Деловодна информация
76
Ц-01-614 25/03/2019 (дд/мм/гггг)
не
00076-2018-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Комисия за защита на потребителите 121516918
пл. Славейков № 4а
София BG 1000 България
Силвана Якова +359 29330603
s.yakova@kzp.bg +359 29884818

Интернет адрес/и

https://www.kzp.bg/

https://kzp.bg/obshtestveni-porachki/izvarshvane-na-prouchvaniya-izsledvaniya-analizi-na-pazara-na-hrani-i-spirtni-napitki-i-tehnite-golemi-distributori-v-es


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Контролна дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на проучвания, изследвания, анализи на пазара на храни и спиртни напитки и техните големи дистрибутори в ЕС“
79312000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка е за изпълнението на дейностите от Работен пакет 3 „Извършване на проучване на пазара на храни и спиртни напитки и техните големи дистрибутори в ЕС“, Работен пакет 4 „Създаване на работни документи и методика за провеждане на лабораторни изследвания и тестове за установяване наличието или отсъствието на двоен стандарт за качеството на изследваните продукти и спиртни напитки“ и Работен пакет 6 „Извършване на лабораторни изследвания и проучвания“ от Проект „Комплекс от мерки за установяване на нелоялни търговски практики“, финансиран от Програмата на Европейския съюз за потребителите (2014-2020 г.)
Резултатите от пазарни проучвания и лабораторни тестове върху храни и спиртни напитки, произведени от един и същ производител или предлагани под една и съща марка в различни Страни-членки на ЕС, ще бъдат събрани и анализирани в рамките на проекта.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
131400.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79312000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Територията на Република България

Настоящата обществена поръчка е за изпълнението на дейностите от Работен пакет 3 „Извършване на проучване на пазара на храни и спиртни напитки и техните големи дистрибутори в ЕС“, Работен пакет 4 „Създаване на работни документи и методика за провеждане на лабораторни изследвания и тестове за установяване наличието или отсъствието на двоен стандарт за качеството на изследваните продукти и спиртни напитки“ и Работен пакет 6 „Извършване на лабораторни изследвания и проучвания“ от Проект „Комплекс от мерки за установяване на нелоялни търговски практики“, финансиран от Програмата на Европейския съюз за потребителите (2014-2020 г.)
Проучването цели да установи наличие или липса на двоен стандарт при изследваните продукти, като и наличие на доказателства за нелоялна търговска практика. Резултатите ще се разпространят сред широк кръг от заинтересовани страни и по линия на база данни на мрежата CPC (CPCS).
II.2.5) Критерии за възлагане
ДА Екип за изпълнение на поръчката    30
Организация за изпълнение на поръчката    40
Цена
30
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект "Комплекс от мерки за установяване на нелоялни търговски практики", финансиран от Програмата на Европейския съюз за потребителите (2014-2020 г.)

Краен срок за изпълнение на поръчката: дванадесет месеца след сключването на договор за изпълнение.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  885329 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
09       Извършване на проучвания, изследвания, анализи на пазара на храни и спиртни напитки и техните големи дистрибутори в ЕС
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

20/02/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
0 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Интелект Консулт Плюс-ЦМ ЕООД 200810344
ж.к. Младост 4, бл. 411, вх. 2, ет. 1, ап. 3
София BG411 1715 България
office@intellect-consult.com +359 887012102/+359 884123572
+359 24414746
не
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
132019.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

131400.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора, без ДДС. Участникът, определен за Изпълнител следва да представи гаранция за изпълнение преди подписването на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя.
б) банкова гаранция в полза на Възложителя.
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера й да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора се внася по банковата сметка на възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, решението подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/03/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва