Деловодна информация
00073
 
да
да
08/05/2019 (дд/мм/гггг)
00073-2018-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Велико Търново 000133634
пл. Майка България 2
Велико Търново BG321 5000 България
Надя Петрова, Явор Иванов +359 62619231
mop_vt@abv.bg +359 62619231

Интернет адрес/и

www.veliko-tarnovo.bg

https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/469/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане съгласно техническа спецификация по обособени позиции:
39290000      
Доставки

Поръчката включва доставка на обзавеждане и оборудване за Кризисен център за
лица. От осемте обособени позиции - Поз. 4,5,6,7 и 8 ще бъдат възложени по реда
на чл. 21, ал. 6 от ЗОП, тъй като общата им стойност не надхвърля 20% от
стойността на поръчката и стойността на всяка от позициите е по-ниска от 156 464
лв. без ДДС. В рамкитe на обособени позиции 1, 2 и 3 ще бъдат доставени мебели и
друго обзавеждане, бяла и черна техника, както и компютри, принтери и друга
периферия. Обемът на поръчката е подробно описан в техническата спецификация.
Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна на
Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и
обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28-я месец на проекта
включително. Техниката трябва да е произведена не по-рано от дванадесет месеца от
момента на доставката.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
167784.20      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Мебели 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39151000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Град Велико Търново, ул. Драган Цончев № 6 и 8

Позицията включва доставка на мебелировка съгласно списък съдържащ се в
Техническата спецификация, обема на позицията е следния: легла и матраци -
32бр.; гардероби - 22бр.; нощни шкафчета - 32 бр.; столове /различни видове/ -
134 бр.; маси /различни видове/ - 54бр.; етажерки /различни видове/ - 27 бр.;
закачалки за стена - 20 бр.; шкафове - различни видове - 69бр.; кухня за
вграждане - 2 бр.; дивани - 10 бр.; фотьойли - 20 бр.; бюра - 12 бр., стелажи -
20 бр.
Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна
на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и
обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28 месец включително.
Доставката включва и монтаж на съответното обзавеждане, разполагането му в
съответните помещения, съгласно указанията на представител на възложителя.
Извършването на доставката се удостоверява с приемо-предавателен протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С – Срок за доставка на мебелите    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Черна и бяла техника 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39700000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Позицията включва доставка на бяла и черна техника съгласно списък съдържащ се в Техническата спецификация, обема на позицията е следния: - ел. печка за вграждане 2бр.; ел. котлони за вграждане - 2 бр.; абсорбатор - 2 бр.; хладилници различни видове - 6 бр.; микровълнова печка - 4 бр; тостер - 4 бр; ел. кана за топла вода - 4бр.; кафе машина - 4бр.; пасатор - 2 бр.; миксер - 2 бр.; съдомиялна - 2 бр.; ел. скара - 2 бр.; сушилня - 2 бр.; пералня - 2 бр.; телевизор + стойка - 4 бр.; ютия - 4бр.; маса за гладене със самостоятелен контакт - 4бр.; прахосмукачка - 4бр.; шевна машина 1бр.; телефони стационарни, 2бр. Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28 месец включително. Доставката включва и монтаж в съответните помещения, съгласно указанията на възложителя. Доставката се удостоверява с приемо-предевателен протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С – Срок за доставка на компютрите и другата техника посочени в техническата спецификация след получаване на възлагателно писмо в календарни дни.    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

II.2) Описание 1

Компютри и периферия 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30213000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

град Велико Търново, ул. Драган Цончев №6 и 8

Позицията включва доставка на компютри и периферни устройства съгласно списък
съдържащ се в Техническата спецификация, обема на позицията е следния: -
персонални компютри - 8 бр.; преносими компютри - 6бр.; външен хард диск - 6бр.;
лазерен принтер цветен - 4бр.; мфу - принтер, скенер и копир - 4 бр.; проектор -
2 бр.; екран за проектиране - 2 бр.
Изпълнението на доставките ще бъде изпълнено след възлагателно писмо от страна
на Възложителя. В графика на проекта е предвидено доставките на оборудване и
обзавеждане да бъдат изпълнени за 5 месеца от 24 месец до 28 месец включително.
Доставката включва и монтаж на съответното оборудване, разполагането му в
съответните помещения, съгласно указанията на представител на възложителя и
проверка за правилното му функциониране. Извършването на доставката се
удостоверява с приемо-предавателен протокол.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА С – Срок за доставка на компютрите и другата техника посочени в техническата спецификация след получаване на възлагателно писмо в календарни дни.    30
Цена
70
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането се осъществява по проект BG16RFOP001-1.009-0002 „Изграждане на кризисен център за лица”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020г.

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 065-144242 (напр. 2015/S 123-123456)   и  840158 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
1    1   Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане съгласно техническа спецификация по обособени позиции: Поз.1 „Мебели”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

25/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
8
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

АЙ ЕС ДЖЕЙ ГРУП ЕООД 200011753
Враня № 57-59, бл. 1, вх. 1, ет. 1, ап. 1
София BG411 1233 България
manager.vtarnovo@office1.bg +359 62630044
www.aaa.bg +359 62630044
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
144315.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

123184.20      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
2    2   Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане съгласно техническа спецификация по обособени позиции: Поз.2 „Черна и бяла техника”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
6
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. СТОЛЕТОВ № 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
www.aaa.bg +359 889067777
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
36250.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25700.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
3    3   Избор на изпълнител за извършване на доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане съгласно техническа спецификация по обособени позиции: Поз.3 „Компютри и периферия”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

01/04/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СМАРТ БИЗНЕС КЪМПАНИ ЕООД 201741844
ул. СТОЛЕТОВ № 127, ет. 1, ап. 1
Габрово BG322 5300 България
office@smartbusiness.bg +359 889067777
www.aaa.bg +359 889067777
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
19420.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18900.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. „Витоша“ № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/05/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва