Деловодна информация
02709СЗДП ТП Държавно горско стопанство Чипровци
ДК-03-072 27/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
02709-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

СЗДП ТП Държавно горско стопанство Чипровци 2016174760138
ул. Васил Левски №19
Чипровци BG312 3460 България
Петя Антова +359 95542197
dgstp_chiprovci@abv.bg +359 95542197

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20190114PSri10336739


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственост и други дейности съгласно ЗГ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции
30192000      
Доставки

Обект на поръчката е периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спецификация. Поръчката е обособена в две позиции: Обособена позиция №1 :„ Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции”, за доставка на стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП и
Обособена позиция №2:„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции”, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
3900      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„ Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции”, за доставка на стоки, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22852000      
30197220      
30197130      
22813000      
22851000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Администранивната сграда на ТП ДГС Чипровци

Обект на поръчката е периодични доставки на канцеларски материали, съгласно техническата спецификация за обособена позиция №1Картонена папка с метална машинка А4,Папка “Дело” с връзки,Кабърчета,Кламери ,Разходен касов ордер,Приходен касов ордер,Книга за дневни финансови отчети, А5,Касова книга,Пътна книжка.
Участниците могат да подават оферти за една или две обособени позиции.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции”, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22600000      
22830000      
22851000      
30141000      
30192100      
30192121      
30192111      
30192123      
30192125      
30192130      
30192133      
30192160      
30192800      
30192910      
30197100      
30197600      
30197300      
30197620      
30197630      
30197640      
30199712      
22853000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Административната сграда на ТП ДГС Чипровци

Обект на поръчката е периодични доставки на канцеларски материали по видове, съгласно техническата спецификация за обособена позиция №2 ::„Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции”, за доставка на стоки, извън списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП -Хартия копирна А4
Хартия копирна А3,Хартия карирана A4,Хартия А4 цветна,Картон А4 цветен,Книга за периодичен инструктаж,Книга за начален инструктаж,Дневник ЕДСД,Протоколна тетрадка,Ролки за касови апарати,Плик за писма В4,Плик за писма С5,Хартиена самозалепваща се лента,Хартиени индекси за маркиране,Самозалепващи се листчета,Протоколна тетрадка,Фолио за ламиниране ,Папка джоб с перфорация, А4, кристал,Папка джоб с перфорация, А4, кристал,Папка прозрачна А4 с машинка,Класьор от полипропилен с гръб 8 см.,Класьор от полипропилен с гръб 5 см.,Коригиращ ролер с лента,Лепило сухо - 8 гр,Лепило течно - 30 гр с тампон,Лента самозалепваща /тиксо/ - 19мм х 33 м и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  888112 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
25    1   "Доставка на канцеларски материали за срок от 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци" по обособени позиции
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД 201718799
ж.к. Борово, бл. 231, ап. 69
София BG411 1680 България
info.horeka@mail.bg +359 879383051
www.com +359 879383051
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

500.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
26    2   "Доставка на канцеларски материали за срок 36 месеца за нуждите на ДГС Чипровци по обособени позиции"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/03/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ХОРЕКА ЛОГИСТИК ООД 201718799
ж.к. Борово, бл. 231, ап. 69
София BG411 1680 България
info_horeka@mail.bg +359 0879383051
www.com +359 0879383051
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3400.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва