата спецификация за обособената позиция (Приложение № 1) от документацията. Общо количество - 2525 единици (брой, комплект, опаковка), съгласно количествено-стойностната сметка за обособената позиция – Образец №5.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възл-лят може да поръчва продукти, невключени в ТС в размер до 10% от предл. от Участника обща ст-ст за артикули, включени в ТС по съотв. об. поз-я. Предмет на заявяване по предв. опция са доставки на м-ли, конс-ви или инстр-риум, невключени в ТС, но функц. свързани с предмета по об. поз-я и/или подлежат на подмяна при експл-я на дост. об-не и служат за обезпечаване на неговата работоспособност.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на д-ра може да бъде продължен по искане на Възл-ля при непредв. обст-ва по смисъла на ЗОП или когато Възл-лят не сключи нов д-р в срока на действие на наст. д-р за не повече от 6 месеца, при запазване действието на ост. клаузи на д-ра, вкл. дог. цена. Ст-стта на доставките не може да надхвърли прогн. ст-ст по съотв. об. поз-я, която се явява макс. доп. ст-ст.

II.2) Описание 1

Видеоларингоскопско оборудване 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ № 84, Университетски медико-дентален център

Доставка на видеоларингоскопско оборудване, подробно описано в техническата спецификация за обособената позиция (Приложение № 1) от документацията. Общо количество - 1 брой видеоларингоскоп за интубация на възрастни и деца, съгласно количествено-стойностната сметка за обособената позиция – Образец №5.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възл-лят може да поръчва продукти, които не са включени в техн. спец-я (ТС) в размер до 10 процента от предложената от Участника обща ст-ст за артикули, включени в ТС по съотв. обос. поз-я. Предмет на заявяване по предвидената опция са доставки на консумативи, които не са включени в ТС, но но подлежат на подмяна при експлоатация на дост. обор-не и служат за обезп-не на неговата работоспособност.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на д-ра може да бъде продължен по искане на Възл-ля при непредв. обст-ва по смисъла на ЗОП или когато Възл-лят не сключи нов д-р в срока на действие на наст. д-р за не повече от 6 месеца, при запазване действието на ост. клаузи на д-ра, вкл. дог. цена. Ст-стта на доставките не може да надхвърли прогн. ст-ст по съотв. об. поз-я, която се явява макс. доп. ст-ст.

II.2) Описание 1

Дентално и зъботехническо оборудване и периферия 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
33100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

гр. Варна, бул. „Цар Освободител“ № 84, Университетски медико-дентален център

Доставка на дентално и зъботехническо оборудване и периферия, подробно описано в техническата спецификация за обособената позиция (Приложение № 1) от документацията. Общо количество - 74 броя, съгласно количествено-стойностната сметка за обособената позиция – Образец №5.1.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


Възложителят си запазва правото да поръчва продукти, които не са включени в ТС в размер до 10 процента от предложената от Участника обща ст-ст за артикули, включени в ТС по обос. поз-я. Предмет на заявяване по предвидената опция са доставки на конс-ви, които не са включени в ТС, но подлежат на подмяна в процеса на експлоатация на дост. обор-не и служат за обезпечаване на неговата работоспособност.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на д-ра може да бъде продължен по искане на Възл-ля при непредв. обст-ва по смисъла на ЗОП или когато Възл-лят не сключи нов д-р в срока на действие на наст. д-р за не повече от 6 месеца, при запазване действието на ост. клаузи на д-ра, вкл. дог. цена. Ст-стта на доставките не може да надхвърли прогн. ст-ст по съотв. об. поз-я, която се явява макс. доп. ст-ст.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 012-023434 (напр. 2015/S 123-123456)   и  888542 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-63    3   ОП №3 - Ортодонтски материали, консумативи и инструментариум
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕВГЕНИ СТЕФАНОВ-ЕС ЕООД 175441426
бул. Ген. Скобелев №10, ап. 3
София BG411 1463 България
evgeny.koev@evgenystefanov.com +359 888223153
+359 29541206
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
283026.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

283026.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДE-15    4   ОП №4 - Анестезиологично оборудване, материали и консумативи
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

16/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДРЕГЕР МЕДИКАЛ БЪЛГАРИЯ ЕООД 040463419
ул. Джеймс Баучер №2
София BG411 1164 България
marina.traykova@draeger.com +359 888343508
+359 29630664
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
49368.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

49368.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДE-17    6   ОП №6 - Видеоларингоскопско оборудване
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

17/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ЕЛ ДОРА ООД 121126327
ул. Елин връх №25, бл. 48, вх. А
София BG411 1680 България
L.Andonov@el-dora.com +359 888918466
+359 28504301
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
32480.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

32480.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
ДДП-64    7   ОП №7 - Дентално и зъботехническо оборудване и периферия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ДЕНТАТЕХНИКА ЕООД 131022750
бул. „Андрей Ляпчев“ №66
София BG411 1797 България
dentatechnica.vasil@gmail.com +359 029753087
+359 888497854
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
159200.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

159200.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбата на чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба срещу решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура се подава в 10-дневен срок от получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедура. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до възложителя, чието решение действие или бездействие се обжалва.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Медицински университет Проф. д-р Параскев Стоянов - Варна
гр. Варна, ул. „Марин Дринов” №55
Варна 9002 България
epaneva@mu-varna.bg +359 52677054
http://www.mu-varna.bg/ +359 52643116

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва