„Доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, с две обособени позиции. |
|
30192000 |
|
|
Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали и рециклирана копирна хартия, съгласно посоченото в техническата спецификация за съответната обособена позиция. Стоките, обект на доставката, заедно с изискванията на възложителя по отношение на техническите и функционалните им характеристики, единица мярка и прогнозно количество, са подробно изброени в Техническата спецификация към документацията за участие. Посочените количества са ориентировъчни, определени на база предходен период, поради което възложителят си запазва правото да ги увеличи или намали, съобразно нуждите си. Стоките, предмет на доставка по обособена позиция № 2, са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, поради което обособена позиция № 2 е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания на основание чл. 12 от ЗОП във връзка с чл. 80 от ППЗОП. |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
100000 BGN (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V) |
или |
/ които са взети предвид |
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност) |
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки) |
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали и хартия |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30192000 30192121 30192130 30192125 30197000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Място на доставка - Министерство на труда и социалната политика, 1051 София, ул. „Триадица” № 2, ет. 4 – ГД ЕФМПП (до посочено от възложителя място - склад или друго помещение) | Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали и рециклирана копирна хартия, съгласно посоченото в техническата спецификация за съответната обособена позиция. Стоките, обект на доставката, заедно с изискванията на възложителя по отношение на техническите и функционалните им характеристики, единица мярка и прогнозно количество, са подробно изброени в Техническата спецификация към документацията за участие. Посочените количества са ориентировъчни, определени на база предходен период, поради което възложителят си запазва правото да ги увеличи или намали, съобразно нуждите си. |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
Възложителят има право да заявява и други артикули канцеларски материали по обособена позиция № 1, които не са включени в Техническата спецификация, но фигурират в актуалния към момента на заявката каталог на изпълнителя и/или на официалната интернет страница /On-line магазин/ на изпълнителя на обществената поръчка, като за тях възложителят ползва търговска отстъпка в размер, посочен в договора.
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Обществената поръчка е във връзка с изпълнението на ОПРЧР, финансирана от ЕСФ. Средствата за изпълнение на договора се осигуряват по приоритетна ос "Техническа помощ".
|
Договорът е със срок на действие до 31.12.2021 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 95 000 (деветдесет и пет хиляди) лева без ДДС, в зависимост от това кое обстоятелство настъпи първо.
|
|
II.2) Описание 1
Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП. |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 30197220 44617100 22816000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG411
Място на доставка - Министерство на труда и социалната политика, 1051 София, ул. „Триадица” № 2, ет. 4 – ГД ЕФМПП (до посочено от възложителя място - склад или друго помещение) | Предмет на настоящата обществена поръчка са периодични доставки на канцеларски материали, съгласно посоченото в техническата спецификация за Обособена позиция № 2 - 1. Кламери-32мм-500 опак.; 2. Кламери-50 мм-500 опак.; 3. Кашони от Велпапе 500/335/305 мм-200 бр.; 4. Кашони от Велпапе 335/335/305 мм-200 бр.; 5. Блокноти А4-1500 бр.; 6.Блокноти А5-1500 бр. Доставките са периодични и се изпълняват след предварителни заявки в зависимост от конкретните потребности на възложителя. Стоките, обект на доставката, заедно с изискванията на възложителя по отношение на техническите и функционалните им характеристики, единица мярка и прогнозно количество, са подробно изброени в Техническата спецификация към документацията за участие. Посочените количества са ориентировъчни, определени на база предходен период, поради което възложителят си запазва правото да ги увеличи или намали, съобразно нуждите си. Стоките, предмет на доставка по обособена позиция № 2, са включени в списъка по чл. 12, ал. 1, |
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ |
|
|
|
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз Обществената поръчка е във връзка с изпълнението на ОПРЧР, финансирана от ЕСФ. Средствата за изпълнение на договора се осигуряват по приоритетна ос "Техническа помощ".
|
Договорът е със срок на действие до 31.12.2021 г. или до изчерпване на максимално допустимата стойност от 5 000 (пет хиляди) лева без ДДС, в зависимост от това кое обстоятелство настъпи първо.
|
|