Деловодна информация
00450
20-00-94-021 18/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/04/2019 (дд/мм/гггг)
00450-2018-0039 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нови пазар 000931575
ул. ,,Васил Левски'' № 3
Нови пазар BG333 9900 България
Йордан Миленов +359 053723311
npazar@icon.bg +359 053795530

Интернет адрес/и

http://www.novipazar.acstre.com/home.html

https://novipazar.imeon.bg/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за ,,Обзавеждане и оборудване на обекти - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ и Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар“ по проект „Подкрепа за деинституциона
39000000      
Доставки

Избор на изпълнител за ,,Обзавеждане и оборудване на обекти - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ и Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар“ по проект „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за деца в община Нови пазар по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител за "Специализирано обзавеждане и оборудване - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ и Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар“, Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за "Обзавеждане и оборудване " - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ и Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар. Пълно описание на предмета на поръчката се намира в Техническата спецификация - неразделна част от Документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
10952.16      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Обзавеждане и оборудване - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ и Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
39000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

град Нови пазар, община Нови пазар

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на обзавеждане и оборудване, заложени в поръчката - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ - Огледала, Топки за игра, Шкафче за аксесоари - рехабилитатор, Кожен диван /канапе/, Килим, Пуфове, Гардеробчета
Холна масичка, Табуретки, Секция, Килим, Мивка, Смесител, Печка вградена, Хладилник вграден, Плот ПДЧ/гише/, Кухня, лаптоп, Цветен принтер, Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар“ - Двуместно канапе/диван
Стенна етажерка, Стол, Шкафче, Закачалка стенна дървена за дрехи, Кош за боклук, Килим гумиран, Корниз за перде
Перде, Щори за прозорци, вътрешни, хоризонтални, Масичка малка, Фотьойл, Маса, Щори за прозорци, Завеси плътни, Климатик сплит система, Преносим компютър, Пожарогасител прахов. ИЗИСКВАНИЯТА КЪМ ОТДЕЛНИТЕ КОМПОНЕНТИ НА ПРОЕКТНОТО РЕШЕНИЕ са изчерпателно посочени в Техтическата спецификация - част от Документацията за участие.
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Срок за изпълнение на поръчката    50
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценово предложение    50
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
ДБФП № BG16RFOP001-5.001-0024-C01 по проект „Подкрепа за деинституционализацията на грижите за децата в Община Нови пазар”

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 202-458807 (напр. 2015/S 123-123456)   и  873744 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
99/BG16RFOP001-5.001-0024-C02-D-01    2   Обзавеждане и оборудване - Обект 1: „ДЦДУ в гр. Нови пазар“ и Обект 2: „Специализиран контактен център към ЦОП гр. Нови пазар
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Школснаб 2001 ЕООД 175448634
гр. София, община Столична, ул. 105, № 3
София BG411 1000 България
shkolsnab2001@gmail.com +359 8723316
+359 8723316
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
32214.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10952.16      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179;
2. получаването на решението за определяне на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
3. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/04/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва