Деловодна информация
00207
 
да
да
15/05/2019 (дд/мм/гггг)
00207-2018-0144 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална здравноосигурителна каса 121858220
ул. Кричим № 1
София BG411 1407 България
Кристиян Велинов +359 29659214
kvelinov@nhif.bg +359 29659165

Интернет адрес/и

https://www.nhif.bg/

https://www.nhif.bg/page/1737


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с 14 обособени позиции“ 1737
30125100      
Доставки

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с 14 обособени позиции,както следва:
1.Копирна хартия
2.Папки, хартиени артикули и печатни произведения (типови бланки)
3.Канцеларски материали
4.Консумативи за принтери и мултифункционални ус-ва марка “HP”
5.Консумативи за копирни машини,принтери и факс апарати марка “Canon”
6.Консумативи за принтери марка “Kyocera”
7.Консумативи за принтери,мултифункционални ус-ва и факс апарати марка „Brother”
8.Консумативи за копирни машини,принтери и мултифункционални ус-ва марка “Xerox”
9.Консумативи за принтери и мултифункционални ус-ва марка “Samsung”
10.Консумативи за факс апарати марка „Panasonic”
11.Консумативи за принтери и мултиф. ус-ва марка “Lexmark”
12.Консумативи за картов принтер марка“ZEBRA”
13.Консумативи за принтери и мултифункционални ус-ва марки:"Oki","Konica Minolta","Еpson","Ricoh" и масло за машини за унищожаване на документи„IDEAL“
14.По чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
578333.33      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Копирна хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197640      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на копирна хартия А4 с прогнозно количество - 20380 пакета. 2. Доставка на копирна хартия А3 с прогнозно количество - 5 пакета. 3. Доставената хартия следва да отговаря на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. 4. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя хартия, която напълно съответства на техническата спецификация на възложителя. 5. Периодичните доставки на хартия на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. 6. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави хартията в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 6. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове хартия в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 7. Рекламации.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Папки, хартиени артикули и печатни произведения (типови бланки) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30199000      
22851000      
30199230      
22852000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на различни видове папки, класьори, хартиени артикули и печатни произведения (типови бланки) с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените канцеларските материали следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя канцеларски материали, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.3. Периодичните доставки на канцеларски материали и консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. 2.4. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт, Продължава в поле II.2.14).
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4) следва да достави канцеларските материали и консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 2.5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя.
2.6. Рекламации.

II.2) Описание 1

Канцеларски материали 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192121      
30192130      
30197100      
30192125      
31440000      
30237380      
30237410      
30234600      
30192160      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на различни видове канцеларски материали с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените канцеларските материали следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя канцеларски материали, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.3. Периодичните доставки на канцеларски материали и консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. 2.4. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави канцеларските материали и консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4) 2.5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя.
2.6. Рекламации.

II.2) Описание 1

Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “HP” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “HP”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина. 2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.4. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.2.6. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 часа, считано от момента на под. на заявката.2.7.Рекламации

II.2) Описание 1

Консумативи за копирни машини, принтери и факс апарати марка “Canon” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими консумативи за копирни машини, принтери и факс апарати марка “Canon”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина. 2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.4. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5.След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.2.6.Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 часа, считано от момента на подаване на заявката.2.7.Рекламации

II.2) Описание 1

Консумативи за принтери марка “Kyocera” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими консумативи за принтери марка “Kyocera”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина. 2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.4. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя.
Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.2.6.Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 ч., считано от момента на подаване на заявката.2.7.Рекламации.

II.2) Описание 1

Консумативи за принтери, мултифункционални устройства и факс апарати марка „Brother” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими консумативи за принтери, мултифункционални устройства и факс апарати марка „Brother”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина. 2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.4. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя.
Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5.След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 2.6.Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 ч., считано от момента на подаване на заявката.2.7.Рекламации

II.2) Описание 1

Консумативи за копирни машини, принтери и мултифункционални устройства марка “Xerox” 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1.Доставка на оригинални консумативи за копирни машини, принтери и мултифункционални устройства марка “Xerox”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1.Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2.При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.3.Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. 2.4.След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. Прод. в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4) 2.5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 2.6. Рекламации.

II.2) Описание 1

Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “Samsung” 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “Samsung”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина.2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя.2.4. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя.
Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5.След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 2.6.Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 ч., считано от момента на подаване на заявката.2.7.Рекламации.

II.2) Описание 1

Консумативи за факс апарати марка „Panasonic” 10
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125110      
30192340      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими консумативи за факс апарати марка „Panasonic”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация. 2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им. 2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина. 2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя. 2.4. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя. Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5.След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.2.6.Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 ч., считано от момента на подаване на заявката.2.7.Рекламации.

II.2) Описание 1

Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “Lexmark” 11
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на оригинални консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “Lexmark”, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация.
2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им.
2.2. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя.
2.3. Периодичните доставки на консумативи на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя.
2.4. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.
Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4) 2.5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя. 2.6. Рекламации.

II.2) Описание 1

Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марки: "Oki", "Konica Minolta", "Еpson", "Ricoh" и масло за машини за унищожаване на документи „IDEAL“ 13
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30125100      
30192320      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на съвместими Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марки: "Oki", "Konica Minolta", "Еpson", "Ricoh" и масло за машини за унищожаване на документи „IDEAL“, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация.
2.1. Доставените консумативи за офис техника следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им.
2.2. Съвместимите тонер касети следва да са нови, неупотребявани, нерециклирани, фабрично опаковани, произведени в заводи, различни от тези на производителя на съответната марка машина.
2.3. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя консумативи за офис техника, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя.
Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4)2.5. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави консумативите в подходяща за съхранение и транспорт опаковка. 2.6.Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 ч., считано от момента на подаване на заявката.2.7.Рекламаии.

II.2) Описание 1

Канцеларски материали, включени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 14
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
44617100      
30197220      
22852100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

На адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те Районни здравноосигурителни каси (РЗОК), с офисите им с адреси, посочени в Приложение към документацията.

1. Доставка на различни видове канцеларски материали, с количества и характеристики, подробно описани в техническата спецификация.
2.1. Доставените канцеларски материали следва да отговарят на европейските изисквания за качество, безопасност и опазване на околната среда. За артикулите, които се предлагат с гаранционен срок, той не може да бъде по-малък от посочения от производителя им.
2.2. При извършване на доставките Изпълнителят следва да доставя канцеларски материали, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя.
2.3. Периодичните доставки на канцеларски материали на адресите на ЦУ на НЗОК и 28-те РЗОК се извършват след направени предварителни писмени заявки от страна на Възложителя.
2.4. След получаване на писмена заявка от съответния обект на Възложителя, Изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави канцеларски материали в подходяща за съхранение и транспорт опаковка.
Продължава в поле II.2.14)
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава от поле II.2.4) 2.5. Изпълнителят следва да достави заявените количества и видове арикули в обектите на Възложителя в рамките на 24 /двадесет и четири/ часа, считано от момента на подаване на заявката от съответния обект на Възложителя.
2.6. Рекламации.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 250-576944 (напр. 2015/S 123-123456)   и  885482 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-33    1   Копирна хартия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

18/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мултико 92 ООД 040606358
ул. Шандьор Петьофи 25
София BG411 1606 България
office@multico.bg +359 70020-740
http://www.multico.bg/ +359 9718181
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

112083.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-51    2   Папки, хартиени артикули и печатни произведения (типови бланки)
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОП ЕЛАНА ООД 131555677
ул. Г. С. Раковски №145А, ет.3, ап. 14
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 26430565
+359 29430565
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

40000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-50    3   Канцеларски материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОП ЕЛАНА ООД 131555677
ул. Г. С. Раковски №145А, ет.3, ап.14
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 29430565
+359 29430565
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24166.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-48    4   Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “HP”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС-БАЛГАРИЯ ООД 130332479
ул. Ана Ахматова № 9
София BG411 1750 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
+359 29752285
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

5000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-46    5   Консумативи за копирни машини, принтери и факс апарати марка “Canon”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС-БЪЛГАРИЯ ООД 130332479
ул. Ана Ахматова № 9
София BG411 1750 България
tender@atsbulgaria.com +359 29752202
+359 29752285
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

833.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-40    6   Консумативи за принтери марка “Kyocera”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОНЕР СЪПОРТ ООД 200410097
ул. Проф. Иван Георгов № 14А
София BG411 1220 България
evisockii@tonersupport.com +359 884921478
www.tonersupport.com +359 29809096
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

12083.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-53    7   Консумативи за принтери, мултифункционални устройства и факс апарати марка „Brother”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВТ-ТРЕЙД ЕООД 201437250
ул. Училищна №28
Пловдив BG421 4002 България
manager@officecenter-bg.com +359 32392903
www.officecenter-bg.com +359 32392903
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3333.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-38    8   Консумативи за копирни машини, принтери и мултифункционални устройства марка “Xerox”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

08/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИНФО-АДЛ ЕООД 130310582
ул. Дукатска планина №16
София BG411 1606 България
office@infoadl.com +359 28688084
http://www.infoadl.com +359 28685323
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

48333.33      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-52    9   Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “Samsung”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ВТ-ТРЕЙД ЕООД 201437250
ул. Училищна №28
Пловдив BG421 4002 България
manager@officecenter-bg.com +359 32392903
www.officecenter-bg.com +359 32392903
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

666.67      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-47    10   Консумативи за факс апарати марка „Panasonic”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АТС-БЪЛГАРИЯ ООД 130332479
ул. Ана Ахматова № 9
София BG411 1750 България
order@atsbulgaria.com +359 29752073
+359 29752285
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-41    11   Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марка “Lexmark”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

09/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ОФИС ИДЕЯ ПЛЮС ООД 203301968
бул. Проф. Цветан Лазаров №12
София BG411 1582 България
sales@oiplus.bg +359 29609541
www.oiplus.bg +359 29609739
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

300000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-39    13   Консумативи за принтери и мултифункционални устройства марки: "Oki", "Konica Minolta", "Еpson", "Ricoh" и масло за машини за унищожаване на документи „IDEAL“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОНЕР СЪПОРТ ООД 200410097
ул. Проф. Иван Георгов № 14А
София BG411 1220 България
office@tonersupport.com +359 884921478
www.tonersupport.com +359 29809096
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
РД-14-49    14   Канцеларски материали, включени в Списък на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

13/05/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
3
3 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ТОП ЕЛАНА ООД 131555677
ул. Г. С. Раковски №145А, ет.3, ап.14
София BG411 1164 България
topelana@abv.bg +359 29430565
+359 29430565
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

30833.34      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 7 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението за определяне на изпълнител.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/05/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва