Деловодна информация
02711ЦУ на СИДП ДП - гр. Шумен
1643 15/04/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
15/04/2019 (дд/мм/гггг)
02711-2018-0149 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Североизточно държавно предприятие ДП - гр. Шумен 201617412
ул. Петра №1
Шумен BG333 9700 България
Атанаска Атанасова, Нели Борисова +359 54833123
office@sidp.bg +359 54833123

Интернет адрес/и

www.sidp.bg

http://sidp.bg/kancelarski-materiali-2018/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

съгл. чл. 165 от ЗГ и ЗЛОД

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП - Шумен и неговите ТП "ДГС/ДЛС", за срок от 36 месеца по обособени позиции
30192000      
Доставки

Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за
нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите ТП „ДЛС/ДГС”, за срок
от 36 месеца по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски и материали,
консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр.
Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС”, за срок от 36
месеца”
Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, консумативи
и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите
териториални поделения „ДЛС/ДГС”, за срок от 36 месеца, запазена на
основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
260000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП - гр. Шумени неговите териториални поделения "ДЛС/ДГС" за срок от 36 месеца 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
30191400      
30233180      
30125100      
30234300      
22462000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ЦУ и ТП на СИДП ДП - гр. Шумен

Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за
нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите ТП „ДЛС/ДГС”, за срок
от 36 месеца по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски и материали,
консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр.
Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС”, за срок от 36
месеца”
Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, консумативи
и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите
териториални поделения „ДЛС/ДГС”, за срок от 36 месеца, запазена на
основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


10 % отстъпка за всички продукти от каталога, които са извън Техническата спецификация
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
22852000      
22852100      
22851000      
22800000      
30199792      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

ЦУ и ТП на СИДП ДП - Шумен

Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за
нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите ТП „ДЛС/ДГС”, за срок
от 36 месеца по обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Доставка на канцеларски и материали,
консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр.
Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС”, за срок от 36
месеца”
Обособена позиция № 2: „Доставка на канцеларски материали, консумативи
и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите
териториални поделения „ДЛС/ДГС”, за срок от 36 месеца, запазена на
основание чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
да


10 % отстъпка за всички продукти от каталога, които са извън Техническата спецификация.
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Позицията е запазена съгласно чл. 12, ал. 2, т. 1 ЗОП
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 229-523562 (напр. 2015/S 123-123456)   и  879931 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
29    1   Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП - гр. Шумвн и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС” , за срок от 36 месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
район Младост, бул. Цариградско шосе № 139
гр. София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
250000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

250000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
30    2   Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП - гр. Шумвн и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС” , за срок от 36 месеца
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

26/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Кооперация Панда 000885099
район Младост, бул. Цариградско шосе № 139
гр. София BG412 1784 България
zop@office1.bg +359 29766896
https://www.office1.bg/ +359 29766879
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
гр. София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/04/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва